Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Intia kyllä yksi naisten oikeuksien takapajula - isä ampui tennispelaajatyttärensä, koska tämä tienasi paremmin johtamalla tennisakatemiaa

Vierailija
13.07.2025 |

Sairas on maailma.

"Oma isä ampui tennispelaaja Radhikan, 25 - Täysin uskomaton syy

Kaupunkilaisten naljailu oli liikaa perheenisälle.

Intialainen tennispelaaja Radhika Yadav, 25, tapettiin kotonaan, ESPN uutisoi.

Yadavin ampui kuoliaaksi hänen oma isänsä Deepak. Poliisiraporttien mukaan isä ei pitänyt siitä, että hänen tyttärensä pyöritti tennisakatemiaa.

- Deepakia ärsytti, kun paikalliset härnäsivät häntä tyttärensä tuloista. Ihmiset sanoivat, että perheen talous pyörii tyttären rahoilla, viranomaiset kertoivat The Indian Express -lehdelle.

Perheenisä sai itse vain vuokratuloja. Hän myönsi ampuneensa tytärtään kolmesti takaapäin, koska tämä kieltäytyi sulkemasta akatemiaansa.

Indian Expressin mukaan tennispelaajan eno kuuli laukaukset ja löysi Yadavin kuolleena keittiöstä. Tämä makasi lattialla verilammikossa.

Yadav pelasi tenniksen ITF-kiertueella. Kyseessä on WTA-kiertuetta yhden pykälän alempi ammattilaiskilpailu.

Intialainen pelasi viimeisen ottelunsa keväällä 2024. Hän tahkosi ITF-kiertueella 36 ottelua kaksinpeliä ja seitsemän ottelua nelinpeliä."

https://www.iltalehti.fi/tennis/a/24630016-5da8-421b-928f-3d0ed4518376

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy olla ikinä matkustamatta intiaan 🤮🤢

Vierailija
22/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin tapahtuu näitä kunniajuttuja. Kovin vähän vaan niistä halutaan puhua kun se on rasismia!

Kyllä niistä puhutaan koko ajan. Ei kylläkään intialaisten tekemistä, kun niitä ei ole täällä tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos naiset tajuaisivat riskit ja suojaisivat itsensä vanhemmiltaan, sekä sukulaisilta, varsinkin tuliset isät. Eli erilleen kauas.

Entä jos miehet vaan opettelisivat käyttäytymään asiallisesti?

Vierailija
24/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jauhetaan vaan että nuo tienaavat täällä hyvin ja siksi pitää heitä ottaa kun "eivät aiheuta ongelmia". 

Itse kaupassa työskentelevänä, olen vähän erimieltä. Intialaisilla on näkymätön hierarkia mukanaan missä tahansa, ja vaikkei se suomalaisia koskisikaan, mm. kiinalaisia koskee. Meidän kaupan sushikokki on sieltä kotoisin, ja vähän aikaa sitten joutui erään intialaisen kurmotuksen kohteeksi. Herra kun olisi halunnut närppiä vain kalat susheista ja jättää riisit tiskille- ja kun kokki puuttui asiaan, alkoi huuto että hänhän ei ota käskyjä vastaan kiinalaisilta. 

En tiedä, onko muitakin kansallisuuksia, joita halveksivat.

Ei yllätä yhtään tavat kun lasten käytöstä katsoo. 

Vierailija
25/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos naiset tajuaisivat riskit ja suojaisivat itsensä vanhemmiltaan, sekä sukulaisilta, varsinkin tuliset isät. Eli erilleen kauas.

Entä jos miehet vaan opettelisivat käyttäytymään asiallisesti?

Onko naisten sitten pakko ottaa näitä tulisia miehiä? Yksikään kilttimies ei ikinä ampuisi ketään.

Vierailija
26/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jauhetaan vaan että nuo tienaavat täällä hyvin ja siksi pitää heitä ottaa kun "eivät aiheuta ongelmia". 

Itse kaupassa työskentelevänä, olen vähän erimieltä. Intialaisilla on näkymätön hierarkia mukanaan missä tahansa, ja vaikkei se suomalaisia koskisikaan, mm. kiinalaisia koskee. Meidän kaupan sushikokki on sieltä kotoisin, ja vähän aikaa sitten joutui erään intialaisen kurmotuksen kohteeksi. Herra kun olisi halunnut närppiä vain kalat susheista ja jättää riisit tiskille- ja kun kokki puuttui asiaan, alkoi huuto että hänhän ei ota käskyjä vastaan kiinalaisilta. 

Tää. Heureka oli ihan täynnä kurittomia intialaiskakaroita, järkyttävää riehumista.

Vierailija
27/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi suomalaiset eivät halveksi muita kansallisuuksia.

Vierailija
28/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi kaupan kassa tuoltapäin tylysti arvostella että minun olisi pitänyt laittaa itse välikapula, eikä seuraavan miehen. Vaikka siitä ei ole tietääkseni mitään lakia. Tämä asiakaspalvelija haastaa siis riitaa asiakkaan kanssa.

Vierailija
29/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kiittää onneaan, että on syntynyt Länteen

N33

Vierailija
30/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi suomalaiset eivät halveksi muita kansallisuuksia.

Ai että viimeksi tulleen maahanmuuttajan on ihan sopivaa syrjiä jo täällä asuvia?

Vierailija
31/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialaiset m a m it ovat koulutettuja ja sivistyneitä, valitettavasti myös kastijärjestelmän takia osa on jo valmiiksi oikeistolaisia ja r-asistia mulkkuja, joille orjatyön teettäminen suomalaisten marjayrittäjien tapaan ei ole mikään ongelma.

Vierailija
32/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intialaiset m a m it ovat koulutettuja ja sivistyneitä, valitettavasti myös kastijärjestelmän takia osa on jo valmiiksi oikeistolaisia ja r-asistia mulkkuja, joille orjatyön teettäminen suomalaisten marjayrittäjien tapaan ei ole mikään ongelma.

Sivistys on suhteellista ihan jo kauan sitten kielletystä kastijärjestelmästä alkaen. Siinä on tarkat säännöt keitä voi puolisoksi valita. Varsin sivistynyttä siis. 

Vierailija
33/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koska intialaisia on jo yli miljardi, näitä ongelmia riittää ympäri maailmaa.

Ja kaikki eivät ole samasta pakasta vedettyjä, Briteissä Rishi Shunak oli patavanhoillinen ja upporikas konservatiivi, joka ei mitenkään tuonut esiin intialaisia juuriaan, Kamala Harria vastaavasti koulutettuna naisena pyrki edistämään paitsi omaa uraansa, myös vähemmistöjen asemaa.

Toisaalta tuollainen uutinen voisi olla yhtä hyvin Suomesta: nainen kuittailee miehelle, joka suuttuu ja am p u u tämän. Myös Intiassa alkoholi on valtava ongelma miesväestölle.

Vierailija
34/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceleille tolllanen systeemi sopii kun vanhemmat järkkää vaimoehdokkaan.

Vierailija
35/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene turistiksi koskaan Intiaan. Minulla oli 2-kymppisenä vielä ihanne Intiasta, esim. buddhalaisuudessa on hyviä oppeja kaikille jne. Siellä nainen on roskaa.

Intiassa on hInduja, ei buddhalaisia.

Vierailija
36/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi kaupan kassa tuoltapäin tylysti arvostella että minun olisi pitänyt laittaa itse välikapula, eikä seuraavan miehen. Vaikka siitä ei ole tietääkseni mitään lakia. Tämä asiakaspalvelija haastaa siis riitaa asiakkaan kanssa.

Olisit jättänyt ostokset siihen hihnalle ja poistunut.

Vierailija
37/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa miten Facebookissa intialaiset pitää isän toimintaa oikeutettuna kun kommentoivat tapauksesta tehtyjä uutusjuttuja.

Oma työnantajani on yksi monista yrityksistä, jotka ovat ulkoistaneet töitä intialaiselle alihankkijalle. Ensinnäkään mikään ei suju ja intialaiset aiheuttavat vain haittaa. Lisäksi ei huvita työskennellä moisten ö-luokan ihmispaskojen kanssa.

Vierailija
38/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inceleille tolllanen systeemi sopii kun vanhemmat järkkää vaimoehdokkaan.

Eivät naisetkaan valitsisi jatkuvasti huonoja kumppaneita, ja loppuisi palstalla valitus kuinka jännis petti ja jätti.

Vierailija
39/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa miten Facebookissa intialaiset pitää isän toimintaa oikeutettuna kun kommentoivat tapauksesta tehtyjä uutusjuttuja.

Oma työnantajani on yksi monista yrityksistä, jotka ovat ulkoistaneet töitä intialaiselle alihankkijalle. Ensinnäkään mikään ei suju ja intialaiset aiheuttavat vain haittaa. Lisäksi ei huvita työskennellä moisten ö-luokan ihmispaskojen kanssa.

Mua mietityttää tietoturva-asiat. Valtionkin hommissa on intialaisia koodauspuolella, joka voi olla iso turvallisuusriski. 

Vierailija
40/172 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä millään pysty ymmärtämään kyseisen maan kulttuuria. 

Ylipäätään pitäisi olla paljon enemmän huolissaan siitä että naisten asema on eri puolilla maailmaa heikentynyt viime vuosina.

Suomessakin on nuorten miesten ikävät asenteet yleistyneet naisia kohtaan. 

Olemme taas menossa kohti keskiaikaista naiskäsitystä jossa nainen on sekä madonna että #*ora. Kirkonmiehet jopa pohtivat tuolloin, onko jumala tehnyt virheen luodessaan naisen. Ja että onko naisella sielua laisinkaan.