Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaa käydä katsomassa uusi Teräsmies

Vierailija
14.07.2025 |

Lemppari supersankarileffani pitkään aikaan. En voi suositella enempää. Lähivuosina genre on ollut vaisumpi mutta onneksi tämä tehtiin. On hyvä kun ei ole liian vakava. Musiikkeja kuuntelen nyt jälkikäteen

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Fantastic Four tulee ihan kohta.

Vierailija
42/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvelen, että tämä Fantastic Four yhdistyy tuohon Supermaniin. Varma on uusi leffauniversumi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa Teris-elokuvan vuonna 1978 kun olin 14. Se tuntui melko lapselliselta jo silloin. Ailuisena ei supersankarielokuvat ole kiinnostaneet.

Vierailija
44/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tuo että julkaistaanko jo enään aikuisten elokuvia lähes olleenkaan?

Vierailija
45/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wokella pilattu.

Teräsmies on muutettu laittomaksi siirtolaiseksi jolla on sympatioita laittomia siirtolaisia kohtaan.

Varmaan on myös transukin.

Tämä woke valitus joka asiasta ihan outoa. Nauti vaan hyvin tehdystä elokuvasta joskus. Ja tuntuu myös hassulta kun ottaa huomioon Supermanin alkuperän. :D 

Ite olen menossa katsomaan lähipäivinä.

Magalta kopioitua aivotonta ulinaa. Woke-niminen mörkö pelottaa näitä heikoimpia lenkkejä niin että ne eivät kykene ajattelemaan mitään muuta ja näkevät wokea kaikkialla koko ajan.

Vierailija
46/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta Tarzaniakin pukkaa. Ja pääosan esittäjä on...Kyllä arvasitte ihan oikein.

Vierailija
47/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wokella pilattu.

Teräsmies on muutettu laittomaksi siirtolaiseksi jolla on sympatioita laittomia siirtolaisia kohtaan.

Tämä woke valitus joka asiasta ihan outoa. Nauti vaan hyvin tehdystä elokuvasta joskus. Ja tuntuu myös hassulta kun ottaa huomioon Supermanin alkuperän. :D 

Ite olen menossa katsomaan lähipäivinä.

Magalta kopioitua aivotonta ulinaa. Woke-niminen mörkö pelottaa näitä heikoimpia lenkkejä niin että ne eivät kykene ajattelemaan mitään muuta ja näkevät wokea kaikkialla koko ajan.

No Teräsmies on ollut woke aina, hänhän on maapallon ulkopuolelta kokonaan. 

Vierailija
48/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta Tarzaniakin pukkaa. Ja pääosan esittäjä on...Kyllä arvasitte ihan oikein.

Dwayne Johnson?

Vierailija
49/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä supersankaripaskoja jaksa enää. just oli mainos fantastic fourista.

Vierailija
50/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin katsomasta. Nyt oli kunnolla sarjakuvamainen. Valehtelisin jos sanoisin että ei parissa kohtaa mennyt jokin roska silmään.

Sama. Kävin tänään katsoo. James Gunn on paras tekemään supersankarielokuvia. Mä niin nautin tuon elokuvan parissa. Tykkäsin, kun Superman ei ollut niin ylivertainen muihin nähden. Epäilin aluksi, että Nicholas Hoult ei sovi Luthorin rooliin, mutta sehän oli loistava. Enpä ole nähnyt Houltilla noin pelottavaa roolisuoritusta. Parhaimman näköinen hahmo oli Nathan Fillionin hahmolla 😂

Jees. Luthoria teki mieli tintata, oli NIIIIN raivostuttavan ylimielinen. Ja Hoult on kuitenkin muuten tosi symppiksen oloinen. Kryptosta pidimme kaikki (=minä ja kolme nuorta aikuista). Musiikki oli hyvää, vaikkei ollutkaan oikeaa punkkia ( no oli Iggy Pop kuitenkin). Koska elän tynnyrissä, en tiennyt, että Fillon on mukana. Sai kyllä nauraa!

Teriksen näyttelijä oli uskottava Teris, ja kansasilaisvanhempia näyttelevät olivat tosi hyviä rooleihinsa, ei mitään hollywood-kermaa vaan oikeasti maajussien oloisia.

4/5

Vierailija
51/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä supersankaripaskoja jaksa enää. just oli mainos fantastic fourista.

Rauhoitu ny vähän. Saat vielä raivotaudin. Se kun on niin tyypillistä apinoilla.

Vierailija
52/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin katsomasta. Nyt oli kunnolla sarjakuvamainen. Valehtelisin jos sanoisin että ei parissa kohtaa mennyt jokin roska silmään.

Sama. Kävin tänään katsoo. James Gunn on paras tekemään supersankarielokuvia. Mä niin nautin tuon elokuvan parissa. Tykkäsin, kun Superman ei ollut niin ylivertainen muihin nähden. Epäilin aluksi, että Nicholas Hoult ei sovi Luthorin rooliin, mutta sehän oli loistava. Enpä ole nähnyt Houltilla noin pelottavaa roolisuoritusta. Parhaimman näköinen hahmo oli Nathan Fillionin hahmolla 😂

Jees. Luthoria teki mieli tintata, oli NIIIIN raivostuttavan ylimielinen. Ja Hoult on kuitenkin muuten tosi symppiksen oloinen. Kryptosta pidimme kaikki (=minä ja kolme nuorta aikuista). Musiikki oli hyvää, vaikkei ollutkaan oikeaa punkkia ( no oli Iggy Pop kuitenkin). Koska elän tynnyrissä, en tienn

Kuka nyt koirista pitävä ei pitäisi Kryptosta. Mulle punk on jäänyt etäiseksi genreksi. Ensimmäinen Houltin leffa, jonka oon nähnyt on Poika, joten itsekin näen hänet symppiksenä. Ei täydellinen valinta rooliin, mutta veti sen niin hyvin kuin pystyi sen roolin. Itse elokuvaa katsoessani hätkähdyin, että eikös tuo yksi näyttelijä olekin Castle ja Firefly sarjoista ja niinhän se Fillion olikin. Jossakin arvostelussa Supermania näytellyttä lytättiin, mutta mielestäni tuo itselleni uusi kasvo sopi Supermanin rooliin loistavasti.

Vierailija
53/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wokella pilattu.

Tuntuu että tämä niin sanotun woken vastaisuus on syövyttänyt ihmisten aivot nykyään. Joka asiasta löydetään wokea vaikka pakolla ja heti ollaan huutamassa

Kun sen kerran oppii näistä nykyleffoista näkemään niin sitä ei enää voi olla näkemättä miten sakki on nyt jollain poliittiskorrektisella tavalla elokuvaan tarkasti valittu ja miten tuutataan jotain poliittista agendaa naamalle.

Vierailija
54/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys: onko Woke vai onko Based?

Vierailija
55/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi katsomani sankarielokuva oli Avengers End Game ja siihen sitten lopahti se sankarointiputki.

Vierailija
56/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska siinä on koira. Sen puolesta joutuu varmaan pelkäämään.

Terveisin "karkasin tyttö ja kettu -elokuvasta, kun tuli pelottava kohta"

Eikö meille herkille voi tehdä yhtään TURVALLISTA elokuvaa?

ja olen tosissani

Vierailija
57/59 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska siinä on koira. Sen puolesta joutuu varmaan pelkäämään.

Terveisin "karkasin tyttö ja kettu -elokuvasta, kun tuli pelottava kohta"

Eikö meille herkille voi tehdä yhtään TURVALLISTA elokuvaa?

ja olen tosissani

Tämä Superman on aika iloittelua, vaikka siinä onkin muutama vähän järkyttävämpi kohtaus jopa koirasta. Ei pitäisi aiheuttaa pelkotiloja, jos uskaltaa katsoa loppuun. On k12 elokuva.

Vierailija
58/59 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys: onko Woke vai onko Based?

Rinnattavissa sarjakuviin.

Vierailija
59/59 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Teräsmieshän nimenomaan on maahanmuuttaja (oma Krypton planeettansa räjähti niin joutui muuttamaan Maahan!