Auttakaa logistiikkaongelman ratkaisemisessa! Kaksi koiraa ja vauva
Olen siis tulossa isoäidiksi ja asun kahden nelikiloisen koiran kanssa hissittömän kerrostalon ylimmässä kerroksessa. Koirien nivelten säästämiseksi (rodulla patellaluksaatiota) olen totuttanut ne pienestä asti siihen, että kannan ne sekä ylös että alas. Toinen sylissä, toinen olan yli laitettavassa kantokassissa.
Nyt parikymppinen lapseni on saamassa lapsen. Haluan auttaa ja osallistua ja ottaisin todella mielelläni lapsen luokseni yökylään, mutta en keksi, miten saisin roudattua kaikki kolme turvallisesti alas käyttääkseni koirat lenkillä.
Av-mammoilta löytyy varmasti tähän useampiakin ratkaisuja, joten antaa tulla!
Kommentit (55)
Itsepä olet elämänvalintasi tehnyt.
Höperö mummo, ota nyt vielä pari kissaa ja minipossu tuohon sirkukseen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt täällä vuodesta 2002 ja tiesin, ettei palsta petä. Kiitos kannustuksesta ja myötäelämisestä xdddddd
Ap
Miksei pieni vauva voi nukkua kotonaan ja käyt siellä hoitamassa jos se ylipäätään on tarpeenkaan? Isompi lapsi sitten yökyläilee
Ota itsellesi mies joka kantaa eläimesi ja lapsenlapsesi ja tule sitten tänne palstalle mollaamaan häntä niin kuin kaikki sekopäät.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tällaiset kommentit on aina niin hyödyllisiä. Ihan tosi vai? Kaikki ihmiset ovat tehneet tuhansia valintoja, hiljaista tulisi keskustelupalstalla, jos niistä ei saisi puhua tai kysyä.
Eri
Lapsesi hoitaa oman lapsensa, anna koirien paskoa lattialle ja lähde itse baariin laulamaan karaokea.
Mitä sinä niillä koirilla teet. Hanki mies.
Vierailija kirjoitti:
Höperö mummo, ota nyt vielä pari kissaa ja minipossu tuohon sirkukseen lisäksi.
Lapsellani on kyllä kissa, ja heidän isänsä on sika. Tosin jätin sen sian, koska ansaitsen parempaa.
Muita ehdotuksia?
Ap
Vaihda ne kaksi nivelvikaista rakkia yhteen kunnon koiraan joka kävelee omilla tassuillaan portaat.
Mites marsut ja pari rusakkoa lisäksi ? Mutta muista että kilpikonna voi jäädä kirjahyllyn taakse jumiin.
Mene lapsellesi ja jätä koirat kotiin. Ei kai sun vauvaa tartte teille tuoda?
Vierailija kirjoitti:
Miksei pieni vauva voi nukkua kotonaan ja käyt siellä hoitamassa jos se ylipäätään on tarpeenkaan? Isompi lapsi sitten yökyläilee
Lapsi asuu toisessa kaupungissa yksiössä ja siellä on kissa. Koiriani en voi jättää. Toki yritän mennä sinnekin.
Olen ammatiltani varhaiskasvatuksen opettaja ja mieluusti olen lapseni tukena mahdollisimman paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi asuu toisessa kaupungissa yksiössä ja siellä on kissa. Koiriani en voi jättää. Toki yritän mennä sinnekin.
Olen ammatiltani varhaiskasvatuksen opettaja ja mieluusti olen lapseni tukena mahdollisimman paljon.
Ap
Nämä pyytämättä tuppautuvat ammattilaiset on niin nähty. t. terveydenhoitajan tytär
Teet koiralenkin kun lapsi tuodaan sulle niin, että olette ulkona odottamassa. Ylös sun sitte pitää kantaa kaikki kolme. Rintareppu, selkäreppu ja joku kainaloon.
Voitko hankkia sen kokoisen kantokassin, että molemmat koirat mahtuvat sinne? Tarvitset molemmat kädet vauvaa varten.
Miksi ne kaikki kolme on ylipäätään pakko viedä samaan aikaan ulos?
Muuta hissilliseen taloon tai maan tasoon. En ymmärrä yhtään, kuka viitsii asua hissittömässä kerrostalossa saati sen kolmannessa tai neljännessä kerroksessa. Aivan persiistä.
Yksi etureppuun, toinen takareppuun ja kolmas käsivarsille