Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö nykyinen puolisosi kuka on elämäsi suurin rakkaus?

Vierailija
13.07.2025 |

Se, josta et ikinä pääse yli 

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, se on hän itse.

Vierailija
2/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää, se on hän itse.

Mulla ihan sama vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää.

Vierailija
4/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää, se on hän itse.

Minä myös elämäni rakkauden kanssa.

En tiedä millainen sadisti pitäisi muutenkaan olla, että kertoisi puolisolleen, jos näin ei olisi. Että jossain on joku, josta ei ikinä pääse yli. Hyi hitto. 

Vierailija
5/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää, se on hän itse.

En tiedä millainen sadisti pitäisi muutenkaan olla, että kertoisi puolisolleen, jos näin ei olisi. Että jossain on joku, josta ei ikinä pääse yli. Hyi hitto. 

Miksi valehtelet puolisollesi? Näkeehän sen sinusta läpi. Kysypä häneltä miksi hyväksyy narsistisen käytöksen sinulta.

Vierailija
6/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo.

Ei ole sinut itsensä kanssa, jos ei ole selvittänyt tuollaista.

Ne on aikalailla mielikuvitusta. Olisitpa sen mukamas-rakkauden kanssa vaikka kuukauden, niin huomaisit vaikka mitä.

Sellaisissa mielikuvissa on tietty hauska elellä, kun ei tarvinottaa vastuuta tästä hetkestä.

Jos se rakkaus on sinun tai sen toisen vuoksi päättynyt, nikn se on. Kuka haluaisi olla sellaisen kanssa, joka ei hänen kanssaan halua olla?

En minä ainakaan.

Luepa Raisa Cacciatore Seksuaalisuuden portaat. Nuo kaukokaipuut (vastuunpakoilijat) on jämähtäneet jollekin idolitasolle.

Vierailija
7/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että eräs tietää että ei ole miehensä suuri rakkaus. Yksi ihan kamala stoori jota en voi tässä edes kertoa. Ja vielä niin paha että taitaa tuntea nahoissaan että elää toisen naisen elämää - voitteko tätä edes ymmärtää? 

Vierailija
8/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo.

Ne on aikalailla mielikuvitusta. Olisitpa sen mukamas-rakkauden kanssa vaikka kuukauden, niin huomaisit vaikka mitä.

Sellaisissa mielikuvissa on tietty hauska elellä, kun ei tarvinottaa vastuuta tästä hetkestä.

Jos se rakkaus on sinun tai sen toisen vuoksi päättynyt, nikn se on. Kuka haluaisi olla sellaisen kanssa, joka ei hänen kanssaan halua olla?

En minä ainakaan.

Luepa Raisa Cacciatore Seksuaalisuuden portaat. Nuo kaukokaipuut (vastuunpakoilijat) on jämähtäneet jollekin idolitasolle.

En tajunnut vittuakaan tästä tarinasta, mutta ilmeisesti olet siis melko pakkomielteinen exää kohtaan.

-AP

Vierailija
9/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää, se on hän itse.

Miksi valehtelet puolisollesi? Näkeehän sen sinusta läpi. Kysypä häneltä miksi hyväksyy narsistisen käytöksen sinulta.

Luitkos nyt vähän omiasi? 

Vierailija
10/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää, se on hän itse.

Äh. Sä olrt ihsn sekaisin tai ihan pentu.

Lue se teos Seksuaalisuuden portaat. Ihan oikeesti.

Raisa Cacciatore on määritellyt sinun tilanteesi siellä. Ymmärrät itseäsi paremmin, kun lopetat pääsi uskenisen seinään.

Vierailija
11/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää olevansa elämäni rakkaus.

Vierailija
12/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo.

En minä ainakaan.

Täysin samaa mieltä. Ollaan ihastuttu ajatukseen ja mielikuvaan, jolle kukaan oikea ihminen ei tietenkään pysty kilpailemaan. Kypsymättömiä ihmisenpuolikkaita sellaiset, jotka eivät saa asiaa käsiteltyä ja menevät siitä huolimatta suhteeseen sellaisen kanssa, joka ei tule ikinä täysin kelpaamaan. 

Vierailija
13/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo.

En minä ainakaan.

En tajunnut vittuakaan tästä tarinasta, mutta ilmeisesti olet siis melko pakkomielteinen exää kohtaan.

-AP

Olen pahoillani, jos et ymmärrä. Lue se kirja.

Ja mistä ihmeen eksästä puhut?

Minulla on yksi elämänrakkaus. Olen hänen vaimonsa.

Vierailija
14/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää, se on hän itse.

"Tykkään susta kyllä, mutta jos Lehtisen Jorma lukiosta tulee minua hakemaan, niin se on menoa."

Juuei, saa olla harvinaisen paha persoonallisuushäiriö, jos tuollaista sanoo toiselle. 

15/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, että se on hän.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä sattuu, mutta elämä jatkuu.

Vierailija
17/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elämäni rakkauden kanssa naimisissa, mutta mieheni ei.

AINA kun hän suuttuu mulle jostain, niin huomauttaa, että olisi pitänyt valita toisin. ?? Se ei ole salaisuus, että hänellä oli toinenkin vaihtoehto kun mut tapas. Hän sanoo sitä tyttöä elämänsä rakkaudeksi, jonka kanssa tanssi sen yhden hitaan eikä kummosia jutusteluita. Omien sanojensa mukaan. 

Alkaa olla hyvin lähellä se tosiasia, että pääsee kyllä sen perään tässä lähitulevaisuudessa, jos ukon käytös ala muuttumaan. Mimmi vaan meni toisiin naimisiin vasta, että näinköhän se tuommoista keski-ikäistä olueen menevää äijiän käppyrää huolii.

Vierailija
18/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut iso asia työstettäväksi. 

Vierailija
19/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää, se on hän itse.

Äh. Sä olrt ihsn sekaisin tai ihan pentu.

Lue se teos Seksuaalisuuden portaat. Ihan oikeesti.

Raisa Cacciatore on määritellyt sinun tilanteesi siellä. Ymmärrät itseäsi paremmin, kun lopetat pääsi uskenisen seinään.

Työnnä nyt perseeseen kakkiatooras  :DD ei mua kiinnosta

Vierailija
20/74 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elämäni rakkauden kanssa naimisissa, mutta mieheni ei.

AINA kun hän suuttuu mulle jostain, niin huomauttaa, että olisi pitänyt valita toisin. ?? Se ei ole salaisuus, että hänellä oli toinenkin vaihtoehto kun mut tapas. Hän sanoo sitä tyttöä elämänsä rakkaudeksi, jonka kanssa tanssi sen yhden hitaan eikä kummosia jutusteluita. Omien sanojensa mukaan. 

Alkaa olla hyvin lähellä se tosiasia, että pääsee kyllä sen perään tässä lähitulevaisuudessa, jos ukon käytös ala muuttumaan. Mimmi vaan meni toisiin naimisiin vasta, että näinköhän se tuommoista keski-ikäistä olueen menevää äijiän käppyrää huolii.

Miksi ihmeessä sinä huolit tuollaisen, joka ikinen päivä?