Millainen on tylsä nainen?
Naisena mielenkiinnosta kyselen, eli mitä piirteitä ulkonäössä ja luonteessa tulisi olla jotta on tylsä? Oletko käynyt treffeillä joissa nainen on osoittautunut tylsäksi ja millaisia ajatuksia heräsi?
Kommentit (25)
Ei harrasta mitään tai lähinnä kävelyä.
Ei omaa omia mielipiteitä tai osoita kykyä kypsään tai kriittiseen ajatteluun. Ei myöskään katso asioita eri näkökulmista.
Pukeutuu johonkin markettivaatteisiin, pukeutumisessa ei ole omaa persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Hiplaa ja tuijottaa koko ajan puhelintaan eikä kuule eikä näe mitään muuta, esimerkiksi treffikumppaniaan. Välillä peilaa itseään näytöltä ja ottaa selfien.
Onko tämmöisiä oikeasti? Hui kamala.
Aikoinaan deittaillessani tapasin naisia, joilta ei herunut sanaa suusta, ellen itse kysynyt jotain. Sittenkin vastaus oli yksisanainen. Kun en ehdottanut uusia treffejä, alkoi kysely, että mikä meni pieleen. Kun vastasin, ettei ollut kovin vuorovaikutteista, alkoin selitteyt miesten metsästyshalusta ja ties mistä.
Oma lukunsa on "En mä tiiä"-naiset, joilla ei ole mielipidettä mihinkään. Minä halusin sähäkän ja sanavalmiin vaimon ja sellaisen löysinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei omaa omia mielipiteitä tai osoita kykyä kypsään tai kriittiseen ajatteluun. Ei myöskään katso asioita eri näkökulmista.
Koskeeko pukeutumisessa myös yhdenmukaisuus/massavirta muotivaatteissa?
Itserakas,ei puhu kuin itsestä ja omista jutuista , ei kuuntele vastapeluria ym.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan deittaillessani tapasin naisia, joilta ei herunut sanaa suusta, ellen itse kysynyt jotain. Sittenkin vastaus oli yksisanainen. Kun en ehdottanut uusia treffejä, alkoi kysely, että mikä meni pieleen. Kun vastasin, ettei ollut kovin vuorovaikutteista, alkoin selitteyt miesten metsästyshalusta ja ties mistä.
Oma lukunsa on "En mä tiiä"-naiset, joilla ei ole mielipidettä mihinkään. Minä halusin sähäkän ja sanavalmiin vaimon ja sellaisen löysinkin.
Tuleeko jossain kohtaa raja naisen sanavalmiudessa ja mielipiteissä? Jos ajatellaan vaikka ensikohtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko pukeutumisessa myös yhdenmukaisuus/massavirta muotivaatteissa?
Jos 100% massaa niin joo, mutta jos valikoinut tiettyjä trendejä, jotka sopii omaan tyyliin/vartalolle niin miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Itserakas,ei puhu kuin itsestä ja omista jutuista , ei kuuntele vastapeluria ym.
Noinhan suurin osa naisista toimii ja selittää asiaa jännityksellä. Aivan kuin aloitteen tekeviä miehiä ei jännittäisi. Kokeilkaa joskus itse. Ai ette? Ni niin minä vähän arvelinkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko jossain kohtaa raja naisen sanavalmiudessa ja mielipiteissä? Jos ajatellaan vaikka ensikohtaamista.
Tai 30 vuoden avioliittoa? Pitemmän päälle ne hiljasemmat voi tuntua useimmille miellyttävältä seuralta 24/7 vuosien ajan. Toki poikkeuksiakin löytyy jotka jaksavat jatkuvaa räpätystä. Nämä yleensä ovat hauskoja harvemmin tavattaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan tullut. Suhteessa ollessa joskus.
Jos sillä on pillukarvoja pillussa .
Ei ole mielipiteitä, ei kysele mitään toiselta ja ei osaa keskustella asioista. Huumori puuttuu, ei harrastuksia. Mukautuu aina sen hetkisen seuraaan. Boring.
Oon aika tylsä. En oikein harrasta mitään. Mustat vaatteet ponihäntä. Viihdyn kotona. En ole sosiaalinen ja tykkään rutiineista. Leivon, luen ja lenkkeilen. Joskus innostun jostain hetkeksi. Olen estoton makkarissa tutun kumppanin kanssa, mutta harva jaksaa sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän olen minä :)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin kaikki naiset.
Oletko enemmän miehiin päin?
Hiplaa ja tuijottaa koko ajan puhelintaan eikä kuule eikä näe mitään muuta, esimerkiksi treffikumppaniaan. Välillä peilaa itseään näytöltä ja ottaa selfien.