Puolison jatkuva pettäminen
20 vuotta yhdessä, yhteiset lapset ja koti. Annoin yhden pitkään jatkuneen pettämisen anteeksi, mutta nyt selvisi, että hänellä on ollut uusi salakumppani. Tämä toinen kertoi asiasta viestillä, kun olivat lopettaneet suhteensa. Puolisoni ei tiedä, että tiedän. Miten mä voin olla näin heikko, etten saa revittyä itseäni tästä liitosta irti? Miksi mä olen se, joka ajattelee lapsia oman hyvinvoinnin kustannuksella. Viimeksi puoliso sanoi, että minä teen päätöksen, eroanko vai annanko anteeksi. Nyt on vuorossa sama, jos kerron hänelle.
Kommentit (61)
Miten lastesi hyvinvointia lisää se, että näkevät äitinsä tuollaisen jämäukon kynnysmattona?
Hommaa asunto. Hoida muuttofirma. Kun olet asettunut, laita ero vireille.
Mitä ap saat liitosta? Piristäisikö pieni sivuromanssi sinuakin? Näkisi mieskin, että sinullakin on vientiä, milloin vaan tahdot.
Jos olet töissäkäyvä yksin kodin ja lapset hoitava hyväksikäytetty tossu, eroa suoraan.
Ihmettelen samaa; miten voit olla noin heikko? Mies rikkoo luottamuksesi yhä uudestaan, pitää sinua itsestäänselvyytenä. Seksuaalisesti hän ei selvästikään arvosta sinua yhtään; jo tuo saisi minut kauhistumaan - elää nyt ihmisen kanssa joka halveksuu ja alentaa minua tuolla tavoin! Mies pettää, koska ei välitä sinusta ihmisenä paskan vertaa - olet toki varmasti mahtava lastenhoitaja ja arjen mahdollistaja. Ja sen jälkeen hän vielä antaa sinun _päättää_. Voi hyvä ihminen: lähde nyt jo! Oletko sinä nainen vaiko kynnysmatto?
Vierailija kirjoitti:
Ajattele kokonaisuutta, onko liitto muuten hyvä? Jos ei, niin eiköhän se ollut sitten siinä.
Ajattele ITSEÄSI ja LAPSIASI.
Mitä haluaisit oman lapsesi tekevän jos löytäisi itsensä tuosta tilanteessa?
Mistä vtusta löysit tuon narsistisen helmen joka on alistanut sinut henkisesti tuollaiseksi omaa ihmisyyttään ihmetteleväksi tiskirätiksi? Vaasasta?
Sun pitää ymmärtää että 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia.
Nainen valitsee kulloinkin sopivimman miehen siittämään lapsia. Avioliiton ja parisuhteen tarkoitus on vain taata näille lapsille katto pään päälle ja ruokaa. Se ei tarkoita että omistat naisen.
Mieti mitä itse sanoisit omalle tyttärellesi jolle kävisi samoin kuin sinulle??? Niinpä. Tiedät kyllä vastauksen
Vierailija kirjoitti:
Miten yhteisen asuntolainan käy? Lainassa molempien nimet.
ap
Mäkin olin yhdessä miehen kanssa 20 vuotta, miltei koko aikuiselämä yhdessä. Mutta meilläpä se mies petti ja ylläpiti sivusuhdetta ja hän halusi suoraan erota musta ilman mitään parisuhdekeskusteluja. Ilmoitti erosta ja häipyi salarakkaansa lihapatojen äärelle. Vasta tuossa vaiheessa mulle ylipäänsä selvisi, että hänellä oli salarakas. Tuosta noin vain, vetäisi koko ydinperheensä vessanpöntöstä alas ilman yhtäkään kyyneltä. Sun mies tekee tavallaan paskamaisemmin, koska hän roikottaa sua tossa, säästää ja syö kakkua. Helpommalla säkin pääsisit, jos miehes vain häipyisi. Mutta kun ei häivy, mieti, olisko susta häipyjäksi lasten kanssa sitten. Kyllähän ne ihmiset pystyy katkomaan pitkätkin suhteet ilmeenkään rävähtämättä, mikset sinäkin pystyisi siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko sä töissä. Jompikumpi kumpi teistä joutuu ottamaan lainan itselleen tai myytte talon.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää ymmärtää että 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia.
No ei todellakaan ole, haloo nyt. Naiset eivät jaa tuolla ympäriinsä itseään, ihan harhakuvitelmaa. Kyllä ne lapset tehdään yleisimmin ihan vakiintuneeseen parisuhteeseen, jossa ei naiskennella ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et ole ensimmäinen etkä viimeinen tossa tilanteessa. Sinuna soittaisin pankkiin, kun olet yksin ja pyydät puhelimen päähän sellaisen asiantuntijan, joka osaa neuvoa sua, että miten näissä tilanteissa toimitaan. On monta eri vaihtoehtoa ja se riippuu teidän tilanteesta, paljon sulla on rahaa, onko sulla töitä jne. jne.
Nämä ovat vain käytännön asioita, joihin saat asiantuntijoilta avun. Älä pidä tuota tekosyynä sille, ettetkö muka voisi hakea avioeroa.
Millaisen elämän ap haluat? Jos avoin suhde sopii sinulle niin ehdota sitä miehelle. Jos kieltäytyy niin tiedät että haluaa itse muita mutta ei halua antaa sinulle samaa mahdollisuutta. Jos suostuu ja asia tosiaan sinulle ok niin eläkää yhdessä mutta sopikaa säännöt (toki mies tuskin pitää säännöistä kiinni kun ei ole sitä tehnyt tähänkään asti).
Jos et halua avointa suhdetta niin siedätkö sen että mies pettää? Jos siedät niin mieti miten suhtaudut tautiriskiin eli jos teillä miehen kanssa seksiä niin vaaditko kondomin käyttöä omaksi suojaksesi.
Jos haluat uskollisen yksi avioisen suhteen niin eroa koska tässä liitossa et sitä tule selvästikään saamaan. Ennen eroa selvitä asiat valmiiksi. Mieti omaisuuden jakoa ym käytännön järjestelyjä.
Minkä ikäisiä teidän lapset ovat? Olisiko ratkaisu vuoroviikot vai kummasta tulisi lähivanhempi jne. Ota asioista selvää ennen kuin kerrot asiasta miehelle.
Tuossahan se menee loppuelämä, kun jäät katsomaan ja kärsimään äijän röyhkeää käytöstä.
Mieti mitä menetät, kun huomaat joku kaunis päivä rupusena vanhana akkana, että et ole koskaan saanut olla tasapainoinen ja tyytyväinen, kenties olisit voinut olla jopa onnellinenkin?
Tee ratkaisu NYT, koska poltat itsesi kerta kaikkiaan täysin loppuun ja sinusta ei jää enää lapsillesikaan minkäänlaista äitiä eikä tukea, jos he vaikka sattuisivat sinua tarvitsemaan.
Pian olet vaan tyhjä kuori. Hukkaanko heität jäljellä olevan elämäsi? Mies ei sinua kunnioita. Uittaa vehjettään muualla ja tulee sitten kotiin luoksesi niin kuin ei mitään. Olet kuule paljon arvokkaampi!
Laina-asiat ja kaikki muu ovat vain teknisisä juttuja, joista kyllä selviää.
T: Kokemuksella, ja tsempit sulle!!
Ajattele kokonaisuutta, onko liitto muuten hyvä? Jos ei, niin eiköhän se ollut sitten siinä.