Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tylsä nainen?

Vierailija
13.07.2025 |

Naisena mielenkiinnosta kyselen, eli mitä piirteitä ulkonäössä ja luonteessa tulisi olla jotta on tylsä? Oletko käynyt treffeillä joissa nainen on osoittautunut tylsäksi ja millaisia ajatuksia heräsi? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiplaa ja tuijottaa koko ajan puhelintaan eikä kuule eikä näe mitään muuta, esimerkiksi treffikumppaniaan. Välillä peilaa itseään näytöltä ja ottaa selfien.

Onko tämmöisiä oikeasti? Hui kamala.

En epäile etteikö olisi...Edellinen sukupolvi: kun pappi oli sanonut aamen, muuttui nainen zombieksi. Ei kiinnostanut perhe, ei koti, ei puoliso. Tv. se kiinnosti. Kaikki hömppä sarjat joka päivä putkeen ja viikonloppuna uusintana. Oli Kauniit ja röyhkeät, Kotikatu, Salkkarit, kakkaset täkänät ja mitä kaikkia niitä olikaan. Minä hoidin lapset, pihatyöt, rempat, jonka lisäksi tietysti palkkatyö että tulee kaikki kustannettua...hän haki lopulta avioeroa joka oli suuri helpotus, ja senkin vain älyttömien mustasukkaisuus harhojen vuoksi!

Vierailija
22/25 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan deittaillessani tapasin naisia, joilta ei herunut sanaa suusta, ellen itse kysynyt jotain. Sittenkin vastaus oli yksisanainen. Kun en ehdottanut uusia treffejä, alkoi kysely, että mikä meni pieleen. Kun vastasin, ettei ollut kovin vuorovaikutteista, alkoin selitteyt miesten metsästyshalusta ja ties mistä.

Oma lukunsa on "En mä tiiä"-naiset, joilla ei ole mielipidettä mihinkään. Minä halusin sähäkän ja sanavalmiin vaimon ja sellaisen löysinkin.

Arempi ihminen ei välttämättä uskalla heti toitottaa mielipiteitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiplaa ja tuijottaa koko ajan puhelintaan eikä kuule eikä näe mitään muuta, esimerkiksi treffikumppaniaan. Välillä peilaa itseään näytöltä ja ottaa selfien.

Onko tämmöisiä oikeasti? Hui kamala.

Nykynuoret on. Ovat kasvaneet kännykädessä.

Vierailija
24/25 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aika tylsä. En oikein harrasta mitään. Mustat vaatteet ponihäntä. Viihdyn kotona. En ole sosiaalinen ja tykkään rutiineista. Leivon, luen ja lenkkeilen. Joskus innostun jostain hetkeksi. Olen estoton makkarissa tutun kumppanin kanssa, mutta harva jaksaa sinne asti.

Hyvää kesää olisit makuuni.

Vierailija
25/25 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa tai halua keskustella mistään, ei omia mielipiteitä, ei mainittavia harrastuksia, yleissivistyksen taso matala.