Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko Charlotte kaunis nimi tytölle vai Charlotta?

Vierailija
07.05.2023 |

Miten on?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja ei sovi suomeen

Vierailija
2/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlotte on pehmeämpi ja sitä myöten kauniimpi minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja ei sovi suomeen

Päinvastoin, todella elegantti nimi. Olen siitä kyllä samaa mieltä, että ei ehkä esim. Charlotte Virtanen ole paras nimi. Sitten tietysti, jos on esim. ruotsinkielinen nimi tai vaikka joku erikoisempi suomalainen.

Vierailija
4/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlotta Circicca Cucanna

Vierailija
5/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlotte on minusta kiva nimi, mutta ei sovi suomen kieleen kovin hyvin.

Vierailija
6/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja ei sovi suomeen

Päinvastoin, todella elegantti nimi. Olen siitä kyllä samaa mieltä, että ei ehkä esim. Charlotte Virtanen ole paras nimi. Sitten tietysti, jos on esim. ruotsinkielinen nimi tai vaikka joku erikoisempi suomalainen.

Niin siis sukunimi erikoisempi/ruotsalainen.

Vierailija
7/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen muoto on Sarlotta. Esimerkiksi Sarlotta Virtanen.

Tavan tallaajan ei ole tarvetta hienostella.

Vierailija
8/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlotte the Harlot

Vierailija
9/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukunimi on vaikka Römpötti, niin mietipä ite! En tajua muutenkaan ( oon joo vanhus, dinosaurus yms. ), miksi suomalaiselle lapselle pitää laittaa mahdollisimman elegantti nimi, minkä takia sen kirjoitusasua pitää olla aina, ja joka paikassa tavaamassa??! Ihan kettuilua sille lapselle 😫

Vierailija
10/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole, kyllä suomalaiset osaavat sanoa ihan Charlotta, elmei sitten ole joku raksa-Pena 62-v. Charlotte on tyylikäs ja vanha nimi, en ymmärrä miksi Suomessa ns. hienostelu on niin kauhea perisynti.

Vierailija
11/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sukunimi on vaikka Römpötti, niin mietipä ite! En tajua muutenkaan ( oon joo vanhus, dinosaurus yms. ), miksi suomalaiselle lapselle pitää laittaa mahdollisimman elegantti nimi, minkä takia sen kirjoitusasua pitää olla aina, ja joka paikassa tavaamassa??! Ihan kettuilua sille lapselle 😫

Omaa junttiutta sitten, jos pitää olla tavaamassa nimeä, joka melkein suurinpiirtein lausutaan niin kuin kirjoitetaan. Ihan samalla tavalla myös Iidat/Idat ja Piiat/Piat joutuvat aina kertomaan kirjoitetaanko yhdellä iillä vai lausutaanko ne kahella iillä.

Vierailija
12/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskajärven kaunis Charlotta.

Vierailija
13/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin nimi on aivan hirveä!

Vierailija
14/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole, kyllä suomalaiset osaavat sanoa ihan Charlotta, elmei sitten ole joku raksa-Pena 62-v. Charlotte on tyylikäs ja vanha nimi, en ymmärrä miksi Suomessa ns. hienostelu on niin kauhea perisynti.

Nimi ei sovi kirjoitusasultaan Suomeen. Kuulostaa wt-nimeltä suomalaisella.

Vierailija
15/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tätä sukunimijankkausta. Onko Seija Römpötti parempi nimi kuin Charlotte Römpötti ja jos on niin miksi?

Vierailija
16/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nimi ketään pahenna.

Vierailija
17/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Chardonnay sen pitää olla eikä mikään Charlotta.

Vierailija
18/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa junttiutta sitten, jos pitää olla tavaamassa nimeä, joka melkein suurinpiirtein lausutaan niin kuin kirjoitetaan. Ihan samalla tavalla myös Iidat/Idat ja Piiat/Piat joutuvat aina kertomaan kirjoitetaanko yhdellä iillä vai lausutaanko ne kahella iillä.

OT mutta suomenkielessä lausutaan kuten kirjoitetaan. Et voi olla Pia jonka nimi kuuluu lausua Piia vaan se myös lausutaan Pia jos se yhdellä i:llä kirjoitetaan.

Vierailija
19/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tätä sukunimijankkausta. Onko Seija Römpötti parempi nimi kuin Charlotte Römpötti ja jos on niin miksi?

100 kertaa parempi. Tyylikkäämpi ja kirjoitusasultaan suomalainen.

Miten äännät Charlotte? Sarlot? Mieluummin sitten vaikka kotimainen Sarlotta.

Vierailija
20/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne wt nimet ovat jotain Jannicaa ja Janitaa. Tälläisiä uusia ja väännettyjä ns. pissisnimiä. Ei vanhat nimet ole valkoroskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi