Tekeekö osa ihmisjoukoista nykyään pizzaa itse kotona?
Öööh, siis mitä ihmettä? Pizzeriasta saa pizzaa? Miksi joku tekisi pizzaa kotona? En ymmärrä?
Kommentit (131)
Kaikki omatekoiset joita olen maistanut on olleet pahoja. Pizzerian pizzat on ainoita oikeita.
pizzerian ja ravintolan kalliitkin pizzat on täyttä *****
teen omat pizzat suomalaisista luomuvehnäjauhoista joihin on sekoitettu muitakin jauhoja,
kinkku on 1.luokkaista, juusto samoin kuten muutkin aineet. Ei mitään puolalaista vellijuustoa. hintaa tulee se 50e/2 pizzaa, mutta ei niitä usein syödäkkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep, juntti ilmoittautuu! Teen varmaan kerran kuussa pitsaa kotona ja kyllä se on meidän perheelle kelvannut. Kaikilla ei ole sitä pitseriaa ihan kulman takana - tai edes 20 km säteellä. Sitäpaitsi tuo on helppo ja halpa tehdä itse ja tulee parempaa kuin pitseriassa.
Näin on. Kotona tehty on parempaa kuin pizzeriasta tai Kotipizzasta. Näin sanoo meillä perhe.
Ei ole todellakaan ellei sinulla ole pizza uunia kotona
Mulla on pizzauuni, mutta kyllä se kohtuudella onnistuu sähköuunissakin pitzateräksen avulla. Suorastaan ihmettelen miten noi karvaranteet osaakin tehdä niin huonoa pizzaa.
Tuskin kukaan ihmisjoukoista pizzaa tekee.
Herttainen Helga kirjoitti:
Saako ap jotain tyydytystä typerillä ööh kyselyillä ?
Ootko itse profiilikuvassas? 😃
Vierailija kirjoitti:
Miksei tätä spämmi paskaa jo poisteta? 🤬
Koska siitä ei ole mitään hyötyä kun tuo aivokuollut paviaani spämmii saman tien uuden ketjun spämmeilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan ihmisjoukoista pizzaa tekee.
Paitsi ehkä jossain afrikan syrjäseudulla.
Kotipizzan lättyjen laatu meni niin heikoksi ja toinen, hyviä napolilaisia pizzoja kiviuunissa paistanut pizzeria lopetti.
Piti ostaa pizzauuni. Omat pizzat voittaa mennen tullen Kotipizzan pakastepohjat.
Ihanaa tehdä itse pitsaa!
Kotipitsa ja kotipizza, ihan eri jutut. Toki joskus "gourmetpizzeriassakin" käydään.
Ap:lla on tainnut olla raskas viikko. Ensin ihmetteli lukeeko joku oikeasti kirjoja, sitten syövätkö aikuiset oikeasti karkkia ja nyt tämä. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Vierailija kirjoitti:
teen omat pizzat suomalaisista luomuvehnäjauhoista joihin on sekoitettu muitakin jauhoja,
kinkku on 1.luokkaista, juusto samoin kuten muutkin aineet. Ei mitään puolalaista vellijuustoa. hintaa tulee se 50e/2 pizzaa, mutta ei niitä usein syödäkkään
Pizzat tehdään laadukkaista 00-pizzajauhoista. Kylmäkohotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kinkku on 1.luokkaista, juusto samoin kuten muutkin aineet. Ei mitään puolalaista vellijuustoa. hintaa tulee se 50e/2 pizzaa, mutta ei niitä usein syödäkkäänPizzat tehdään laadukkaista 00-pizzajauhoista. Kylmäkohotus.
Paistetaan pari minuuttia kaasu-uunissa tai kiviuunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehdot on 3x15€ (pitseria) tai 1x5€ (itsetehtyyn ainekset), niin...
Itse tehtyyn pizzaan menee pelkästään 30€ aineksiin + sähkö + välineet
Älä sinäkin taas ala
Vierailija kirjoitti:
Ööööh tyyppi on paras 🥹💜
Näin se on
Ei meillä ainakaan mitään ihmisjoukkoja käy pitsaa tekemässä 😂 Joskus tehdään itse, mutta ihan vaan omalla porukalla.