Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten otatte puheeksi jos vaimon sisko kiinnostaa?

Vierailija
14.07.2025 |

Vähintäänkin fantasiana.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen homma ns. työn alla. Tässä ei olla oltu nyt muutamaan viikkon yhdessä mutta lähiaikoina tullaan olemaan, toivottovasti nämä ilmat jatkuvat niin on ainakin bikinibeibet katseltavina jos ei muuta tapahdu. 

Niin tätä asiaa on tullut pohdittua paljon. Ja on hieman hankalaa kun ei oikein tälläistä pysty jakamaan tuttujen kesken, saamaan erilaisia mielipiteitä, siksi kaipaisin naisten mielipiteitä tästä skenaariosta. Tunnen nämä naiset ja heillä ei ole tapana kovinkaan hyvin avautua ja puhua suoraan, mutta viinipäissään sitten nuo lukot aukeavat. .. Toki ulkopuoliset on sanoneet ihan selvinpäinkin näistä kahdesta että heillä tuntuu olevan ihan erityislaatuinen yhteys, esim huumorin ja asioiden oivaltamisen suhteen. Siksi mielestäni tässä pitää edetä hitaasti ja hieman vahingossa ja enemmän heidän johdossa, että itse tekevät lisää aloitteita. 

Olen mielestäni kulkenut pitkin miinakenttää jo pitkään ja viellä on matkaa, varovasti askel harkiten voin päästä maaliin... mutta täytyy muistaa että minulta ei ole tullut mitään aloitetta.

Sisko itse sanoi että on tylsää käydä yksin saunassa joten mitä jos mennään yhdessä. Sen jälkeen puoliso veti minut sivuun että pidä itsesi kurissa. Ja sen jälkeen taas sisko kuittasi syrjässä että voit saada traumoja tästä. Itse olin aikalailla yllättynyt tilanteesta. Se ilta olikin sitten sakeana kaksimielisiä heittoja kummaltakin naiselta. Ja hieman jopa vahinko kosketuksiakin.

En sitten muista kumpi meistä, minä vai puoliso sitten toi nuo jutut mukaan omiin sessioihin. Sitä rataa on nyt jatkunut ja olen itse lisännyt aina samanlaisia juttua kahdestaan sekä kolmistaan. Kerran esim puoliso pohti lahjaa niin ehdotin että hoidan ison O, halutulla tavalla siskolle. Tuli vain hymy ja naurahtaen kuittaus että pervo. Pyrin pitämään jatkossa tilanteet sellaisina että kumpikin saa huomiota ja kehuja. 

Vierailija
42/73 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noin saamatonta miestä edes olla. Sinulle tarjotaan tilaisuuksia tehdä siirto ja sinä vain pohdit asiaa vuosia. Eiköhän ne siskokset ole löytäny yhteisen leikkikaverin jo muualta. Sellaisen joka toimii niinkuin mies eikä vaan mieti ja pohdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa oma asunto. Pakkaa laukku valmiiksi. Hyvästele lapset, jos teillä on. Nyt huudat ovelta vaimolle asiasi, ja juokset yksiöösi. Olet varmaan jo varautunut sitten osituksiin ym. Näin itse toimisin. Onneksi vaimolla ei ole siskoja.

Vierailija
44/73 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla tämä meni niin, että tyttöystävän pikkusiskoa kerran saatoin kotiinsa ja tämä siinä matkan aikana kysyi, voisinko olla kiinnostunut hänestä, jos olisi vanhempi. Tiesin että oli kokematon ja kiltti lukiotyttö, joten koitin vain sujuvasti sivuuttaa asiaa. Mutta olihan hän huomannut, miten olin tuota herkkupeppua himoni vallassa kuolannut, joten asia sitten johti toiseen. Tästä on aikaa jo kauan, sittemmin tyttöystävästä tullut vaimoni, mutta pikkusiskon kanssa koettu pysynyt käsittääkseni meidän kahden välisenä.

Vierailija
45/73 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa yhtä herkullisessa tilanteessa kuin Saunamies. Vaimollani on nätti sisko.

Vierailija
46/73 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko on välillä yökylässä meillä. Oli taas viikonloppuna käymässä. Sanottiin perjantaina illasta. Sovimme vaimon kanssa, että menen saunan jälkeen odottaa vaimoa sänkyyn ja pyyntönä oli side silmillä odottaa kunnes vaimo tulee ja rakastelemme. Olen vaimon käytössä sängyssä.

Ovi aukesi ja kuulin kun huoneeseen käveltiin ja sängyn reunaan istuttiin. Tunsin kädet vartalollani. 

Pian tunsin kun kaluani alettiin imeä. Seisokki koveni ja kalu seisoi kivikovana .

Vaimoni kääntyi ja pillua tuotiin nuoltavaksi ja samalla kalun suihunotto jatkui.

Heti tunsin, ettei vaimon pillussa ole karvoja ja muutenkin pillu maistui erilaiselta.

Tiesin, ettei päälläni ole vaimoni. Nyt kaluni oli niin kovana ettei ikinä ole ollutkaan. Nuolin antaumuksella pillua ja ei mennyt kauaa kun päälläni oleva vaimon sisko sai orgasmin ja toisen orgasmin sen perään heti.

Tämän jälkeen hän vaihtoi asentoa ja tuli ratsastaa kaluni päälle. Hänen pillunsa oli tiukka ja tosi märkä. 

Vaimon sisko ratsasti itselleen orgasmin ja tämän jälkeen annoin itselleni luvan ruiskuttaa spermat hänen pillunsa sisään.

Kaluni jäi kovaksi joten uusinta kierros tuli samantien perään.

Sain laueta kolmesti vaimoni siskoon.

Vierailija
47/73 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon sisko on välillä yökylässä meillä. Oli taas viikonloppuna käymässä. Sanottiin perjantaina illasta. Sovimme vaimon kanssa, että menen saunan jälkeen odottaa vaimoa sänkyyn ja pyyntönä oli side silmillä odottaa kunnes vaimo tulee ja rakastelemme. Olen vaimon käytössä sängyssä.

Ovi aukesi ja kuulin kun huoneeseen käveltiin ja sängyn reunaan istuttiin. Tunsin kädet vartalollani. 

Pian tunsin kun kaluani alettiin imeä. Seisokki koveni ja kalu seisoi kivikovana .

Vaimoni kääntyi ja pillua tuotiin nuoltavaksi ja samalla kalun suihunotto jatkui.

Heti tunsin, ettei vaimon pillussa ole karvoja ja muutenkin pillu maistui erilaiselta.

Tiesin, ettei päälläni ole vaimoni. Nyt kaluni oli niin kovana ettei ikinä ole ollutkaan. Nuolin antaumuksella pillua ja ei mennyt kauaa kun päälläni oleva vaimon sisko sai orgasmin ja toisen orgasmin sen perään heti.

Tämän jälkeen hän vaihtoi asentoa ja  Olet onnen poika.

Vierailija
48/73 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena vaimoni sisko oli herttainen, joten rakastuin häneenkin, vaikken siitä siskolle maininnutkaan. Myöhemmin hän muuttui kireäksi ja hiukan aggressiiviseksi, joten tunne häntä kohtaan katosi.

Vaimolleni kuitenkin kerroin ihan tavallisesti, kuten leipälajin valinnasta, avomaakurkun viljelystä tai rakennustoiminnasta. Meillä on näes täydellinen puheyhteys, eikä mitään salaista, paitsi ne asiat, joista laki meitä määrää vaikenemaan. Vaimoni oli hoitoalalla, minä sekä hoitoalalla että seurakuntapappina.  Kynis.mi

Vierailija
49/73 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena vaimoni sisko oli herttainen, joten rakastuin häneenkin, vaikken siitä siskolle maininnutkaan. Myöhemmin hän muuttui kireäksi ja hiukan aggressiiviseksi, joten tunne häntä kohtaan katosi.

Vaimolleni kuitenkin kerroin ihan tavallisesti, kuten leipälajin valinnasta, avomaakurkun viljelystä tai rakennustoiminnasta. Meillä on näes täydellinen puheyhteys, eikä mitään salaista, paitsi ne asiat, joista laki meitä määrää vaikenemaan. Vaimoni oli hoitoalalla, minä sekä hoitoalalla että seurakuntapappina.  Kynis.mi

Ei siinä tarvi olla mitään tekemistä rakkauden kanssa,jos vaimon siskoa haluaa panna.

Vierailija
50/73 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamupäivällä heräsi ihan käytännön kysymyksiä loppuviikosta joten laitoin viestiä puolisolle ja kysymyksiä jotka koskivat siskoa että milloin saapuu, ruoka/juoma jne jne. No puoliso vastasi että ei tiedä kysy suoraan siskolta. Yleensä aikaisemmin on hoitaneet sopimiset jne keskenään ja minulle välitetty tiedot jonka mukaan sitten muokannut asiat. No sitten tänään ihan käytännön asioista viestitelly siskolle, kuitenkin ollut pikku piru olan päällä että laitanko jotain kiusoittelevaa viestiä. No en kuitenkaan. Mutta kuitenkin laitoin että tulisitko päivää aikaisemmin (me mennään jo huomenna illalla ja pystytään tekemään etänä töitä, itse teen enää keskiviikon, puoliso vielä torstain.) jos siskokin tulisi jo keskiviikkona illalla ja voisimme jo aloitella torstaina "lomaa". Oli alkuperäisen suunnitelman mukaan vasta torstai iltana paikalla.  Kuulemma hyvä idea ja huomenna selvittää jos pääsee ja saa työt järjestymään, periaatteessa kuulemma pitäisi onnistua.

Toiselle sanoin ja toiselle laitoin viestiä että me voisimme torstaina jo nauttia siskon kanssa aamupalalla mimosat ja jatkaa vaikka cuba librellä siinä pihalla/laiturilla ja kellua järvessä... ja sitten puolisolle viellä pikkutuhmaa bikineistä/omista uimahousuista tai että olen ilman niitä jne jne. Ei tullut mitään negatiivista reaktiota vaan kuin olisi ihan normaalia juttua ja sisko kehui että hyvä suunnitelma. 

Elän herkullista ja jännittävää kesää, pitäkää peukkuja. Mutta muistakaa että hätiköimällä ei hyvä tule, joten menen tilanteen ja harkinnan mukaan.... 

-saunamies-

Vierailija
51/73 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on jäännyt sanomatta että tarkoituksena on rakentaa tästä sellainen pitkä aikainen ja jatkuva järjestely, ei mitään satunnaista kertaa. Siksi matka on pitkä ja hidas. 

-saunamies-

Vierailija
52/73 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunamiehellä ilmeisesti hyvä potenssi ja iso HK kun on noin rohkeat suunnitelmat. Itse olisin paljon epävarmempi.

Vierailija
53/73 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vaimo kehunut vuosikausia siskolleen, että miehellään iso ja kestävä? Onkohan kuinka yleistä kertoa?

Vierailija
54/73 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron vaimolle suoraan, että siskollasi on tiukka perse ja olisiko pillu myös tiukka ?

Että haittaako, jos vähän panisin, ei tarvitsisi käydä vieraissa.

Vierailija
55/73 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ikävää että jos siskoksilla on sama miesmaku ja sinkkusisko ei löydä sinkkumarkkinoilta ketään riittävän sytyttävää. Ja samaan aikaan siskonmies viehättää henkisesti ja fyysisesti. Olisi ihan järkevää että sovittaisiin että jaetaan mies makuukamarissa, kun kuitenkin vietetään paljon aikaa yhdessä ja ollaan samalla aaltopituudella.

Sisko tulisi siis pe-iltana kylään ja sanoisi että haittaako jos käyn miehesi kanssa purkamassa viikon paineet sillä aikaa kun valmistat yhteistä illallista. 30min myöhemmin kaikki 3 sitten sulassa sovussa ruokapöydän äärellä hymyssä suin.

Vierailija
56/73 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kummalliset riitaisa avioero-fantasiat sopisi tälle ketjulle nimeksi.

Vierailija
57/73 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä kuuluu saunahöyryjen keskelle? Saiko sisko nähdäkseen shown:n vai oliko peräti osallistuja?

Vierailija
58/73 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ja hänen yhden yön panonsa yöllistä naimista samalla parisängyllä kuunneltuani ja seurattuani olin niin kiimoissani, että tarjosin aamulla pilluni miehen pantavaksi sillä aikaa kun siskoni oli suihkussa.

Vierailija
59/73 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunamiestä vissiin lykästänyt? Olikohan siskoksilla samanlaiset pinpit?

Vierailija
60/73 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saunamies, mutta mielenkiintoinen ketju. Olen itse päässyt useasti pukille vaimoni vanhemman siskon kanssa. Pillut ovat aika samanlaiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan