Kunpi on vakavampi rikos: pysäköidä invapaikalle vai pysäköidä perheparkki-paikalle
Kommentit (76)
Mitä jos ihmiset ottaisivat lähimmäisensä huomioon, eivätkä parkkeeraisi kumpaankaan ilman oikeaa tarvetta. Kiitos.
Jättäkää ne perhepaikat myös lasten kanssa liikkuville. Ihan hanurista yrittää vauvan turvakaukaloa saada mahtumaan välillä auton ovista, kun ei ole tilaa avata tarpeeksi.
Ketjun inspiroimana alan vastedes pysäköimään aina perhepaikalle vaikka olenkin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää ne perhepaikat myös lasten kanssa liikkuville. Ihan hanurista yrittää vauvan turvakaukaloa saada mahtumaan välillä auton ovista, kun ei ole tilaa avata tarpeeksi.
Itse päätit lapsesi hankkia. Perhepaikalle saa pysäköidä kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Inva paikalle pysäköinti ilmanlupaa on sakotettava rike. Tummat ihmiset usein tekevät tätä allahin nimeen.
Perheparkille pysäköinti on moraalinen ongelma, ei laiton
Olen nähnyt valkoisten tekevän tätä, ilmeisesti jumalan nimeen.
Mielestäni myös niiltä, joilla invaliditeetin aiheuttama vika on päässä, tulisi vaatia invalidikortin käyttö pysäköinnissä. Nykyisin heiltä ei näytetä sitä vaadittavan,
Vierailija kirjoitti:
Jätän aina auton perheparkkiin, oli perhe mukana tai ei. Pienempi riski siihen että joku torspo kolhii ovet lommoille, eikä mikään laki kiellä pysäköimästä niihin vaikka olisi yksin liikkeellä. Olen jättänyt joskus prätkänkin perhepaikalle.
Eiköhän todellinen syy ole ihan saatananmoinen laiskuus, kun se muutaman kymmenen metrin käveleminen on ihan ylivoimainen ajatuskin. Niin, ja laiskuuden lisäksi tietysti myös antisosiaalinen persoonallisuushäiriö.
Vanhat vanhempani pysäköivät usein lapsiperhepaikalle. Autosta on helpompi päästä pois ja mennä sisään, kun ovet saa kunnolla auki. Eipä ole kukaan kehdannut valittaa, kun heistä näkee, että oikeasti tarvitsevat myös sen paikan, kun eivät ole enää kovin ketteriä.
Pysäköintipaikan järjestänyt taho ilmaisee perhekyltillä selvästi, että paikka on tarkoitettu lapsiperheelle, joten totta kai kunnioitan tuota tahtoa. Jotkut narsistit eivät toki kunnioita mitään muuta kuin omia mielihalujaan ja kuvittelevat, että koko muu maailma on heitä varten ja heille velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ei ole rikos, mutta inva-paikalle pysäköinti ilman invalupaa on törkeää.
Perhepaikalle pysäköinti yksin on kyseenalaista, mutta ei törkeää samalla tavalla kuin invapaikalla. Perhepaikkoja ei ole läheskään jokapaikassa ja ne on vaan leveämpiä paikkoja, että ovet saa paremmin auki.
Itse maalaisin kyllä merkkiin myös pakettiauton kuvan. On hiukka surkeeta jos normipaikalle tulee paku kahden auton väliin. Siinä voi olla kolme autoilijaa hieman ihmeissään ulos menon ja sisään menon kaa.
Lähes jokaisesta kaupasta/kauppakeskuksessa löytyy ulkoparkkipaikka, jonne voi pakettiauton pysäköidä. Ei sitä ole pakko saada oven viereen.
T. Pakettiautolla liikkuva
Mutta ei kaikissa. Ja mikä ihmeen "ulkoparkkipaikka"? Siellä on ihan samallalailla useinkin autoja ja niiden väliin on pakko mennä jos muuta ei löydy. Eikä sinulla mitään pakua ole, hassu!
Senioriparkkeja tarvitaan, käyttävät perhepaikkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ei ole rikos, mutta inva-paikalle pysäköinti ilman invalupaa on törkeää.
Perhepaikalle pysäköinti yksin on kyseenalaista, mutta ei törkeää samalla tavalla kuin invapaikalla. Perhepaikkoja ei ole läheskään jokapaikassa ja ne on vaan leveämpiä paikkoja, että ovet saa paremmin auki.
Itse maalaisin kyllä merkkiin myös pakettiauton kuvan. On hiukka surkeeta jos normipaikalle tulee paku kahden auton väliin. Siinä voi olla kolme autoilijaa hieman ihmeissään ulos menon ja sisään menon kaa.
Lähes jokaisesta kaupasta/kauppakeskuksessa löytyy ulkoparkkipaikka, jonne voi pakettiauton pysäköidä. Ei sitä ole pakko saada oven viereen.
T. Pakettiautolla liikkuva
Mutta ei kaikissa. Ja mikä ihmeen "ulk
Sptinterillä ajelen
T. Raksaäijä
Vierailija kirjoitti:
Jätän aina auton perheparkkiin, oli perhe mukana tai ei. Pienempi riski siihen että joku torspo kolhii ovet lommoille, eikä mikään laki kiellä pysäköimästä niihin vaikka olisi yksin liikkeellä. Olen jättänyt joskus prätkänkin perhepaikalle.
Prätkäkuskit onkin kuspäitä.
Olen yhden hengen perhe. Iso auto.
Inva. Toki inva sekin on joka lapsia on tehnyt niin paljon että vaatii perhepaikan.
AP jätä autokotiin ja se mopokin, kävelemällä pääsee aina perille
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ihmiset ottaisivat lähimmäisensä huomioon, eivätkä parkkeeraisi kumpaankaan ilman oikeaa tarvetta. Kiitos.
Nyt on maailma kylässä. Erit käytänteet.
Hai! Mie pietän ain rullatuolipaikalle tai oven eteen.
Milja
Aika läyhäisiä parkkeerauksia ovat nuo. Ylivoimaisesti kallein pysäköintipaikka on pelastustie.
Kumpikaan ei ole rikos.