Miten otatte puheeksi jos vaimon sisko kiinnostaa?
Kommentit (73)
Taas on vaimon sisko käymässä.
Vaimo lähti kaupalle käymään ja hänen siskonsa, seksikäs 35 blondi pyörii täällä sisällä minihame päällä. Paita on sellainen, ettei tissit meinaa pysyä siellä sisällä.
Oon itse tässä meidän makuuhuoneen sängyssä.
Odotan tulisiko vaimon sisko kohta käymään ja ottaisi suihin ensin ja sitten alkaisi ratsastaa kaluni päällä.
Vierailija kirjoitti:
Miten meni? Saitko vaimosi siskoa? Minä ja vaimoni olemme eläkkeellä ja olen saanut panna hänen leski siskoaan. Viime kesänä auttelimme häntä mökillä ja silloin se tapahtui ensimmäisen kerran. Vaimo ja siskonsa ovat aina olleet läheisiä.
Miten tämä käytännössä tapahtui. Katsoiko vaimosi vierestä. Laskitko spermat sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten meni? Saitko vaimosi siskoa? Minä ja vaimoni olemme eläkkeellä ja olen saanut panna hänen leski siskoaan. Viime kesänä auttelimme häntä mökillä ja silloin se tapahtui ensimmäisen kerran. Vaimo ja siskonsa ovat aina olleet läheisiä.
Miten tämä käytännössä tapahtui. Katsoiko vaimosi vierestä. Laskitko spermat sisään
Minkä ikäisiä olette. Panetko useinkin häntä ja osallistuu jo vaimosi siihen mitenkään
Vaimoni sisko on selkeästi turhautunut. On sinkku ja puutteessa, samaan aikaan selvästi kiinnostunut minusta. Täytyy toivoa, että siskokset juttelevat asiasta keskenään. Pidän kummastakin ja olen taitava nuolemaan. Penetraatio ei siis välttämätön, ainakaan ensi vaiheessa.
Miten saunamiehen suunnitelma etenee?
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ottaa puheeksi.
Oletko saunamies?
Kylläpä saunamies hiljeni. Mitähän tapahtui?
En ottaisi puheeksi. Tämmöinen suunnitelma minulla on.
Menisin kyläilyn aikana puuteroimaan nenääni pyykkikorille ja etsisin käytetyt pikkupöksyt tutkiskelisin niitä ja lopulta runkkaisin niihin ja piilottaisin pyykki korin pohjalle.
Meidän lähdettyä vaimon sisar sattuisi kuitenkin laittamaan pyykit pesuun ja tahraisi sormensa spermaani. Mausta tunnistaisi sperman ja tietäisi kuka on runkannut hänen pöksyilleen.
Myöhemmin hän jonkun tekosyyn varjolla kutsuu minut kotiinsa ja toruu minua. Kun en vaikuta katuvalta niin hän riisuu pöksynsä hameen alta ja vaatii runkkaamaan näihinkin. Tämä sitten johtaa siihen että kohta sängyn jouset natisee ja sperma lentää.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi puheeksi. Tämmöinen suunnitelma minulla on.
Menisin kyläilyn aikana puuteroimaan nenääni pyykkikorille ja etsisin käytetyt pikkupöksyt tutkiskelisin niitä ja lopulta runkkaisin niihin ja piilottaisin pyykki korin pohjalle.
Meidän lähdettyä vaimon sisar sattuisi kuitenkin laittamaan pyykit pesuun ja tahraisi sormensa spermaani. Mausta tunnistaisi sperman ja tietäisi kuka on runkannut hänen pöksyilleen.
Myöhemmin hän jonkun tekosyyn varjolla kutsuu minut kotiinsa ja toruu minua. Kun en vaikuta katuvalta niin hän riisuu pöksynsä hameen alta ja vaatii runkkaamaan näihinkin. Tämä sitten johtaa siihen että kohta sängyn jouset natisee ja sperma lentää.
Kuulostaa suunnitelmalta
Exän vanhempi sisko oli tosi mukava kun olin exäni kanssa yhdessä. Tavattiin pari kertaa eromme jälkeen kun kyläilin. Sitten hän kutsui käymään. Saunottiin ja panimme eka varvit jo saunatuvalla. Nyt ollaan jo naitu niin paljon että keskusteltiin ettei taida olla väliä saako nuorempi sisarus tietää ja mitä tuumaa.
Sanoin vaimon siskolle, että voitaisiin käydä yhdessä vaikka sienestämässä. Kiva katsoa sitä peppua siellä ja olen nähnyt sen paljaanakin, kun on tullut puskapisujen aika. Sen verran panetti, että kotiin tultua hakkasin tattia kuvitellen miten spermani pulppuaa vaimon siskon vaginan uumeniin.
Mutta tästä on aikaa joku 15 vuotta ja enää tuskin saisin seisomaan hänen kanssaan, kun nainen on pahasti lihonut ja rupsahtanut.
Miten näin pääsi käymään? Salaa vai luvalla?