Tinder-nainen jätti kertomatta että hänellä on vainoaava eksä mistä hän ei selviä ilman apua
Se eksä jankuttaa hänelle ja painostaa tapaamaan vaikka nainen sanoo selvästi ei. Puhe ei mene jakeluun. Silti nainen ei 1) estä somessa, 2) katkaise puhelua, 3) blokkaa numeroa ja 4) hae lähestymiskieltoa. Treffin aikana se eksä soitti ja painosti naista ainakin kymmenen minuutin ajan vaikka nainen sanoi selvästi ei.
Kommentit (23)
Kavwri sai naisen ex-poikaystävältä puukosta.
Vierailija kirjoitti:
Kavwri sai naisen ex-poikaystävältä puukosta.
Tuollaista pelkäänkin.
Mikä naisia vaivaa? Exä kontrolloi eikä tuollaiseen suhteeseen kukaan mies halua.
Varmaan heillä on joku onoff traumabonding. Nainen tekee miestä mustasukkaiseksi. Jos ei haluaisi olla tekemisissä, niin silloin ei olisi.
Noin käy jos haetaan uutta ennenkuin edellinen ero on kunnolla selvä.
Onko exä nyt mustasukkainen kun naisella on uusi mies.? Senkö takia exä haluaa nähdä. Ei kestä kun nainen on toisen kanssa. Miten tämä sai tietää uudesta suhteesta tää ex? Somen kautta vai?
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia vaivaa? Exä kontrolloi eikä tuollaiseen suhteeseen kukaan mies halua.
Kannattaa kiertää kaikki parisuhde ehdokkaat, joilla on joitain exiä kuvioissa liian läheisesti. Kannattaa myös käydä tapaamassa potentiaaliset appivanhemmat, niin saat esimakua millaisessa ympäristössä kumppaniehdokas on kasvanut ja millaiseksi teidän suhde tulee todennäköisesti muuttumaan hänen osaltaan. Oli sitten mies tai nainen. Jos intuitio varoittaa, unohda tyyppi. Intuitio on harvoin väärässä.
Lopeta hänen tapailunsa. Tuosta ei hyvää seuraa. Olen ollut itse tuollaisessa tilanteessa, että tapailemani miehen ex roikkui vielä mukana ja kävi jopa fyysisesti kimppuuni.
Hurjassa nuoruudessani deittasin tyttöä, jonka exä soitteli hänelle ja jankkasi kaikkea tuubaa. Kundi poltti hihansa kun kuuli että mimmi on treffeillä minun kanssa. Oli kuulema joku sekopää, veti kamaa, taustat jostain laitoksesta jne
Pyysi antamaan puhelimen minulle ja uhkasi turpaanvedolla ja hengenlähdöllä jos saa minut kiinni. Sanoin että tässä me ollaan Kauppakadun torin nurkassa eikä olla menossa minnekään, tervetuloa paikalle.
Sen verran rohkea kaveri oli että tuli paikalle, semmoinen masennuslääkkeiden pöhöttämä parimetrinen pullaposki rumilla kaulatatuoinneilla ja suu kävi kovemmin kuin kädet. Enhän mä ehtinyt sitä lyödä kuin kerran, toinen lyönti viuhui ohi kun hepun naama jo kynti asfalttia. Olin kuulema mammari kun löin ensin 😆
Toisia treffejä mimmin kanssa ei tullut, mutta kuulema tää heppu jätti rauhaan tämän keissin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hurjassa nuoruudessani deittasin tyttöä, jonka exä soitteli hänelle ja jankkasi kaikkea tuubaa. Kundi poltti hihansa kun kuuli että mimmi on treffeillä minun kanssa. Oli kuulema joku sekopää, veti kamaa, taustat jostain laitoksesta jne
Pyysi antamaan puhelimen minulle ja uhkasi turpaanvedolla ja hengenlähdöllä jos saa minut kiinni. Sanoin että tässä me ollaan Kauppakadun torin nurkassa eikä olla menossa minnekään, tervetuloa paikalle.
Sen verran rohkea kaveri oli että tuli paikalle, semmoinen masennuslääkkeiden pöhöttämä parimetrinen pullaposki rumilla kaulatatuoinneilla ja suu kävi kovemmin kuin kädet. Enhän mä ehtinyt sitä lyödä kuin kerran, toinen lyönti viuhui ohi kun hepun naama jo kynti asfalttia. Olin kuulema mammari kun löin ensin 😆
Toisia treffejä mimmin kanssa ei tullut, mutta kuulema tää heppu jätti rauhaan tämän keissin jälkeen.
Et sitten halunnut kyntää sitä tyttöä?
Trollipaska lukematta ilmiannettu.
Kerrotteko ihan oikeasti, että miten tuollaisesta pääsee eroon? Olen yli vuoden nyt yrittänyt ja vain lähestymiskielto on ainut tekemättä. Ongelmaksi nousee kun asumme eri maissa, minä muualla ja mies Suomessa.
Olen miehen blokannut ties kuinka monta kertaa ihan kaikista kanavista. Tällä hetkellä hänellä on oikeus vain puheluihin, joista tiedän ettei sitä tee kun joutuisi maksamaan ylimääräistä. Jokaikinen blokkaus johtaa siihen, että hän alkaa sekoilemaan perheelleni. Ottaa heihin yhteyttä ja jakaa sanaansa heidän kauttaan, häiriköi heitä ja vaatii heidän kauttaan, että minuun on saatava yhteys. Jatkuvaa painostavaa käyttäytymistä minua kohtaan ja suoranaista valehtelua ympärinsä.
En pysty menemään elämässä eteenpäin kun tämä takiainen on jatkuvasti nurkan takana (kuvainnollisesti) vaanimassa ja en todellakaan halua yhdellekään miehelle tälläistä tilannetta. Otan oikein mielelläni vastaan avun, joka teiltä tulee.
Ja vielä kysytään, mikä naisia vaivaa. Miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehelle nyrkkitappelu tulee AINA ykkösenä!
Vierailija kirjoitti:
Kerrotteko ihan oikeasti, että miten tuollaisesta pääsee eroon? Olen yli vuoden nyt yrittänyt ja vain lähestymiskielto on ainut tekemättä. Ongelmaksi nousee kun asumme eri maissa, minä muualla ja mies Suomessa.
Olen miehen blokannut ties kuinka monta kertaa ihan kaikista kanavista. Tällä hetkellä hänellä on oikeus vain puheluihin, joista tiedän ettei sitä tee kun joutuisi maksamaan ylimääräistä. Jokaikinen blokkaus johtaa siihen, että hän alkaa sekoilemaan perheelleni. Ottaa heihin yhteyttä ja jakaa sanaansa heidän kauttaan, häiriköi heitä ja vaatii heidän kauttaan, että minuun on saatava yhteys. Jatkuvaa painostavaa käyttäytymistä minua kohtaan ja suoranaista valehtelua ympärinsä.
En pysty menemään elämässä eteenpäin kun tämä takiainen on jatkuvasti nurkan takana (kuvainnollisesti) vaanimassa ja en todellakaan halua yhdellekään miehelle tälläistä tilannetta. Otan oikein mielelläni v
Hae poliisilta lähestymiskieltoa ja tee rikosilmoitus myös noista valheista, mitä on levittänyt. Poliisi reagoi sen mukaan, kuinka paljon on todisteita. Siitä huolimatta nostaako syyttäjä juttua, tämä on selvä viesti miehelle, että homma on nyt seis ja sinä et enää tuollaista meininkia katsele, vaan asiointi hoidetaan jatkossa viranomaisten kautta.
Turhaan arkailette sen rikosilmon tekemisessä. Teillä on kansalaisoikeus elää turvassa tuollaisilta sekopäiltä ja jos poliisi ei saa sekopäisiä miehiä kuriin niin sitten keinoja on tehostettava.
Itse vaihdoin myös puhelinnumeroni aikanaan. Nykyään en sitten annakaan sitä kenellekään, sitä ei ole edes sukulaisillani. Vain yrityksille olen sen antanut, joista tiedän ettei sieltä ala mikään vainokampanja. Never again, miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty menemään elämässä eteenpäin kun tämä takiainen on jatkuvasti nurkan takana (kuvainnollisesti) vaanimassa ja en todellakaan halua yhdellekään miehell
Sivistynyt länsimaa on siitä poikkeuksellinen paikka maailmassa, että täällä todella ihmsiokeudet koskettavat myös naisia. Ei ole todellakaan selvää, että saa elää yksin ja rauhassa sekopäisiltä sukulaismiehiltä tai eksiltä. KÄYTTÄKÄÄ TÄTÄ OIKEUTTA.
Naisilla on aina joku jännämies joka vainoaa. Monta naista kuollut kun ex jännämies ei kestä eroa.
Tuo oli yksi monista syistä, miksi etsin ulkomaalaisen naisen itselleni. Olen hänelle ensimmäinen mies, niin ei ole vaarana hullut eksät. Useinhan myös entinen suomalainen nainen ryhtyy vainoamaan miestä.
Jse