Ulkonäkökeskeisyys ja äitiys
Eivät sovi yhteen.Yhteiskunta on muuttunut niin ulkonäkökeskeiseksi etteivät nuoret naiset ajattele perheen perustamista. He luovat uraa ja kuvaavat itseänsä joka kulmasta joka hetki.Ei siinä riitä aikaa eikä resursseja lapseen.Käyttävät kymmeniä tuhansia näyttääkseen...niin no, jokainen saa olla mitä mieltä tahansa.
Kun tarpeeksi pitkään pitää huolehtia vain itsestään ,ei lapsen hoitaminen ja hoivaaminen enää onnistu myöhemmällä iällä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Eivät sulje toisiaan pois mitenkään.
Suomen syntyvyys on nollassa, koska naisten pitäisi muuttua koko elämänsä uhraavaksi muumimammaksi, jolla ei ole muita harrastuksia, mielenkiinnonkohteita tai ajatuksia, kuin se takapuolesta tipahtanut mukula.
Ei kukaan täysjärkinen halua sitä itselleen.
En ole koskaan kojenut painetta tuollaiseen ja olen kahden äiti.
Jaa mihis tämä kuvitelma perustuu? Olen itse jo vanhempi kolmen lapsen äiti ja olen aina ollut kiinnostunut siitä miltä näytän, muodin parissa uransa luoneelle se kuuluu asiaankin. Eipä se ole mitenkään vaikuttanut mun hoivaviettiini.
En toki kuvaa itseäni nettiin joka kulmasta, sen sijaan otan ihan itseäni varten päivän asu-kuvan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen syntyvyys on nollassa, koska naisten pitäisi muuttua koko elämänsä uhraavaksi muumimammaksi, jolla ei ole muita harrastuksia, mielenkiinnonkohteita tai ajatuksia, kuin se takapuolesta tipahtanut mukula.
En ole koskaan kojenut painetta tuollaiseen ja olen kahden äiti.
No se on tosi hyvä, ettei sinuun osu ne paineet. Monelle naiselle osuu nämä ap:nkin sepustukset siitä, ettei nainen saa olla enää edes kiinnostunut ulkonäöstään, tai on huono äiti.