45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä
Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä.
Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen.
Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä sopiva ikä naiselle on 40% miehen iästä.
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Sopiva ikä kenen kannalta? Mitä iloa 30-vuotias nainen saa viiskymppisestä miehestä? Testot laskeneet, aivan eri elämänvaihe, jäät todennäköisesti leskeksi siinä vaiheessa kun kaipaisit itse jo tukea, jne.
🥱
Vierailija kirjoitti:
"Missä vaiheessa olin tuohtunut? Joku oli hermostunut ihmisten reaktioista ja ihmettlen, miksi pitäisi saada mitään tunneperäistä reaktiota."
Missä vaiheessa😅. Tässä lainaus omasta viestistäsi: "
"Pelkkää p*skaa näköjään tarjolla keski-ikäisissä miehissä.
Kukaan ei ole täydellinen, mutta niin vastenmielisiä tyyppejä tässä ketjussa että en uskoisi ellen omin silmin ajatuksiaan lukisi."
Väität että et tuohtunut vaikka kirost ja haukut ihmisiä iän ja sukupuolen perusteella. Muut toki on tuohtunut kun sinä niin päätät, mutta et sinä kiroava solvaaja😂😂😂
Kai ymmärrät, että anonyymit Vierailijat eivät ole yksi ja sama henkilö. Olet sekoittanut useamman kirjoittajan viestejä lainauksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä sopiva ikä naiselle on 40% miehen iästä.
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Sopiva ikä kenen kannalta? Mitä iloa 30-vuotias nainen saa viiskymppisestä miehestä? Testot laskeneet, aivan eri elämänvaihe, jäät todennäköisesti leskeksi siinä vaiheessa kun kaipaisit itse jo tukea, jne.
Mies 44. Höpö höpö. Nykyään saa helposti TRt hoidot.
Elämänvaihe.. olen itse 55v treenaan edelleen 5-10* viikko. Käydään 35 vaimon kanssa teattereissa, ulkona syömässä, harrastetaan, laitetaan mökkiä jne.
Ihmiset on yksilö
Eh. Mikään noista ei varsinaisesti vieläkään vastaa kysymykseen. En oikein keksi, mitä iloa tai hyötyä olisi testojaan korjailevasta 50-vuotiaasta, joka lopetti bilettämisen 34-vuotiaana.
Tulotaso on yleensä aivan toinen.
Mutta jännää jankkaamista, miksi et tee samaa naiselle joka väittää saavansa nuoria miehiä?
Aivan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä.
mä olen myös ääneen kotisohvalla ihmetellyt ko. yrityksen markkinointikikkaa. Miksi tuon näköinen mies on valittu mainostamaan ko. tuotetta? Samoin Eerikäinen.
Tuossa mainoksessa pitäisi olla hyvin säilyneet ja urheilulliset viiskybäset. Ne pari äijää saunassa ovat hieman paremmat mutta vain hieman.
Sillähän on X:n muotoiset rypytkin kasvoissa. On kuin tehty mainoskasvoksi. Miten se mainos toimisi keskiikäisille miehille jos siinä olisi joku 2-kymppisen urheilijan näköinen? Lähinnä naurattaisi.
<
Sillähän on X:n muotoiset rypytkin kasvoissa. On kuin tehty mainoskasvoksi. Miten se mainos toimisi keskiikäisille miehille jos siinä olisi joku 2-kymppisen urheilijan näköinen? Lähinnä naurattaisi.
"ei missään nimessä kaksikymppistä tuohon mainokseen, vaan hyvin säilynyt ja urheilullinen viiskymppinen. Sellaisiakin on. Sen sijaan tuollaiseen mainokseen jonka tuote mainostaa elinvoimaisuutta ei tuo ikälopun näköinen sovi lainkaan. Itse en ainakaan ostaisi."
Mielipiteesi johtuu siitä että katsot mainosta naisen silmin tai et muuten kuulu kohderyhmään. Kuten sanoit tuote mainostaa elinvoimaisuutta, ei nuorekasta ulkonäköä tai sileää ihoa. Hyvin harva mies edes haluaa näyttää nuoremmalta tai siltä että näkee paljon vaivaa ulkonäön eteen.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen huomannut, että hoikat näyttää naamasta aina eniten rupsahtaneilta, varsinkin naiset. Heillä on ihossa ryppyjä ja kurttuinen kaula jo reilu nelikymppisinä. Kun naamassa ja kaulalla on sopivasti rasvaa, niin se on paljon nuorekkaampi ja sileämpi. Toki ei ole hyvä olla mikään 200 kilon keijukainen, ei tässä nyt sitä tarkoiteta ennen kuin joku jeesustelee.
Jos rasvat on todella alhaalla tai hoikka on tupakoija, niin kyllä. Kaikki ikäistään nuoremman näköiset, jotka tunnen, ovat kyllä hoikkia. Lihavuus vanhentaa ihan tutkitustikin.
Pinnallista. Olen itse ikäistäni nuoremman näköinen, mutta minua ei haittaa vaikka mies näyttäisi ikäänsä vanhemmalta.
Rakkaus on pintaa syvempi yhteys.
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missä vaiheessa olin tuohtunut? Joku oli hermostunut ihmisten reaktioista ja ihmettlen, miksi pitäisi saada mitään tunneperäistä reaktiota."
Kukaan ei ole täydellinen, mutta niin vastenmielisiä tyyppejä tässä ketjussa että en uskoisi ellen omin silmin ajatuksiaan lukisi."
Väität että et tuohtunut vaikka kirost ja haukut ihmisiä iän ja sukupuolen perusteella. Muut toki on tuohtunut kun sinä niin päätät, mutta et sinä kiroava solvaaja😂😂😂
Kai ymmärrät, että anonyymit Vierailijat eivät ole yksi ja sama henkilö. Olet sekoittanut useamman kirjoittajan viestejä lainauksessasi.
Ja nyt aloit valehtelemaan lisää kun jäit kiinni. Kaikki täällä keskustelevat tietää laittaa perään -eri jos kommentoi toisten keskusteluun. Mutta jatka toki kiemurtelua😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt aloit valehtelemaan lisää kun jäit kiinni.
Tässä on vain yksi keskustelu, minkä ap aloittanut. En ole koskaan kirjoittanut mitään -eri merkkejä. Joko kirjoitan puhtaan viestin ketjuun tai lainaan yhtä viestiä. Foorumisofta valitettavasti työntää samaan lainaukseen kaikki aiemmin jonkun muun lainaamat viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 48v deittailee?
Miksei tuon ikäinen voisi deittailla?
Maholla spermaviemärillä ei ole mitään annettavaa miehelle, oli se nuori tai vanha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt aloit valehtelemaan lisää kun jäit kiinni.
Et siis kykene myöntämään omaa virhettäsi? Sekoitit useamman ihmisen viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen huomannut, että hoikat näyttää naamasta aina eniten rupsahtaneilta, varsinkin naiset. Heillä on ihossa ryppyjä ja kurttuinen kaula jo reilu nelikymppisinä. Kun naamassa ja kaulalla on sopivasti rasvaa, niin se on paljon nuorekkaampi ja sileämpi. Toki ei ole hyvä olla mikään 200 kilon keijukainen, ei tässä nyt sitä tarkoiteta ennen kuin joku jeesustelee.
Jos rasvat on todella alhaalla tai hoikka on tupakoija, niin kyllä. Kaikki ikäistään nuoremman näköiset, jotka tunnen, ovat kyllä hoikkia. Lihavuus vanhentaa ihan tutkitustikin.
Ei nyt puhuttu mistään lihavuudesta, jos ei mene jakeluun. Voit olla ihan normi ilman, että olet hoikka ja luiseva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä.
mä olen myös ääneen kotisohvalla ihmetellyt ko. yrityksen markkinointikikkaa. Miksi tuon näköinen mies on valittu mainostamaan ko. tuotetta? Samoin Eerikäinen.ei missään nimessä kaksikymppistä tuohon mainokseen, vaan hyvin säilynyt ja urheilullinen viiskymppinen. Sellaisiakin on. Sen sijaan tuollaiseen mainokseen jonka tuote mainostaa elinvoimaisuutta ei tuo ikälopun näköinen sovi lainkaan. Itse en ainakaan ostaisi."
Mielipiteesi johtuu siitä että katsot mainosta naisen silmin tai et muuten kuulu kohderyhmään. Kuten sanoit tuote mainostaa elinvoimaisuutta, ei nuorekasta ulkonäköä tai sileää ihoa. Hyvin harva mies edes haluaa näyttää nuoremmalta tai siltä että näkee paljon vaivaa ulkonäön eteen.
Nuorekas ulkonäkö on iso osa elinvoimaisuutta. Joka muuta väittää ei vaan halua katsoa totuutta silmiin.
Jaa-a. Kun kylillä nään lukiokavereita, niin kyllä ne vanhimmat näköiset ovat naispuolisia. Eikä siinä siis mitään pahaa, toki ikä saa ja pitääkin näkyä.
M49
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Kun kylillä nään lukiokavereita, niin kyllä ne vanhimmat näköiset ovat naispuolisia. Eikä siinä siis mitään pahaa, toki ikä saa ja pitääkin näkyä.
M49
Isyys nuorentaa ja äitiys vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 48v deittailee?
Miksei tuon ikäinen voisi deittailla?
Maholla spermaviemärillä ei ole mitään annettavaa miehelle, oli se nuori tai vanha
Jos tarkoitus ei olekaan antaa vaan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tässä ikähaarukassa on tosi paljon hajontaa siinä, miten ihmiset ovat ikääntyneet.
Naama saattaa joillakin olla kuin 35 vuotiaan tai sitten kuin 60 vuotiaan.
Oon nyt 41 ja parrakas ja "kaikki" naiset kattoo sillä silmällä. Moni oman ikäinen mies ja nainen näyttää aivan räjähtäneeltä ja kulahtaneelta iholta ja naamasta. Minun ero niihin elämässä on vain se että nukun aina vähintään 8 tuntia päivässä, kuon paljon vettä ja teen ruokani päivittäin aidoista tuotteista. En käytä sokeria muussa muodossa kuin mitä hedelmistä, marjoista ja hunajasta irtoaa.
"Olen niin haluttu, hyvin säilynyt ja elän niin paljon paremmin kuin muut. Lisäksi olen rehellinen ja vaatimaton"😁
Kerroin vain totuuden. Olen kyllä rehellinen, mutta miksi minun pitäisi olla vaatimaton ja alentaa itseni, jos ympärillä näyttävät samanikäiset ovat tippuneet kelkasta ja elintavoista?
niin on verrattuna naisiin! Miehissä näkee ettei oo syöty hyvin eikä huolehdittu itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49
Isyys nuorentaa ja äitiys vanhentaa.
Parta tekee miehistä miehiä ja ikä tekee naisista vanhoja.
🥱