Tekeekö osa ihmisjoukoista nykyään pizzaa itse kotona?
Öööh, siis mitä ihmettä? Pizzeriasta saa pizzaa? Miksi joku tekisi pizzaa kotona? En ymmärrä?
Kommentit (131)
Pizza on siis ped,, o fiili ja lomilla on siis venäläinen. Mistä ihmeestä tavis voisi näitä tiedusteluslangisanoja tietää?
Kyllä kaikki kotikokit tietävät että ruokaa saa valmiinakin. Ei se siitä ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep, juntti ilmoittautuu! Teen varmaan kerran kuussa pitsaa kotona ja kyllä se on meidän perheelle kelvannut. Kaikilla ei ole sitä pitseriaa ihan kulman takana - tai edes 20 km säteellä. Sitäpaitsi tuo on helppo ja halpa tehdä itse ja tulee parempaa kuin pitseriassa.
Näin on. Kotona tehty on parempaa kuin pizzeriasta tai Kotipizzasta. Näin sanoo meillä perhe.
Ei ole todellakaan ellei sinulla ole pizza uunia kotona
Leivinuuni on
Onks sulla leivinuuni,ihanaaaa, ihan huippua. teetkä kaalilootaa,silakkalaatikkoa, imellettyö perunalooraamkarjalanpaistia,karjalanpaistia ja muuta,pitkopullat... voi ei siis niin upeeta. oon niin onnellinen sun puolesta,ihan parasta. kivaa kesää sulle,sit syssyllä lähtee uuniruuat kehiin, nyt ulkona vaan jotain. saanko kysyä-onko talo uusi vai vanha-kun uusiin taloihin vain harva haluaa leivinuunin,vain proo kokkaajat. se tästä tekee vielä ihanamman jos sulla vanha talo, ne on kauniita.
Ei ainakaan p u ppa. Hän hakee Saarioisten einespitsan kaupasta ja hinkkaa sitten hattivattia siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan p u ppa. Hän hakee Saarioisten einespitsan kaupasta ja hinkkaa sitten hattivattia siihen.
Nöööööin se menööööö 🥸😅🍕
Meneekö? 🥴🙈🧺
lidlistä saa 2 eurolla pizzan johon voi duunata tonnikalaa lisää, kalamata oliiveja, sinihomejuustoa ja valkosipulia ja kaikki on ok
pizza allahissa pizza maksaa 15-30 e
Vierailija kirjoitti:
lidlistä saa 2 eurolla pizzan johon voi duunata tonnikalaa lisää, kalamata oliiveja, sinihomejuustoa ja valkosipulia ja kaikki on ok
pizza allahissa pizza maksaa 15-30 e
Täällä saa ravintolasta pizzan 7-10€
Ap pitäis lopettaa ihan inhimillisyyssyistä.
Tosi kummallista. Täällä lentokapteenin rouva syö juuri K-marketin jauhelihapizzaa.
Itse tehty maksaa 3e ja on niin tuhtia, että siitä syö useamman kerran
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään kinkku on yli 3€
Teen välillä ja välillä haen pizzeriasta. Aloittaja voisi kokeilla esimerkiksi ranskanleipä pizzaa, ihan parasta kesä ruokaa
Kirahvi sanoo öriöriöri öriöriöri.
Vierailija kirjoitti:
Juntit tekee kotona
Wannabe rikkaat wolttaa klarnalla
Konala ei edes runkkaa itse kun sitäkin saa kaupasta. Ei sillä tosin Kela-raha riitä sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään kinkku on yli 3€
Ei siihen ole pakko panna kinkkua, pöljä. Alunperin pizzasssa oli vain pohja, tomaattikastike ja juustoa. Läskit syö kinkkua.
hää on vaan sairas, yritetään ymmärtää,mutta joo,ei kiva tyyppi, minkäs hää voi jos on sairas,pitää ymmärtää loputtomiin moista