Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö osa ihmisjoukoista nykyään pizzaa itse kotona?

Vierailija
13.07.2025 |

Öööh, siis mitä ihmettä? Pizzeriasta saa pizzaa? Miksi joku tekisi pizzaa kotona? En ymmärrä?

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi suohon

Vierailija
2/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit tekee kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEKEE UUNISSA KAVERIT PIHALLA JA MUUT SISÄLLÄ. TEKEE. 

Vierailija
4/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, juntti ilmoittautuu! Teen varmaan kerran kuussa pitsaa kotona ja kyllä se on meidän perheelle kelvannut. Kaikilla ei ole sitä pitseriaa ihan kulman takana - tai edes 20 km säteellä. Sitäpaitsi tuo on helppo ja halpa tehdä itse ja tulee parempaa kuin pitseriassa.

5/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ap jotain tyydytystä typerillä ööh kyselyillä ? 

Vierailija
6/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntit tekee kotona

Ne tekee, jotka osaa. Suurimmalla osalla on peukku keskellä kämmentä ja etusormi perseessä.

Vierailija
7/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep, juntti ilmoittautuu! Teen varmaan kerran kuussa pitsaa kotona ja kyllä se on meidän perheelle kelvannut. Kaikilla ei ole sitä pitseriaa ihan kulman takana - tai edes 20 km säteellä. Sitäpaitsi tuo on helppo ja halpa tehdä itse ja tulee parempaa kuin pitseriassa.

Näin on. Kotona tehty on parempaa kuin pizzeriasta tai Kotipizzasta. Näin sanoo meillä perhe.

Vierailija
8/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Kotona tehty on parempaa kuin pizzeriasta tai Kotipizzasta. Näin sanoo meillä perhe.

Ei ole todellakaan ellei sinulla ole pizza uunia kotona

9/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä tutulle menee 500€/kk ruokakauppaan, minulla keskituloisella ei ole varaa kuin 200€/kk käyttää ruokaan!

Vierailija
10/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmisjoukot ilmeisestikin.

Vierailija
11/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko tekee

Vierailija
12/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellakaan ellei sinulla ole pizza uunia kotona

Leivinuuni on

Vierailija
13/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööööööö ihmisjoukko

Vierailija
14/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä en ymmärrä 

Vierailija
15/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas näköjään mielenvikaisten kokoontumisajot.

Vierailija
16/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehdot on 3x15€ (pitseria) tai 1x5€ (itsetehtyyn ainekset), niin...

Vierailija
17/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaihtoehdot on 3x15€ (pitseria) tai 1x5€ (itsetehtyyn ainekset), niin...

Itse tehtyyn pizzaan menee pelkästään 30€ aineksiin + sähkö + välineet

Vierailija
18/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan pizzan paistamista grillissä, tulee kyllä hyvää

Vierailija
19/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sepä se. En tiedä millaista kotipitssaa ne tekee,mutta mun kaveri oikein hehkuttaa  miten hän tekeeee nyt " pittaa"  aikuinen puhuu moista vauva kieltä. Niin hänen - se- pitta on tiukasti keulittu levy kantti kertaa kantti uunipellille leivinpaperille,

Jauhelihaa, tomaattia, paprikaa soosi, ja kaikki mausteet mitä Ikinä löytyyyyyyyy. Hän luulee, että kun kaiken mättää niin sit tulloo hyvvää -pittaaaaa- Joo on se joskus ihan syötävääkin hm.mutta ei pitsaa ole,vaan jotain levyruokaa. janottaa pirusti sen jälkeen. hän on äärettömän ylpeä tuotoksestraan, tekee 4!!!!!!! pellistä, wau.

Odotaa kehuja ja niitähän pitää antaa ( mutta tulee jotenkin likainen olo kehua josta olisi kritiikkiäkin. Mutta joo se on aika ookoo kun  oikein nälkä,mutta ei se mitään pitsaa ole nähnykkään.

Taikinan laittaa  kaurahiutaleita mm jotta tule rapsakkaa phjasta,oliiviöljyä. Reunat on vähän pullamaisia ja sitkeitä, ne kuulema parasta osaa.

Yritän olla hienotunteinen,en kehtaa sanoa että ei tää ole pitsooooo,mutta suht ookoo kun nälkä. En oo päässyt maistaa muiden kotipitsoja. Aina  toi raskas jauhelihasoosi  hänellä joka olisi ehkä spagettille sopivampi. Että se onkin kaulittu-niin kaulimalla kaulittu siihen peltiin.

Joo pitserian pitsat upeita!!!!!!!!!!!! ja on  variaatioita milloin mitäkin haluaa. Muuten hyvää kesää kaikille!!!!

Vierailija
20/131 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ooo v...tu ammattilaispohjaa, joo sun on ok kotiruokaa joka varmasti hyvvee,mutta se ei oo pitsaa nähnykkäää,muu nimi,koti joku piirakka,mut söisin,mut se ei oo pitsoooooo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi