Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-nainen jätti kertomatta että hänellä on vainoaava eksä mistä hän ei selviä ilman apua

Vierailija
13.07.2025 |

Se eksä jankuttaa hänelle ja painostaa tapaamaan vaikka nainen sanoo selvästi ei. Puhe ei mene jakeluun. Silti nainen ei 1) estä somessa, 2) katkaise puhelua, 3) blokkaa numeroa ja 4) hae lähestymiskieltoa. Treffin aikana se eksä soitti ja painosti naista ainakin kymmenen minuutin ajan vaikka nainen sanoi selvästi ei.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisia vaivaa? Exä kontrolloi eikä tuollaiseen suhteeseen kukaan mies halua.

Kannattaa kiertää kaikki parisuhde ehdokkaat, joilla on joitain exiä kuvioissa liian läheisesti. Kannattaa myös käydä tapaamassa potentiaaliset appivanhemmat, niin saat esimakua millaisessa ympäristössä kumppaniehdokas on kasvanut ja millaiseksi teidän suhde tulee todennäköisesti muuttumaan hänen osaltaan. Oli sitten mies tai nainen. Jos intuitio varoittaa, unohda tyyppi. Intuitio on harvoin väärässä.

Anoppi on syytä kokeilla sormella, jos ei vielä ole tytärtä polkaissut, piilokamera kannattaa jättää heidän asuntoon, että paljastuu kuinka kova suku on pieremään ja kannattaa todella tarkkaan katsoa syömätottumukset, ettei tyttärestä tule samanlainen mätisäkki kuin enemmistöstä palstamammoja.

Vierailija
22/23 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavwri sai naisen ex-poikaystävältä puukosta.

Tuollaista pelkäänkin.

Ja sinä olet yhtä läheisriippuvainen siihen naiseen kuin hän exäänsä? Taidat olla melko sokea itsesi suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotteko ihan oikeasti, että miten tuollaisesta pääsee eroon? Olen yli vuoden nyt yrittänyt ja vain lähestymiskielto on ainut tekemättä. Ongelmaksi nousee kun asumme eri maissa, minä muualla ja mies Suomessa. 

Olen miehen blokannut ties kuinka monta kertaa ihan kaikista kanavista. Tällä hetkellä hänellä on oikeus vain puheluihin, joista tiedän ettei sitä tee kun joutuisi maksamaan ylimääräistä. Jokaikinen blokkaus johtaa siihen, että hän alkaa sekoilemaan perheelleni. Ottaa heihin yhteyttä ja jakaa sanaansa heidän kauttaan, häiriköi heitä ja vaatii heidän kauttaan, että minuun on saatava yhteys. Jatkuvaa painostavaa käyttäytymistä minua kohtaan ja suoranaista valehtelua ympärinsä.

En pysty menemään elämässä eteenpäin kun tämä takiainen on jatkuvasti nurkan takana (kuvainnollisesti) vaanimassa ja en todellakaan halua yhdellekään miehelle tälläistä tilannetta. Otan oikein mielelläni v

Todisteet ja sitten poliisille, myös perheesi. Monta uhria->parempi.