Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä

Vierailija
13.07.2025 |

Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä. 

Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen. 

Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.

Kommentit (313)

Vierailija
21/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle. 

Paneminen ja parisuhde on eri asia.

Vierailija
22/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle. 

Juu sama juttu mulla nuorten naisten kanssa. Hyvää elämää on

- Läski-Laatikainen 58v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen. 

Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.

Kuinka nuorekkaan näköinen olet? Jos sua jatkuvasti veikataan noin 10 vuotta ikääsi nuoremmaksi, voit aivan hyvin katsella miehiä, jotka ovat 38-vuotiaita ja siitä ylöspäin.

Miksi ihmeessä sulla pitää olla tommonen kriteeri, että miehen pitää olla just sun ikäinen tai jopa vanhempi? Mistä ihmeestä toi asenne tulee? Fakta on se, että noin 48 v miehet on miltei kaikki huonosti säilyneitä, jos vertaa naisiin.

10 vuoden ikäero on vielä ihan ok, joten katselepa ihan suosiolla suoraan sua nuorempia miehiä. just maksimissaan 10 v nuorempia. Sitä suurempi ikäero on ehkä jo liikaa.

Vierailija
24/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollenkaan lämmennyt nuoremmille, olen deletoinut heidät aina kun on tullut viestiä. Olen ajatellut heidän etsivän vapaata seksiä ja minä reppana etsin rakkautta. 

mutta laitanko ikähaarukan mihin? Olen siis 48. Olisiko 40-55 ok? 

Laita 30-50.

Vierailija
25/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 49v mies ja deittaile alle 40 v naisia. Ulkomailla minulla on myös 25 v nainen heilana lomilla. 48 v nainen on jo aika vanha

Ehkä sinä olet vanha. Mutta luulet olevasi nuori. 

Vierailija
26/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 49v mies ja deittaile alle 40 v naisia. Ulkomailla minulla on myös 25 v nainen heilana lomilla. 48 v nainen on jo aika vanha

Uskoisin, ettei meillä ole mitään yhteistä. Kierrän kaukaa tuollaiset lapsiin sekaantujat.

Ap

Vierailija
27/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi. Parisuhde ei kiinnosta. Noita nuoria miehiä tuntuu kyllä kiinnostavan.

Vierailija
28/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä saa nuorekkaasti säilynyttä sporttista miestä. Mä olen 46 kaveri on 48. Ikä Max naiselle 40.

On myös muita miehiä kuin te kax. 

No sanotaanko näin että liikutaan sellaisessa porukassa jossa on itsestään huolta pitäviä 40-50v miehiä ihan hitosti. 

Kyllä nää sinkut pyörivät ja saavat seuraa 25-40 naisilta. Itse lämmittelen seurustelua nyt 33v naisen kanssa 

Vierailija
29/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti mutta tuskin sinun kanssa. Ellet ole todella poikkeuksellisen kaunis ja nuorena säilynyt.

Vierailija
30/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei annan nuorille kolleille mahdollisuuden.

jes. Kokeilen 38-55. Jos tässä helle jatkuu miksi ei 35-55. 

ap 

Vierailija
31/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä saa nuorekkaasti säilynyttä sporttista miestä. Mä olen 46 kaveri on 48. Ikä Max naiselle 40.

Niin, noi on sun kriteerit. 

Mua luullaan baareissa jatkuvasti noin 10 vuotta nuoremmaksi, olen 47 v. Yks mies, joka oli mua nuorempi 5 vuotta eli 42 v, veikkasi, että olen 36 v. Kun räjähdin nauramaan, hän kysyi, että no ootkos sitten 32 v. Pakko sanoa, että mun eduksi on rasvoittuva ja paksu iho, joka tarkoittaa sitä, ettei mulla ole edes otsajuonteita. Olen rypytön. Samoin mulla on pitkät hiukset eikä silmälaseja. Ehkä se sitten hämää.

Vierailija
32/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti mutta tuskin sinun kanssa. Ellet ole todella poikkeuksellisen kaunis ja nuorena säilynyt.

No minä nyt puhun vain omasta kokemuksestani. Myös tutkimukset osoittavat, että miehet haluavat useammin parisuhteen. 

Vierailija
33/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, ettei meillä ole mitään yhteistä. Kierrän kaukaa tuollaiset lapsiin sekaantujat.

Ap

25 on täysi-ikäinen ja ennen vanhaan sen ikäinen oli jo vanhapiika. Joo ei ole pelkoa että kohtaisimme 😏

Vierailija
34/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap 

Ei, vaan pistät suoraan ikärajaksi 38 v - 48 v.

Älä katsele yhtään itseäsi vanhempia. 

Vierailija
35/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap 

Hienoa! Hyvää kesää, toivottavasti tärppää. Muista: ikä on vain numero.

Vierailija
36/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä olet vanha. Mutta luulet olevasi nuori. 

Olen ikinuori. Ikä on vaan numero  😚

Vierailija
37/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo keulinut millään

nuorilla miehillä ketjussa.

🥳

Vierailija
38/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan baareissa jatkuvasti noin 10 vuotta nuoremmaksi, olen 47 v. Yks mies, joka oli mua nuorempi 5 vuotta eli 42 v, veikkasi, että olen 36 v. Kun räjähdin nauramaan, hän kysyi, että no ootkos sitten 32 v. Pakko sanoa, että mun eduksi on rasvoittuva ja paksu iho, joka tarkoittaa sitä, ettei mulla ole edes otsajuonteita. Olen rypytön. Samoin mulla on pitkät hiukset eikä silmälaseja. Ehkä se sitten hämää.

Oletko koskaan ajatellut että baarissa aika monet kehuu pillu Kiilto silmissä. Myös itse olen tätä harrastanut 

Vierailija
39/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut että baarissa aika monet kehuu pillu Kiilto silmissä. Myös itse olen tätä harrastanut 

Ei se mitään. Munankiilto silmissä mekin siellä usein ollaan.

Vierailija
40/313 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollenkaan lämmennyt nuoremmille, olen deletoinut heidät aina kun on tullut viestiä. Olen ajatellut heidän etsivän vapaata seksiä ja minä reppana etsin rakkautta. 

mutta laitanko ikähaarukan mihin? Olen siis 48. Olisiko 40-55 ok? 

Minä laittaisin 38-55.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi