Miten otatte puheeksi jos vaimon sisko kiinnostaa?
Kommentit (73)
Juuri sen tähden sitä pitäisi kysyä häneltä.
Suosittelen odottelemaan kunnes vaimo sitä kysyy tai ehdottelee.
Täällähän on ollut viimeviikkoinan kaksikin keskustelua aiheesta ja kumpikin on hävinnyt. Jos laittaa hakuun vaikka sanan "siskoa" niin otsikot löytyvät mutta ei itse keskusteluita. Olen niissä omaa tilannettani kertoilut ja mitä seuraavaksi suunnittelmaa että homma etenisi.
Mutta yhteenvetona kaikki kolme ovat jollakin tapaa hieman asiaa sivunneet joko kaksimielisissä kuittailuissa tai jotain muuta vihjettä välillä ilmassa. No saunottu kolmistaan useat kerrat ja ensi kerralla pitänee hieman taas lisää löylyä laittaa...
-saunamies-
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran identtisten kaksosten kanssa ja olen varma, että ne juksasi mua pari kertaa sillä, että olinkin sen toisen kanssa enkä sen jonka kanssa piti olla.
Mistä näin päättelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran identtisten kaksosten kanssa ja olen varma, että ne juksasi mua pari kertaa sillä, että olinkin sen toisen kanssa enkä sen jonka kanssa piti olla.
Mistä näin päättelit?
Toisella oli isot rinnat ja toisella pienet. Sitten toisella oli isompi perse kun toisella oli sellainen aika pieni perse.
Vaimon sisko tulee lauantaina kylään. Ajattelin laittaa kalun olohuoneen pöydälle kun juodaan kahvit.
Tämän juttu sarjan aloitus,ja vastaukset ovat olleet ihan fiksuja,mutta niinhän tämäkin näkyy menevän alatyylisiksi.
Toivon että saunovan miehen vaimo antaa miehelleen luvan tyydyttää saunakaverisisko. Sisko on taatusti valmis.
Vaimoni sisko flirttailee kaikille. Upea peppu. Haaveilen usein.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on ollut viimeviikkoinan kaksikin keskustelua aiheesta ja kumpikin on hävinnyt. Jos laittaa hakuun vaikka sanan "siskoa" niin otsikot löytyvät mutta ei itse keskusteluita. Olen niissä omaa tilannettani kertoilut ja mitä seuraavaksi suunnittelmaa että homma etenisi.
Mutta yhteenvetona kaikki kolme ovat jollakin tapaa hieman asiaa sivunneet joko kaksimielisissä kuittailuissa tai jotain muuta vihjettä välillä ilmassa. No saunottu kolmistaan useat kerrat ja ensi kerralla pitänee hieman taas lisää löylyä laittaa...
-saunamies-
Hengessä mukana. Mahtava jos joku hengenheimolainen onnistuisi! Itse kaukana saunatasosta. Toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että saunovan miehen vaimo antaa miehelleen luvan tyydyttää saunakaverisisko. Sisko on taatusti valmis.
Hieman joku ilta taas kun hommailtiin vaimon kanssa oli jutut sellaiset että vaimo toivoisi ehkä minun saavan vain jonkun käsihomman tai suuhomman siskoltaan, ainakin jutut olivat sellaisia ja hän saisi katsoa vierestä. No katsotaan että mitä tästä tulee, nyt on melko varmasti jo sovittu pitkä vloppu kolmistaan. Mutta pieni jännite tässä ainakin itsellä on. Ehkä jopa toteutan sen että sellainen vahinko herääminen tulee saunassa. ja hieman enemmän lisää löylyä juttuihin.
Oli mulla siskokset samassa sängyssä kerran.
Sairasta sakkia. Äkkiä pois täältä.
Tuolla joku valitteli, kun asialliset keskustelut kiinnostuksesta vaimon siskoon oli poistettu. Ehkä panen perään oman aloitukseni, joka myös poistettiin.
Feminismin parhaat saavutukset 16.07.2025 | 14:54
1) Ennen feminismin kautta psykiatria ja psykologia oli melkein pelkkää freudilaisuutta. Freudilaisuuteen kuului mitä uskomattomin hypoteesi peniskateudesta. Sisaret olivat muka kateelliset miehille, ja muka väheksyivät omia sukupuolielimiään.
Feminismi antoi freudilaisuudelle kuoliniskun tuomalla selvästi julki, että näin älyttömän idean oli tuonut vain harhautuneen mielen kirjoituspöytäkuvitelma, jota eräät miehet ilkesivät nimittää tutkimukseksi. Nykyisin freudilaisuudesta on tuskin mitään jäljellä.
2) Ulkomaiset feministit julkaisivat valokuvasarjoja, kirjoja ja kipsivaloksia sekä ennen nettiä diasarjoja, joilla osoittivat naisten sukupuolielimien moninaisuudessaan olevan enemmän kuin kauniit. Ei ollut enää puhettakaan, että naisten olisi tullut hävetä vittuansa, vaan olla siitä ansaitun ylpeä. Kynis.mi
Toiveunet:
- vaimo ja siskonsa nuolevat muniani ja melaani yhtä aikaa.
- toinen ratsastaa ja toinen kyykistyy ylleni nuoltavaksi. Vaihtavat paikkoja.
Pliisumpi:
- vaimo imee mua, katson samalla kun sisko sormettaa itseään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman joku ilta taas kun hommailtiin vaimon kanssa oli jutut sellaiset että vaimo toivoisi ehkä minun saavan vain jonkun käsihomman tai suuhomman siskoltaan, ainakin jutut olivat sellaisia ja hän saisi katsoa vierestä. No katsotaan että mitä tästä tulee, nyt on melko varmasti jo sovittu pitkä vloppu kolmistaan. Mutta pieni jännite tässä ainakin itsellä on. Ehkä jopa toteutan sen että sellainen vahinko herääminen tulee saunassa. ja hieman enemmän lisää löylyä juttuihin.
Kuulostaa lupaavalta, saunamies! Toimit rohkaisijana meille muille.
Miten meni? Saitko vaimosi siskoa? Minä ja vaimoni olemme eläkkeellä ja olen saanut panna hänen leski siskoaan. Viime kesänä auttelimme häntä mökillä ja silloin se tapahtui ensimmäisen kerran. Vaimo ja siskonsa ovat aina olleet läheisiä.
Tottakai haluaa.
100% näin. Ja mies nauttii kun saa laskea spermat kumpaakin naiseen.