Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä

Vierailija
13.07.2025 |

Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä. 

Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen. 

Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.

Kommentit (313)

Vierailija
141/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne näyttää vanhoilta, koska ovat jo vanhoja. Kyllä naisetkin näyttää. Yleensä ihminen pitää itse itseään keskivertoa nuoremman näköisenä, koska on niin tottunut omaan peilikuvaansa, ja kun peiliä katsoo, korjaa lähes tiedostamatta ilmettään, asentoaan ja olemustaan edukseen. Moni kavahtaa nähdessään itsestään otettuja kuvia tai videoita (esimerkiksi kavereiden ottamia, joista ei ehkä ole edes huomannut olevansa kuvattavana, joten ei erityisemmin poseeraa, vaan on sellainen minä muut jatkuvasti näkevät). Peilissä näkee itsensä vain tietystä kulmasta, ei kokonaisuutta, kuten muut näkevät. Sekin selittää harhaa omasta nuorekkuudesta.

Vierailija
142/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle. 

Paneminen ja parisuhde on eri asia.

Vielä, kun miehet ymmärtäisivät tämän.

Ja vielä kun naiset ymmärtäis antaa sitä pillua ilman parisuhdesitoumuksia, mutta eivät vain ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ajatus tuo että pitäisi olla kuolemaansa asti yhdessä.  Tämänkin tarinan AP on todennäköisesti ollut uudessa suhteessa. Ole sen ihmisen kanssa joka tekee sinut onnelliseksi . Turha stressata 30v päähän. Se 55 mies voi kuolla 5v tai 50v päästä. Sitten voi taas miettiä antaako parisuhde enää mitään ja jos antaa Haku päälle. Ihan kaikissa ikäryhmissä on sinkkuja.

Minusta tuo on jännä ajatus, ettei yhtään miettisi tulevaisuutta. Itselleni pariutumisessa on aina ollut tosi tärkeää se, että suhteella on hyvät mahdollisuudet kestää kuolemaan asti. Tiedän kyllä ihmisiä jotka ajattelee että ei tää kestä mutta ollaan nyt sen aikaa kun on kivaa ja etsitään sit

Tästä päästäänkin mielenkiintoiseen aiheeseen. Munmoutuminen ja lihominen. Äärettömän yleistä 50v kieppeillä.  Mites näissä suhteissa kun se mies treenaa ja vetää korvaushoitoa. Melko nopeasti on tilanne jossa pariskunta on täysin eri tasolla fyysisesti ja seksuaalisesti.  Kuinkahan moni jaksaa kitkuttaa varsinkin kun nuoremmat naiset alkavat osoittaa kiinnostusta 

Totta, ja toisinpäin näkee myös paljon sitä että muututaan täysin eripariksiksi. Ehkä jopa useammin toisinpäin koska pariskunnista mies yleensä ihan oikeasti on muutaman vuoden vanhempi ja naiset yleensä hoitaa itseään paremmin, käyttää aurinkovoidetta ja syö kasvispainotteisemmin.

Oma mies on 7 vuotta vanhempi ja nyt kun ollaan 50 ja 57 niin ero on ihan huomattava. Mies on lihonut ja harmaantunut, hän ei urheile ja kävelystä on tullut sellaista jäykkää, vanhusmaista. Vanhat vaivat alkaa ilmoitella olemassaolostaan. Mä taas olen liikkunut koko ikäni ja olen liikunta-alalla töissäkin. Vaivoja ei ole ikinä ollut eikä ylipainoa.

Eikä se ole se pelkkä ulkonäkö vaan juuri tuo liikkumisen vaikeutuminen ja sitä myötä sohvalle jääminen > tylsistyminen. Kovasti yritän kannustaa ylös ja ulos mutta vaikeaa se on. Itse sitten lähden yksin tai kavereiden kanssa tapahtumiin ja keikoille, missä 15 vuotta nuoremmat miehet lähestyy. Ei sillä että pettäisin koskaan, mutta olisi se ollut kiva jos miehestä olisi ollut seuraa pitempään. Tulevaisuus huolettaa ihan terveydenkin vuoksi.

Vierailija
144/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?

Sisin ratkaisee lopulta, mutta ensin pitää läpäistä ulkonäköseula. 

Eiköhän se ole näin lähes kaikilla sukupuoleen katsomatta. 

Tämä! Ensin ihminen ihastuu ulkonäköön. Kun alkuhuuma haihtuu, erottuu jyvät akanoista sisimmän olemuksen perusteella. Suhteeseen on kuitenkin vaikea ryhtyä, jos ei näe toista ulkoisesti haluttavana. Myöhemmin ulkonäkö menettää merkityksensä, mutta alussa se on ratkaisevan tärkeä asia. 

Vierailija
145/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meko muka vanhoja? Älä nyt hulluja puhu!

Vierailija
146/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötähäpeää kun 48v nainen väittää olevansa tuore ja nuorekas. Todellisuudessa ikä näkyy jo naamasta ja muutenkin. Myötähäpeää herättävä ikääntynyt entinen baariprinsessa. Naiselle ikääntyminen on tietysti kovempi shokki kun ei saakaan enää miehiltä samalla lailla huomiota vain ulkonäöllään. 

Vierailija
147/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä. 

Ai että kun spermaviemärin piti päästä haukkumaan

Vierailija
148/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Miksi ihmeessä nuori mies ottaisi keski-ikäisen spermaviemärin?

Vierailija
149/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle. 

Ja vielä kun naiset ymmärtäis antaa sitä pillua ilman parisuhdesitoumuksia, mutta eivät vain ymmärrä.

Ymmärtäähän he, joten ehkä ongelma onkin sinussa?

Vierailija
150/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös se ongelma ole iät ja ajat ollut se, että miehet nimenomaan ymmärtää tämän? Ehkä vähän liiaksikin.

Vierailija
151/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä saa nuorekkaasti säilynyttä sporttista miestä. Mä olen 46 kaveri on 48. Ikä Max naiselle 40.

Ei tarvitse ottaa nuorekkaasti säilynyttä vaan voi ottaa nuoren.

Mistä sä luulet "ottavasi" yhtään mitään kun sinua ei vanhemmatkaan huoli

Vierailija
152/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis töissä lastentarhassa ja käytät lapsia hyväksesi. 

Vierailija
153/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä. 

mä olen myös ääneen kotisohvalla ihmetellyt ko. yrityksen markkinointikikkaa. Miksi tuon näköinen mies on valittu mainostamaan ko. tuotetta? Samoin Eerikäinen. 

Tuossa mainoksessa pitäisi olla hyvin säilyneet ja urheilulliset viiskybäset. Ne pari äijää saunassa ovat hieman paremmat mutta vain hieman.

Vierailija
154/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran ketju joka saa kiittämään onneani siitä että löysin sen elämäni rakkauden. Pelkkää p*skaa näköjään tarjolla keski-ikäisissä miehissä. 

Kukaan ei ole täydellinen, mutta niin vastenmielisiä tyyppejä tässä ketjussa että en uskoisi ellen omin silmin ajatuksiaan lukisi. 

Kun aiheena on miesten haukkuminen vanhan näköisiksi, niin odotat jotain ihania miehiä kommentoimaan vai?

Mikäli joku kokee aiheelliseksi haukkua miehiä vanhan näköiseksi, niin miksi minun pitäisi tuosta olla jotenkin tuohtunut? Vaikka joku tulisi minulle kadulla kertomaan, että pitää minua vanhan näköisenä, niin entä sitten? 

Voisi myös kysyä että mikäli joku kokee aiheelliseksi vastata haukkuihin, niin miksi sinun pitää siitä tuohtua? Nyt kun joku sanoi rumasti takaisin niin ei näyttänyt olevan sinulle ihan sama😅. Eri

Vierailija
155/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä saa nuorekkaasti säilynyttä sporttista miestä. Mä olen 46 kaveri on 48. Ikä Max naiselle 40.

On myös muita miehiä kuin te kax. 

Miksi kuvittelet että tilanne on toinen? Naisilla on vaikeuksia löytää edes 10 vuotta vanhempaa miestä, puhumattakaan nuoremmista.

Vierailija
156/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olem 47v nainen,pitkåhiuksunen,normaalipainoinen,hyväihoinen.  Kaikki aina olettaa että tämänikäunen nainen on joku noita-akka ulkonäöltään koska moni luulee minua 20 vuotiaaksi.

Minulle saatetaan laittaa facessa esim herutusviestejä tai viestejä"lähdetkä syrjäiselle uimarannalle juomaan tarjoan juomat" kun joku luulee että olen vielä joku teiniritsa joka lähtee juomien perässä innossaan. On monesti yllätys kun laitan ikäni.

Minä olen seurustellut nuorempian/samanikäisten kanssa kun ek ole piytänyt siitä fiiliksestä että joku setä kuolaa.muutenkin olen tykännyt pitää hauskaa,bilettää ja nuorempien kans se on toteutunut. Muutenkin kohpttaa itsetuntoa.

-78

Vierailija
157/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 49v mies ja deittaile alle 40 v naisia. Ulkomailla minulla on myös 25 v nainen heilana lomilla. 48 v nainen on jo aika vanha

Uskoisin, ettei meillä ole mitään yhteistä. Kierrän kaukaa tuollaiset lapsiin sekaantujat.

Ap

Miksi et haukkunut samalla tavalla naisia jotka puhuu nuorista miehistään?

Vierailija
158/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran ketju joka saa kiittämään onneani siitä että löysin sen elämäni rakkauden. Pelkkää p*skaa näköjään tarjolla keski-ikäisissä miehissä. 

Kukaan ei ole täydellinen, mutta niin vastenmielisiä tyyppejä tässä ketjussa että en uskoisi ellen omin silmin ajatuksiaan lukisi. 

Kun aiheena on miesten haukkuminen vanhan näköisiksi, niin odotat jotain ihania miehiä kommentoimaan vai?

Mikäli joku kokee aiheelliseksi haukkua miehiä vanhan näköiseksi, niin miksi minun pitäisi tuosta olla jotenkin tuohtunut? Vaikka joku tulisi minulle kadulla kertomaan, että pitää minua vanhan näköisenä, niin entä sitten? 

Voisi myös kysyä että mikäli joku kokee aiheelliseksi vastata haukkuihin, niin miksi si

Missä vaiheessa olin tuohtunut? Joku oli hermostunut ihmisten reaktioista ja ihmettlen, miksi pitäisi saada mitään tunneperäistä reaktiota.

Vierailija
159/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, noi on sun kriteerit. 

Mua luullaan baareissa jatkuvasti noin 10 vuotta nuoremmaksi, olen 47 v. Yks mies, joka oli mua nuorempi 5 vuotta eli 42 v, veikkasi, että olen 36 v. Kun räjähdin nauramaan, hän kysyi, että no ootkos sitten 32 v. Pakko sanoa, että mun eduksi on rasvoittuva ja paksu iho, joka tarkoittaa sitä, ettei mulla ole edes otsajuonteita. Olen rypytön. Samoin mulla on pitkät hiukset eikä silmälaseja. Ehkä se sitten hämää.

Aika väsynyttä... 

Vierailija
160/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei annan nuorille kolleille mahdollisuuden.

jes. Kokeilen 38-55. Jos tässä helle jatkuu miksi ei 35-55. 

ap 

🥱