Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka on absolutisti?

Vierailija
06.08.2023 |

ja joka ei oikein hyväksy muidenkaan alkoholinkäyttöä

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, mikäli aatteen takana ei ole addiktio tai joku uskonsuuntaus

Vierailija
2/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Itse olen raitistunut alkoholisti niin hyvä vaan, jos kumppani suhtautuu nihkeästi päihteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
4/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On mieluisa kumppani, jos absolutismi ei liity mormonismiin, adventismiin tai muuhun uskonlahkoon.

Vierailija
5/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni, olen itsekin absolutisti.

Vierailija
6/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen itsekin.

Vierailija
8/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

En itsekään juo, mutten kyllä arvostele muiden juomista.

Vierailija
9/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Sehän on pelkkää plussaa, en itsekään käytä alkoholia.

Vierailija
10/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niuhottaa muista, ei ole mun mies. Niuhotelkoon omista tekemisistään niin voin harkita. Yleensäkään tuollainen mustavalkoisuus ja tuomitseminen ei sytytä kun se viittaa vähän liikaa neuroepätyypillisyyteen, lahkolaisuuteen tai persoonallisuushäiriöön.

Vierailija
11/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yhden kanssa seurustelin, ja hän koki lasilliseni silloin tällöin ongelmalliseksi. Kaatui kyllä muihin asioihin eikä tähän, mutta rikkana rokassa.

Vierailija
12/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi, jos se valittelee mun juomisistani.

Saatan olla monta kuukautta ottamatta pisaraakaan, ja sitten jossain bileissä ottaa reilummin.

Nykyään krapulat niin kauheita, että tietää kyllä välillä juoneensa reilummin. 🙈🙊

Vierailija
13/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Yhden kanssa seurustelin, ja hän koki lasilliseni silloin tällöin ongelmalliseksi. Kaatui kyllä muihin asioihin eikä tähän, mutta rikkana rokassa.

Siis silloin tällöin ottamani lasillisen (n. yksi annos viikossa) oli hänelle aina ongelmallista. Ei silloin tällöin ongelmallinen.

Vierailija
14/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti mies ja sinkku. Olen yksin mutten yksinäinen. Viihdyn hyvin itsekseni. Matkustelen vuodessa 2-3 kertaa ulkomailla välillä kauempana. Asiani mielestäni hyvin. Pärjään omillani. Asun omassa velattomassa kerrostalo kaksiossa sekä omistan kaksi yksiötä joista vuokratuloja saan.

Vierailija
15/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut absolutistin kanssa, mutta hän ei niuhottanut kenenkään juomisesta. Se oli minusta hyvä juttu. Joten en seurustelisi AP:n kuvaileman miehen kanssa, sillä en jaksaisi kuunnella urputusta jos juon silloin tällöin.

Vierailija
16/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi, jos se valittelee mun juomisistani.

Saatan olla monta kuukautta ottamatta pisaraakaan, ja sitten jossain bileissä ottaa reilummin.

Nykyään krapulat niin kauheita, että tietää kyllä välillä juoneensa reilummin. 🙈🙊

Just tämmöistä krapulaa en jaksa enkä halua tässä iässä (40+) todellakaan katsella saati sitä reilumpaa ottamista. En, vaikka sellaista olisi vain pari kertaa vuodessa.

Vierailija
17/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En juuri juo, viime kerrasta on useampi vuosi, mutta en ole ehdoton asian suhteen enkä halua että mieskään on. Esimerkiksi juhlissa tai muissa spesiaaleissa tilanteissa voin ihan hyvin ottaa lasin tai kaksi viiniä. Ja mielelläni otankin.

Vierailija
18/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinilehmiä ärsyttää niin paljon! :D :D xD

En juo viiniä, vaan kaljaa ja teräviä. Revi siitä!

Vierailija
19/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta mikäli taustalla on terveellisyyteen pyrkivät elämäntavat ja halu nautiskella elämästä selvin päin eikä mikään uskonto ole taustalla.

Vierailija
20/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole arboristi se ei ole aikamiehen hommaa, absolutistin kanssa aina pärjää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi