Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ÊLOISAT loppuviikkoon pe-su*^*

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tylsä täti-ihminen taitaa pitää palstailusta lomaa eilisen pinon luettuaan, pitäkäähän pinot pystyssä ja pukatkaa tekstiä,lennokasta sellaista oikein urakalla:)

Ihania kevätpäiviä kaikille!

Opemamma ja Leevi 2808

Vierailija
2/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenki opemamma olis sit sillävälin aloittanut uuden pinon kun rustasin toat mun pätkää. kopsaan sen nyt tähän sit vielä uudestaan. kiitos opemamma kun aloitit pinon.

kirjoittelen tän pinon perille kun en uutta osaa aloittaa. Tai sanotaan että en kerkeä ruveta aisaan syventymään ja kun ne on opemamman aloittamia niin mäkin ne löydän.

Kiitos huhuilusta. Niihän se on että toisten nimi merkit jää paremmin mieleen kuin toisten. meitä suurperheellisiäkin on yllättävän monta tässäkin pinossa. ja sit pumpulin juttuja tulee luettua kun meilläkin noi 4 ekaa on syntyneet 4,5vuoden sisällä pienillä ikäeroilla niin ihan miten arki sujuu ja muuta. Ja muutama on jäänyt mieleen sitten isomman sisaruksen iän takia uhamailut sun muut tuntuu tutuilta ja se että miten isommat ovat ottaneet pienen vauvan vastaan.

Tähän sisäpiiri asiaan en sen kummemmin kommentoi kun itseäni välillä harmittaa kun en pääse tapaamisiin miesten töiden takia vaikka haluaisin tutustua teihin kaikkiin paremmin. no jos kesällä nyt sitten pääsis.

Meille kuuluu hyvää. Teemu oppi maanantaina istumaan. Konttaus asennosta peruttaa vähän ja kappas ollaan istuma asennossa ja sehän on hihkumisen arvoinen asia kun näkee isompien leikit taas uudessa valossa.

Teemu liikkuu omalla tavallaan konttaus asentoon menee ja siitä lysähtää alas niin menee taaksepäin. Omin takeinen tyyli. Eteenpäin ei mennä. Mies kutsuu poikaa taskuravuksi kun vaan pakittaa. Itse miehelle neureskelin leikkimielisesti että taitaa pojalta puuttua eteenpäin meno vaihde kokonaan kun maailmaankin halusi tulla peppu edellä.

Mä en oo kauheesti kerennyt koneelle. Ollaan tää viikko asuttu ulkona. Aamusta ollaan hetki sisällä että saan valmisteltu sen päivän ruuan ja sit pyykit sun muut laitettua. Sit lähetään ulos ja tullaan vasta ilta ruuaksi sisälle. (Mä kun en voi jättää noita isompiakaan keskenään ulos kun heti tulee jostain asiasta sanomista kun muksut tekee sitä ja tätä.) (jos joku muistaa kun viime keväänä kirjoitin siitä mikä valitus tuli kun piirrettiin asvaltti liiduilla pihaan).

Teemu nukkuu tai keinuu, keinuminen on pop. Vitonen vaan oli ekaks vähän mustis vauvakeinusta kun oli siinä saanut itse viimeksi keinua mutta nyt keinuu tavallisessa keinussa ja hänelle on tärkeää että saa keinua Teemun vieressä. Syödäänkin ulkona kun en saa isompia lähtemään sisälle käyn vaan hakemassa tarvittavat romppeen sisältä niin taas jatketaan. Iltaruuan jalkeen ollaan käyty koko perheen kanssa pitkillä kävelylenkeillä. Siinähän se päivä kuluu. Illalla on naatti kun pääsee nukkumaan niin nukahtaa kyl heti. Teemu syö yöllä pari kertaa onneks nukkuu välit ihan nätisti.

Nyt kun ollaan oltu ulkona ja saanut nauttia auringosta ja hyvistä ilmoista niin omakin mieli on tosi pirtee ja jaksaa taas painaa. Monta kertaa miettinyt miten sitä niin väsyneeksi itsensä päästi. Nyt se on onneksi takanapäin.

Nyt tarvii mennä viemään poika eskariin ja lähteä ruokakauppaan. palailen illalla vielä uudestaan jos kerkeen.

puuhis ja Teemu 2908 jo 7kk mihin se aika katoaa justhan se vasta synty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tänään parempaa päivää ;)

idolsista mun tarttee sanoo et olin helpottunut kun kristiina tippui,musta anna on oma itsensä ja hyvä laulaa,tulee joteski omas pikkusisko mieleen saman ikäsiäkin taitaa olla 17.v?!

nyt tuleekin jännä skaba ;):)

mutta sen kummemmitta mä häippään,iida on alkanut pyörii eteenpäin joten pitää tarkkailla mitä se touhuu ettei järsi johtoja yms..

Vierailija
4/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen pinon luin tarkkaan läpi, mutta se siitä - kaikki mitä aiheesta voi sanoa taisi tulla sanottua. Mutta hyvä, että välillä käydään tuollaistakin keskustelua! Se on sanottava, että mä kyllä odotan sitä kesän tapaamista, niin näkisi vihdoin teitä kaikkia =)

IDOLS: olihan se vähän arvattavissa että Kristiina putosi. Mä luulin finaalien alkaessa, että se putoaa ekana, mutta pitkällehän se lopulta pääsi.

Höh, eikö mulla nyt ole mitään muuta sanottavaa? Jatkankin sitten töitä...

Kerttukasperi

Vierailija
5/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jää tänään tapaaminen valitettavasti väliin, sillä totesin että pyykinpesua, pakkausta ja kodinsiivousta riittää ennenku voimme startata matkaan sunnuntaina.

Oikein mukavaa tapaamista teille jotka sinne olette menossa. Toivottavasti ensi kerralla pääsemme. Olisi niin mukava nähdä teitä kaikkia taas.

Pitemmittä puheitta poistun töiden ääreen. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Myry ja Eetu

Vierailija
6/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan eilisellä pinolla mittaa..

Jatkan edelleen aika omanapaista kirjottelua, ei jaksa muistaa mitään kommentoitavaa taaskaan. Kiva jos joku jaksaa joskus lukea näitäkin löpinöitä :) Tuleepahan pinolle täytettä edes...

IDOLS: Ari oli kyllä eilen aika loistava, Kristiina joutikin tippua, ei ois haitannu vaikka Annakin ois tippunu...

CALMETTE reaktio toisella tyttelillä edelleen vaivaa, isoin märän eritys loppui antibioottien myötä, mutta reikä nivusessa edelleen auki. Ja kylpykielto voimassa...Olikos jonkun isommilla lapsilla joskus rokotusreaktiota? Ja kuinka kauan kesti ennenkuin kraateri umpeutui?

LIIKKUMINEN mietityttää, EI RYÖMITÄ eikä ISTUTA. Ikää siis jo 8 kk mutta liikkuminen todella vähäistä. Kaksosten äitinä toisaalta olen helpottunut että ei vielä tarvii juosta kahteen suuntaan yhtäaikaa, mutta vähän jo mietityttää...

MUUTTO pukkaa päälle, kauheasti kamaa pitäisi hukata, mm pesukone, matkarattaat...millä ihmeellä sitä saisi lapset viihtymään että saisi kämpän pakettiin. Öitäkään jaksa pakkaamiseen käyttää.

KOKONAISET YÖT: mitähän ne on...on jompikumpi tytöistä saattanut joskus nukkua kokonaisen yön, on vaan jäänyt meiltä huomaamatta :) Aamulla enää muista kumpaa tyttöä tutittanut ja montako kertaa...

Mutta lopettelen omanapaisen viestini ja menen leikkimään esikon kanssa :)

Babybel ja ei enää niin räkäinen poppoo

Vierailija
7/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaita kaikille. Mulla alkaa huumori loppua, sain eilen illalla ite sen mahataudin joka on nyt kiertäny koko perheen. Voi kääks kun mä inhoon oksentamista. Mahakin oli vielä pirun kipee. Onneks on nyt vähän parempi. Esikoinen on VIELÄKIN lämmin ja pahalla päällä, onneks mies jäi kotiin tänään, en olis kyllä jaksanu tätä savottaa tässä kunnossa. Sitä noroa tää taitaa olla, ainakin oireisto yms. on niin perinteistä. Ja saatiin tää kai su synttäreiltä kun siellä oli ollu vko sitten samanlaista tautia. Joten VINKKI kaikille - jos on ollu mahatautia jossain, älkää menkö 14 vrk sinne kylään. Ainakin tämä noro jää elämään pinnoille, vaikka oireeton ihminenkin sitä vielä 3 pvää tartuttaa. Jipii...

IDOLS - Mä olen tykänny Annasta, mutta minusta eilen Kristiina oli parempi. Ari alkaa jotenkin tympimään. Mutta eiköhän ne ihan mielenkiintoisen finaalin saa aikaiseksi.

Olihan keskustelut eilen, toivottavasti se tuuletti vähän ilmapiiriä. Mä lähetän nyt terveiset kaikille sairastuville, se asia kun on nyt eniten lähellä sydäntäni;=)

Niin ja tuohon kakka-asiaan en osaa sanoa, meillä esikoinen on pantannut kakkaa ja se tuli aina yöllä, mutta ei mitenkään löysänä. Suklaa sinällään kuten kaikki muukin sokerinen kai kovettaa vatsaa. Ellei sitte ole allergiaa. Toivottavasti joku osaa auttaa!

Papuna

Vierailija
8/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta tuskin on kenellekään ainoa sosiaalinen kanava. Näin ollen toivon että kukaan ei käännä selkäänsä eloisille eilisen keskustelun seurauksena kokonaan.

Jokaisen meistä on hyvä välillä pitää lomaa palstailusta jos siltä tuntuu. Sillä aikaa muut kantaa kortensa kekoon. Toivotetaan Opemammalle pikaista paluuta ¿lomaltaan¿.

Mielestäni tämä porukka on jo nyt kerännyt elämänmatkalleen jotain jos nyt ei ihan aarretta mutta muutaman pääsiäismunan kuitenkin. Pidetään tästä munakorista yhdessä huolta. Ymmärrystä ja empatiaa tarvitaan nyt ja jatkossa.

Eilisessä pinossa oli todella monta viisasta kirjoitusta, kiitos niistä. Sori että otin asian vielä esille, mutta en eilen ehtinyt pinoon.

t. Hanhikki ja tyttö

Vierailija
9/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot kommentit Hanhikki. Olen ihan samaa mieltä siitä, että tämä palsta on varmasti antanut meille jokaiselle enemmän kuin ottanut ja toivon, että aktiivinen keskustelu, toisten kuuntelu ja neuvojen antaminen jatkuu samaan malliin. Ne jotka tarvitsevat taukoa palstailusta ovat taukonsa ansainneet, mutta palatkaahan taas pian linjoille!:)

Puuhis: mekin yritetään viettää mahdollisimman paljona aikaa ulkona nyt kun säät sallivat. Tuntuu, että koko talven on istuttu enemmän tai vähemmän neljän seinän sisällä joten nyt on mukava siirtyä ulkoleikkien pariin.

Myry: oikein ihanaa reissua teille! Te olettekin paljon perheen kanssa reissussa, ihanaa. Mekin vielä mietimme jos lähtisimme appiukon mökille Lappiin pääsiäiseksi, mutta en tiedä mitä siitä tuon pikku-ukon kanssa tulisi...

Babybel: Meidän pikku-ukko nyt 8,5 kk ja vasta ryömii. Ystävällä myös 8kk poika, joka ei liiku minnekään, potkii ja sätkii vain paikoillaan. Tuskin vielä syytä huoleen, sillä eivätkös kaksoset muutenkin helposti kehity vähän myöhemmin?

Papuna: Tsemppiä sairasteluun!

Nyt ruuan laittoon ja sitten taas ulos. Kuinkahan moni päätti lähteä tapaamiseen? Tulkaahan kertomaan kävikö juttu yhtä vilkkaana kuin eilisessä pinossa;)

Pantoufle

Vierailija
10/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika on nyt ensimmäistä kertaa kuumeessa, äsken kuumetta oli jo 38,9 ja pikkumiehellä on ihan veto pois. Räkätautia ja yskää on ollut viimeisen kuukauden aikana enemmän ja vähemmän, mutta nyt tuli vielä kuume noiden lisäksi. Voi pientä raasua! Meillä oli tarkoitus lähteä kohti pohjoista viimeistään ensi viikon alussa, mutta nyt täytyy poika saada paranemaan ennen kuin voimme lähteä. Matkaa on niin paljon, että siinä on terveenäkin ihan tarpeeksi autossa istumista!

Puuhapete: Kiva kuulla, että sinulla on taas mieli korkealla!

Babybel: Kyllä on hurja reaktio tullut siitä rokotteesta :( Ihan kun ei olisi tarpeeksi harmia jo pelkästä sairastelusta, vielä tuollainen ikävä juttu piti tulla! Täällä ei myöskään liikuta eteenpäin sitten ollenkaan ja istuminen ei onnistu myöskään. Ikää tosin on vasta reilu 7 kk, mutta kiirettä ei näy pitävän!

Myry: Mukavaa matkaa!

Papuna: Kiitti vinkistä! Täytyypä kuulostella reissussa kyläpaikkoja kierrellessä, että onko Noroa ollut liikenteessä.

Vielä loppuun oma mielipiteeni viestien sisällöstä. Minä ainakin tykkään lukea ihan kaiken tyyppisiä viestejä, olipa kyseessä sitten oman navan kaivelua tai ihan mitä vaan. Välillä nuo teidän kirjoittelut uhmaikäisten tempaukset oikein naurattaa, kun itsellä ei niistä ole vielä esikoisen äitinä mitään kokemusta. Niitä odotellessa siis :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Eloeppu

Vierailija
11/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan suorastaan viitsinyt kirjoitella tänne. Osittain se johtuu siitä, että välillä ärsyttää lukea että " mun vauva osaa sitä ja mun tätä..." ja sitten toisia mietityttää, että miksihän mun vauva ei nyt osaakkaan tehdä tuota kun toiset samanikäiset osaa. Luin tuossa eilistä pinoa ja siellä taisi olla kaikenlaista asiaa mm. mielipiteistä ja palautteista. Olisi kiva keskustella vaikka ihan miten päivät on menny ja mitä kaikkea puuhaillaan pikkuisten kanssa kevätpäivisin! Minusta vain alkutaipaleella oli ihanaa keskustella, mutta nyt jotenkin kaipaan sitä aikaa! Jokainen vauva kehittyy omaa tahtiaan ja kaikenlainen vauvavertailu vain ärsyttää! Tämä on vain minun mielipiteeni ja saa kommentoida! Kestän kritiikkiä! = )

No, ehkä sitten kerron, että Patrik on keksinyt nyt kääntymisen ja jää välillä hassusti jumiin! Istuminen on alkuvaiheessa....sylissä noustaan ja käsistä kiinni ottamalla saan hänet nousemaan. Varpaista otetaan kiinni ja juttua riittää! Muuten ei paljon vielä liikuta. 7kk kohta täynnä.

Olisko kellään kalavinkkejä? Tuo ei suostu syömään ainakaan valmissosetta.

IDOLS: kyllä jännitti eilen! Onneksi Kristiina tippui. Ei minusta osaa ollenkaan laulaa...

HYVÄÄ KEVÄTTÄ KAIKILLE!

T: Pia ja Patrik kohta 7kk

Vierailija
12/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisen pointin PIA875 toi esille. En ole nimittäin itse missään vaiheessa kokenut, että täällä niin kauheasti vertailtaisiin vauvojen osaamisia tms. Eikä mua ole lainkaan ahdistanut se, että täällä monet Neelaa jopa kuukaudenkin nuoremmat osaa jo ties mitä ja meidän neiti se vaan suurin piirtein makaa selällään lattialla. Mutta tämä taas osoittaa sen, miten eri lailla me koemme nämä kirjoitukset täällä. Minusta on kiva lukea, mitä muut vauvat osaa, vaikkei meillä osattaisikaan. Ehkä ajattelisin toisin, jos Neela olisi ensimmäinen lapseni. Muistan nimittäin, että esikoisen vauva-aikana monesti vertailin omaa vauvaa toisten vauvoihin. Nyt enää niinkään, kun tiedän, että jokainen terve vauva joskus lähtee liikkeelle, oppii istumaan jne.

Pepper & Neela 8 kk ja 1 vko

Vierailija
13/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä 3-vuotiaan puheet, kun ei kaikkia kirjaimia osaa sanoa. Meidän poika selitti eilen, että " telkkarissa täti ja setä laittoi haakujilla pissaa toisten suuuhun" . Siinä sitten tovin mietin, että mitäköhän tuo nyt selittää noin tohkeissaan ja odottaa jotain kommenttia. Vastasin vain, että jopas ne hassuja tekee. Onneksi samainen mainos tuli uudelleen ja ymmärsin, että pizzaahan ne haarukoilla toistensa suuhun laittoi. Kyllä nauratti jälkeenpäin.

Muuten tämä päivä on ollut suoraan sanottuna pyllystä. Juuli on kitissyt koko päivän ja poika uhmaillut taas oikein tosissaan. Yöllä tuli pojan osalta herätys, kun oli pissannut sänkyynsä ja huusi kuin olisi henkeä viety. Nukahtaminen uudelleen vei multa taas oman aikansa ja sitten Juuli päätti herätä jo kuudelta. Vähemmän pirteä olo on muutenkin ollut koko tämän viikon.

Pia875: Totta, että vauvat kehittyvät eri tahtiin mutta henk.koht. en ole osannut ottaa toisten kirjoitteluja vertailuna. Enemmän olen verrannut itsekseni tuohon esikoiseen, joka kehittyi todella nopeaan tahtiin ja lähti kävelemään 10 kk. Kyllähän neuvolan th:kin huolta aiheutti puhumalla pienipäisyyden seurauksista (Juulilla siis pieni pää käyrien mukaan) ja siksi kirjoitin mitä vauvani jo osaa. En ole kirjoituksillani tarkoittanut vertailla tyyliin mun vauvapa osaa, sun ei. No, tämä oli mun selvitys kirjoituksistani.

Piti tulla vain Mukavaa Viikonloppua tasapuolisesti kaikille toivottamaan.

Huhti

Vierailija
14/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä taitaakin olla vähän laidasta toiseen...

Sisäpiiri, ulkopiiri, keskipiiri, marttakerho, kuppikunta... onhan niitä moneen junaan.. en mää tiedä.. mie vaan täällä susirajalla köhjötän neljän seinän sisällä, käyn netissä kun käyn eikä mulle ole tullu mieleenkään että toiset on toivotumpia pinoilijoita kuin toiset ja toisia kaivataan enempi mitä toisia ja ja ja ja.... Se on vaan jännää että jokaisella palstalla missä olen hengannu, käydään just tää sama keskustelu aina tasasin väliajoin. En sitten tiedä mistä moinen johtuu. Kyllä minnuu kadettaa kun siellä e suomes porukka reffailee, mutta mikäs estää mua pistämästä treffejä pystyyn täällä jenssissä, tosin taitasin olla ainoo kaffittelija, mutta enivei miehän rakastan omaa persustani.

Ja jos on jollakin KYSYMYKSIÄ niin ne kannattaa oikeesti huutaa. Mie monesti kiireessä vaan silmäilen tekstit läpi et mitä niissä on kirjotettu, ja jos vauvan rään värin kertoilu sepustuksen jälkeen on esitetty kysymys et " onko tää normaalii" , niin monesti kyllä jääpi semmonen huomaamatta... tästä muuten sitten tämmönen by the way, K.H.P: se lihamäärä judanssi, yks kaveri mulle täs valotti et alotetaan 1-2tl ja sitten aika nopsaanki voi siirtyy siihen 1rkl.. heh ei meidän neukkutäti ole kertonu muuta kuin 1-2 tl :S....

LAPSIEN TAIDOT JA VERTAILU... joo kyllä se niin on että jos täällä joku vertailee lapsia, niin se on se joka näitä viestejä lukiessa miettii että ei meillä vielä tommosta osata eikä tommosta... Sitä paitsi lapsen kehitys kuuluu vauvaperheen arkeen.. Ja toisekseen, miksi ei äiti saisi olla lapsestaan ylpeä ja kehua mitä se osaa? Ja aika moni täällä kyllä kertoo että miten on päivä menny ja mitä lasten kanssa tehty ja siinä sivussa kyllä tulee usein varmasti selväksi myös se, että mitä vauva osaa, miksi se ei sitten ole ärsyttävää??? *pohtii hande pande, jyväjemmari, maalaistolvana*

Myöpäs käytiin jo tänään VIRPOMASSA mummo... sunnuntaina ois sit tiedos isopappa, isoukki, pappa ja ukki&mummi... urakkaa on ja äiti toivoo et tulis paljon munia :P (ai miksköhän)

Hellalla porisee pitsaan jauhelihasoosi, nam nam... mitähän sitä vielä... mie olen ny jotenki jumissa ja tää miun kaikki teksti on ihan ala-arvosta mutta parempaa ei miusta kyllä irtoo......................

hanneli......... susirajan urppana....

Vierailija
15/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tänään tavatuille, erityisesti kaukaa saapuneille! Tapaaminen sisälsi samat elementit kuin ennenkin: hyvää seuraa, vilkasta keskustelua, lelujen maistelua, jumppaamista kahvilan lattialla varpaista kiinni pitäen, toisen naaman koskettelua ja vähän korvassa roikkumista, paljaiden peppujen vilauttelua, kahvin juontia, naurua, itkua. Kukin voi sitten päätellä, mitä teki äidit ja mitä teki lapset. Tälläkin kertaa mukaan tuppautui pikkujulkkis Marko Keränen, joka pääsi tanssimaan tätien kanssa.

Eilinen ja tämäkin päivä osoitti, että ihan oikeesti vaikka mitä kirjoitat niin ihan jokainen meistä lukee ja tulkitsee sen eri lailla, omasta navasta käsin. Senpä takia toivon, että jokainen jatkaa omana itseänään täällä ja kertoo juuri ne oman elämänsä asiat ja ajatukset ja jättää sitten samalla vastuun lukijalle. Jos minä kerron vauvani oppineen taivuttamaan saksan adjektiiveja (Eelillä on jo aika monta niistä hallussa), niin en tarkoita loukata ketään, joka niitä ei vielä osaa taivuttaa. Tai jos kerron, että minä aion olla kotona vielä muutaman vuoden, että moittisin ja loukkaisin niitä, jotka menevtä töihin. Mitään ei voi kirjoittaa, jos koko ajan pitää pelätä toisen reaktiota ja miettii asiasta kaikki mahdolliset tulkinnat. Edelleen, jokainen asioi tällä palstalla vapaaehtoisesti ja jos kokee täältä apua ja tukea saavansa niin hieno juttu. Jos taas ei miellytä niin sitten voi vaikka kokeilla, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella, vaikka kaksplussan sivuilla. Minä toivon, kuten Hanhikki viisaasti kirjoitti, ettei kukaan eilisen takia palstaa jätä. Tauot on paikallaan, jos ei motivaatiota palstailuun löydy, mutta ainakin itselleni taukojen aikana on juuri kirkastunut tämän palstan rikkaus, me erilaiset ihmiset. Jokaisella on jotain annettavaa. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta ei tarvitsekaan.

Asiasta kukkaruukkuun, kuten Ope hauskasti sanoo (sinäkö tylsä, höpöhöpö!). Meidän poikien mielestä pulkkailukausi oli liian lyhyt. HUomasin alkuviikosta, että ennekuin itse olin Eelin kanssa ehitnyt ulos, pojat olivat jo aloittaneet pulkkaleikit. EsikoisPoikanen veti 3-vuotiaan mahtivoimilla perässään punaista pulkkaa, jossa istui Keskari, varmuuden vuoksi pulkan kahvoista kiinni pitäen, ettei putoa kyydistä. Pikkaisen tahmaisesti pulkka kyllä nurmikolla kulki, mutta iloa se heille tuotti. Nyt kun ovat mummulassa niin kuulemma siellä ihmetyttää, minne katosi mahtava pulkkamäki. Vanhempieni talo sijaitsee mäen päällä ja puutarhaan voi ihanasti laskea pitkää mäkeä pitkin. No eipä mäki minnekään lumien myötä poikien mielestä kadonnut, siellä ne kuulemma eilen " laskivat" huimaa vauhtia pulkilla pitkin nurmikkoa. MIkäs siinä, nauttivat siis kevään iloista eli hiekkalaatikkoleikeistä aina välillä pulkkaillen. Pitää varmaan nyt pestä pulkat jo varastoon.

Ei mutta nyt menen valmistautumaan illanviettoon. Mulla tulee illalla tupa täyteen ihania naisihmisiä, otetaan irtiotto arjesta. Eeli menee isän kanssa viettämään poikieniltaa toisaalle.

Ihanaa aurinkoista vkloppua kaikille!

Pumpuli

Vierailija
16/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hannelille kiitos tiedosta :)

pia875:tuo olikin aika hyvä,itse en ookkaan miettiny moista. ite oon kyllä vertaillu tyttöjä keskenään jne..

jotakin muuta piti mutta en muista mitä piti joten palaan myöhemmin. mä jäänkin vkon lopuksi yssikseen tyttöjen kanssa,tai no sisko tulee mun seuraks..isäntä lähtee poikien vkonloppuun :) pitäähän senkin päästä.

jooh mut eipä kait enempiä hauskaa päivän jatkoa kaikille..niin lähelle kuin kauaskin

Vierailija
17/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taas tuli osoitettua tämän palstan tarpeellisuus. Kiitos vielä kerran kaikille jotka kommentoi tuota kakka-asiaa. Tässä se nähtiin, että heti kun on ollut samanmoisia kokemuksia muilla niitä auliisti jaetaan. Hienoa! :) Juu, viime yönä säilyi vaippa puhtaana (palattiin nyt yövaippaan) ja tänään sitten selvisi vähän että taitaa taustalla olla sitten tuo panttaus kun kaveri julisti ettei halua käydä kakalla.... Great. Mistä muistuikin mieleen että eikös HANNELIN plikka kanssa harrastanut tuota panttausta? Ootteko päässeet siitä eroon ja millä konstilla? Joku ehdotti tuota duphalacia että saisi vatsan löysäksi, sekin varmasti varteenotettava konsti.

Kiitoksia muuten Hanneli ja Pumpuli päivän nauruista! :) Täällä kanssa ollut päivä vähän pyllystä (heh...) tänään kun nukkunut huonosti (tutitusta kertaa tsiljoona ja huoli tuosta uhmiksesta) ja muutenkin vaan veto ihan pois... Niih, niin oli ihana kun tuli hiukka paremmalle mielelle! :) Kyl maar tää ihana palsta on ja onhan tässä itse kukin tuuletellut aina silloin tällöin (terkut sinne pumpulille, no hard feelings, i hope! ;))

IDOLSSISTA: Niihän mie julistin etten sitä sontaa enää kato mut arvatkaa vaan katoinko?! ;) Juu, ja Arikin oli niin PIIP viime viikolla ja nyt mie sit taas tykkäsinkii siitä! ;)

Voihan kana, vielä kolme tuntia ennen kuin ukko koitiutuu mut sitte sillä alkaaki LOMA! JESSSSSS....

Weekendiä kaikille! :)

oinasmamma ja pesue

Vierailija
18/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" koitiutuu" ???? Titityy, titityyy... On tainnu se ainoa aivosolukin lähteä kans lomalle....

oinas the lobotomia " eiosaaenäämitään"

Vierailija
19/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...keittiöstä tulin vielä jatkamaan, ettei kukaan nyt vaan luule, tulkitse, lue ja ymmärrä että ohjaan ihmisiä toisille palstoille kaksplussa-heitollani. Tarkoitin, että tuskin siellä tämän mukavampaa porukkaa löytyy ja ongelmansa jokaisella pitkään pinoutuneella väellä. Toivon todella, ettei kukaan lähde onnea muualta hakemaan, eiköhän jokaisella palstalla ole omat tuuletuspäivänsä. Hallas eiliseen pinoon muuten kirjoitti niin hienosti mun mielestä, että tuskin voi olla kovin sisäänlämpiävä porukka, kun uusiakin on tullut koko ajan lisää. Niinkuin Eloeppu tässä ihan hiljattain.

Miks mulla tulee tosta tuuletus-sanasta aina se vanha Saku Koivu vitsi mieleen?

Nyt jatkamaan...

Vierailija
20/64 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo HUHTIN pojan kommentti oli kanssa nauruhermoja hykerryttävä. ;) Myös meillä on monesti tullut hauskoja tilanteita kun pizza vääntyy pissaksi pojan suussa....;))

Tänään poika laukoi mummolassa (kun tuli puhe imettämisestä) että " ei mummulla ole tissejä!" . ;D Hihii... Onneksi ei mummu kuullut!

Hauskoja ovat juu....