Leveät hartiat naisella
Mulla on tosi leveät hartiat ja olen nainen. Vähän semmoinen uimarimallinen kroppa. Onko se rumaa ja miehekästä:( mieluummin olisin naisellisemman muotoinen
Kommentit (29)
Ala treenata vähemmän yläkroppaa.
Transnaisilla on leveät hartiat, upeat pyllyt ja söpöt pippelit. <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen tulisi näyttää naiselta, muuten nainen näyttää mieheltä?
Tai mies näyttää pieneltä.sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös selkeästi y-mallinen kroppa. Isot tissit vielä niin se ylä- ja alaosan epäsuhta oikein korostuu. Lantio ja peppu kapea, ei kunnon vyötäröä. Pukeutumisella yritän tasoittaa tuota, eli alaosaan leveähelmainen hame tai väljät housut, yläosassa tyköistuvampaa. Saa tuolla lailla jopa huijattua jopa tiimalasivartalon.
Tiimalasin joo, mutta melko laajan sellaisen eli ainakin minä näytän lihavalta tuolla kikkailulla. Tosin sitten ilman tuota kikkailua näytän jäätelötuutilta tai tyyristylleröltä eli tällä kroppamallilla ei vaan voi voittaa.
Hmm, en mä koe lihavalta näyttäväni, tosin joskus jotenkin pönäkältä tai lyhyenlännältä jos en ole tarkka minkälaiset laskokset hameessa tai housunkauluksessa on. Jos vaikka hameessa on sellaista tiukkaa pikkurypytystä vyötäröllä esim https://www.zalando.fi/moshi-moshi-mind-vekkihame-sea-blue-mpj21b00c-k1… tekee se tukevan vaikutelman, paremmin toimii muutama leveä laskos tai leveähkö a-malli ilman laskoksia esim tähän tyyliin https://www.zalando.fi/mads-noergaard-art-stelly-skirt-a-linjainen-hame…. Noi siis aika karkeita yleistyksiä, mutta suunnilleen noin mun kohdalla. Myös hameen helman pituuden kanssa pitää olla tarkka, yli polven mutta ei liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa Victorialla on leveät hartiat. Onko hän ruma ja miehekäs?
Hän on sopusuhtainen ja hoikka tiimalasi eli näyttää varsin naiselliselta ja etenkin mekot istuu täydellisesti.
Leveät hartiat näyttävät naisella todella hyvältä kunhan on muutenkin lihaksikas.
M35
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on sellaiset hartiat kuin on, niiden leveyteen ei paljon pysty itse vaikuttamaan.
Minulle on väitetty, että ne pystyy laihduttamaan kapeammiksi. En tajua, jos niissä ei ole ylimääräisistä niin ei ole myöskään mistä laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa Victorialla on leveät hartiat. Onko hän ruma ja miehekäs?
Hän on sopusuhtainen ja hoikka tiimalasi eli näyttää varsin naiselliselta ja etenkin mekot istuu täydellisesti.
Kyllä sillä on hartiat hiukan leveämmät kuin lantio, tiimalasivartaloinen hän ei ole. Ja tietenkin sen mekot istuu täydellisesti, sillä on stylistit ja räätälit.
Itse miehenä pelkään riskejä naisia