Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä

Vierailija
13.07.2025 |

Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä. 

Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen. 

Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.

Kommentit (313)

Vierailija
161/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 49v mies ja deittaile alle 40 v naisia. Ulkomailla minulla on myös 25 v nainen heilana lomilla. 48 v nainen on jo aika vanha

Mut 49 v (49-v) mies onkin sit tosi nuori?

Vierailija
162/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä. 

mä olen myös ääneen kotisohvalla ihmetellyt ko. yrityksen markkinointikikkaa. Miksi tuon näköinen mies on valittu mainostamaan ko. tuotetta? Samoin Eerikäinen. 

Tuossa mainoksessa pitäisi olla hyvin säilyneet ja urheilulliset viiskybäset. Ne pari äijää saunassa ovat hieman paremmat mutta vain hieman.

Sillähän on X:n muotoiset rypytkin kasvoissa. On kuin tehty mainoskasvoksi. Miten se mainos toimisi keskiikäisille miehille jos siinä olisi joku 2-kymppisen  urheilijan näköinen? Lähinnä naurattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Jos tapaa mielenkiintoisen ja mukavan ihmisen jonka kanssa vielä kemiatkin natsaa niin mitä väliä minkäikäiseltä näyttää? Varsinkin jos itsekin on ihan samaa ikäluokkaa.

Vierailija
164/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin muutama vuosi sitten 46-vuotiaana itseäni kolme vuotta nuoremman miehen kanssa. Mies on meistä silti se raihnaisempi, kaikin tavoin. On kaikenlaista kremppaa siinä missä itselläni ei mitään. Siinä missä ikäistemme näköisiä ollaan niin miestä ei kyllä ulkonäöstä uskoisi niin vaivaiseksi kuin mitä on. 

Mutta silti kun tätä ketjua lukee niin pitää taas muistaa olla kiitollinen hänestä ja kaikesta mitä edustaa. Hän muistaa kertoa mulle joka päivä kuinka upea olen, ja kuinka paljon hän mua rakastaa. 

Vierailija
165/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vanhan näköisiä koska eivät värjää hiuksiaan, eivät käy kosmetologilla, pukeutuvat miten sattuu. Lisäksi voivat polttaa tupakkaa ja käyttää liikaa alkoholia. Tekevät vuorotyötä, yötyö vanhentaa jos/kun on univelkaa. Syövät epäterveellisesti.

tämä pitää paikkansa. Olen työssä isossa tuotantolaitoksessa. Ne vuorotyötä tekevät duunarit jotka aikanaan kehuskelevat isoilla tuloillaan kohtaavat ikävän yllätyksen viiskymppisinä, mikään ei toimi ja ulkonäkö on kuin 70-vuotiaalla. Hengissä pysyy kun napsii vähintään 5:tä eri reseptilääkettä.

Naamasta ja ulkomuodosta näkee kuka tekee vuorotyötä ja kuka ei. Samoin ahtaajat ovat aika karun näköisiä viiskymppisiä.

Vierailija
166/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen huomannut, että hoikat näyttää naamasta aina eniten rupsahtaneilta, varsinkin naiset. Heillä on ihossa ryppyjä ja kurttuinen kaula jo reilu nelikymppisinä. Kun naamassa ja kaulalla on sopivasti rasvaa, niin se on paljon nuorekkaampi ja sileämpi. Toki ei ole hyvä olla mikään 200 kilon keijukainen, ei tässä nyt sitä tarkoiteta ennen kuin joku jeesustelee.

Vierailija
167/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä. 

mä olen myös ääneen kotisohvalla ihmetellyt ko. yrityksen markkinointikikkaa. Miksi tuon näköinen mies on valittu mainostamaan ko. tuotetta? Samoin Eerikäinen. 

Tuossa mainoksessa pitäisi olla hyvin säilyneet ja urheilulliset viiskybäset. Ne pari äijää saunassa ovat hieman paremmat mutta vain hieman.

Sillähän on X:n muotoiset rypytkin kasvoissa. On kuin tehty mainoskasvoksi. Miten se mainos toimisi keskiikäisille miehille jos siinä olisi joku 2-kymppisen  urheilijan näköinen? Lähinnä naurattaisi.

ei missään nimessä kaksikymppistä tuohon mainokseen, vaan hyvin säilynyt ja urheilullinen viiskymppinen. Sellaisiakin on. Sen sijaan tuollaiseen mainokseen jonka tuote mainostaa elinvoimaisuutta ei tuo ikälopun näköinen sovi lainkaan. Itse en ainakaan ostaisi.

Vierailija
168/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vanhan näköisiä koska eivät värjää hiuksiaan, eivät käy kosmetologilla, pukeutuvat miten sattuu. Lisäksi voivat polttaa tupakkaa ja käyttää liikaa alkoholia. Tekevät vuorotyötä, yötyö vanhentaa jos/kun on univelkaa. Syövät epäterveellisesti.

tämä pitää paikkansa. Olen työssä isossa tuotantolaitoksessa. Ne vuorotyötä tekevät duunarit jotka aikanaan kehuskelevat isoilla tuloillaan kohtaavat ikävän yllätyksen viiskymppisinä, mikään ei toimi ja ulkonäkö on kuin 70-vuotiaalla. Hengissä pysyy kun napsii vähintään 5:tä eri reseptilääkettä.

Naamasta ja ulkomuodosta näkee kuka tekee vuorotyötä ja kuka ei. Samoin ahtaajat ovat aika karun näköisiä viiskymppisiä.

Olin 3-vuorötöissä teollisuudessa 30v - 45v ja tuntui tosiaan sinä aikana että vanhenin ainakin 30 vuotta vaikka en tupakoi enkä käytä alkoholia, mutta se väsymys, stressi ja vitutus. Hiukset harveni päälaelta ja sivulla olevat hiukset on kuin palaneet karrelle kun värit on hävinneet ja ihan harmaana.

Vierailija
169/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä vaiheessa olin tuohtunut? Joku oli hermostunut ihmisten reaktioista ja ihmettlen, miksi pitäisi saada mitään tunneperäistä reaktiota."

Missä vaiheessa😅. Tässä lainaus omasta viestistäsi: "

"Pelkkää p*skaa näköjään tarjolla keski-ikäisissä miehissä.

Kukaan ei ole täydellinen, mutta niin vastenmielisiä tyyppejä tässä ketjussa että en uskoisi ellen omin silmin ajatuksiaan lukisi."

Väität että et tuohtunut vaikka kirost ja haukut ihmisiä iän ja sukupuolen perusteella. Muut toki on tuohtunut kun sinä niin päätät, mutta et sinä kiroava solvaaja😂😂😂

Vierailija
170/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuorotyöläisil oli 90 luvulla eniten alkoholi ongelmia. Olen itse kans vuoroduunari kun menin aikoinaan töihin kaikki äijät näytti ikälopuilta.  Nykyään kun kaikenlainen kuntoilu yms on muodissa ero on valtava

Vierailija
171/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Pieni varoituksen sana. Yksi tuommoinen nuori mies vei mun siskolta rahat. Jäi myös isot velat, kun kannusti ottamaan myös lainaa. Suhde loppui, kun rahat loppuivat.

Ikä on vain numero, ja velka on myös vain numero?

Vierailija
172/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Pieni varoituksen sana. Yksi tuommoinen nuori mies vei mun siskolta rahat. Jäi myös isot velat, kun kannusti ottamaan myös lainaa. Suhde loppui, kun rahat loppuivat.

Ikä on vain numero, ja velka on myös vain numero?

Mutta sisko sai nuorta kullia, sitähän hän halusi. Kaikki voittivat.

Vierailija
173/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen huomannut, että hoikat näyttää naamasta aina eniten rupsahtaneilta, varsinkin naiset. Heillä on ihossa ryppyjä ja kurttuinen kaula jo reilu nelikymppisinä. Kun naamassa ja kaulalla on sopivasti rasvaa, niin se on paljon nuorekkaampi ja sileämpi. Toki ei ole hyvä olla mikään 200 kilon keijukainen, ei tässä nyt sitä tarkoiteta ennen kuin joku jeesustelee.

Kyllä tämä on totta. Itse edustan tuota hoikkaa keski-ikäistä naista ja olisin varmasti kasvoiltani kauniimpi jos minulla olisi enemmän rasvaa. Mun on ainakin ollut pakko tehdä se valinta. Viihdynkö kropassani vai tykkäänkö siitä miltä kasvot näyttää. Itse valitsen ekan koska kropassa pitää viihtyä 24/7. Kasvoja ei itse tarvitse katsella 24/7. 

Ja onneksi mun mies tykkää musta tällaisena <3 Oon onnekas kun mulla on sellainen mies rinnalla. Pitääpä mennä osoittamaan se hänelle saman tien :) 

Vierailija
174/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tässä ikähaarukassa on tosi paljon hajontaa siinä, miten ihmiset ovat ikääntyneet.

Naama saattaa joillakin olla kuin 35 vuotiaan tai sitten kuin 60 vuotiaan.

Oon nyt 41 ja parrakas ja "kaikki" naiset kattoo sillä silmällä. Moni oman ikäinen mies ja nainen näyttää aivan räjähtäneeltä ja kulahtaneelta iholta ja naamasta. Minun ero niihin elämässä on vain se että nukun aina vähintään 8 tuntia päivässä, kuon paljon vettä ja teen ruokani päivittäin aidoista tuotteista. En käytä sokeria muussa muodossa kuin mitä hedelmistä, marjoista ja hunajasta irtoaa.

Vierailija
175/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle. 

Paneminen ja parisuhde on eri asia.

Onneksi. Parisuhde ei kiinnosta. Noita nuoria miehiä tuntuu kyllä kiinnostavan.

Varmasti mutta tuskin sinun kanssa. Ellet ole todella poikkeuksellisen kaunis ja nuorena säilynyt.

No minä nyt puhun vain omasta kokemuksestani. Myös tutkimukset osoittavat, että miehet haluavat useammin parisuhteen. 

🥱

Vierailija
176/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä saa nuorekkaasti säilynyttä sporttista miestä. Mä olen 46 kaveri on 48. Ikä Max naiselle 40.

Niin, noi on sun kriteerit. 

Mua luullaan baareissa jatkuvasti noin 10 vuotta nuoremmaksi, olen 47 v. Yks mies, joka oli mua nuorempi 5 vuotta eli 42 v, veikkasi, että olen 36 v. Kun räjähdin nauramaan, hän kysyi, että no ootkos sitten 32 v. Pakko sanoa, että mun eduksi on rasvoittuva ja paksu iho, joka tarkoittaa sitä, ettei mulla ole edes otsajuonteita. Olen rypytön. Samoin mulla on pitkät hiukset eikä silmälaseja. Ehkä se sitten hämää.

Oletko koskaan ajatellut että baarissa aika monet kehuu pillu Kiilto silmissä. Myös itse olen tätä harrastanut 

Ei se mitään. Munankiilto silmissä

Tästä sut tunnistaa provoilevaksi mieheksi

Katsos kun naiset eivät ole seksuaalisia olentoja, ei niitä kiinnosta muna kuin siinä tilanteessa että saavat itse siitä esimerkiksi katon päänsä päälle.

Vierailija
177/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittakaapa Googlen kuvahakuun Ahtaajat niin todella karun näköistä porukkaa tulee vastaan kuvissa. 

Vierailija
178/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥱

Vierailija
179/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tässä ikähaarukassa on tosi paljon hajontaa siinä, miten ihmiset ovat ikääntyneet.

Naama saattaa joillakin olla kuin 35 vuotiaan tai sitten kuin 60 vuotiaan.

Oon nyt 41 ja parrakas ja "kaikki" naiset kattoo sillä silmällä. Moni oman ikäinen mies ja nainen näyttää aivan räjähtäneeltä ja kulahtaneelta iholta ja naamasta. Minun ero niihin elämässä on vain se että nukun aina vähintään 8 tuntia päivässä, kuon paljon vettä ja teen ruokani päivittäin aidoista tuotteista. En käytä sokeria muussa muodossa kuin mitä hedelmistä, marjoista ja hunajasta irtoaa.

"Olen niin haluttu, hyvin säilynyt ja elän niin paljon paremmin kuin muut. Lisäksi olen rehellinen ja vaatimaton"😁

Vierailija
180/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48-v on sinkku ja etsii kumppania toisella kierroksella 😂

ap

Eiköhän se ole sinulta jo ohi. Keskity villasukkien kutomiseen.

M

Onko katkeraa elää yli nelikymppisenä peräkammarinpoikana äidin nurkissa?

🥱