Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin sanomat on huolestunut: ihmiset eivät enää ryyppää ja biletä yökerhoissa ja baareissa!

Vierailija
13.07.2025 |

Erittäin huolestuttava ja negatiivinen kehitys toimittajan mielestä. 

https://www.hs.fi/feature/art-2000011304610.html

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo paikat ole kiinnostanut oikeastaan koskaan. Ennen haisivat pahalta ja niissä soi huono musiikki liian kovalla. Eteispalvelumaksut olivat ihan naurettavaa rahastusta. Aloin maksamaan ne aina kortilla, kun oli joku puolipakko syy johonkin mennä. Nykyään haju on hieman vähentynyt. Musiikki on edelleen pääsääntöisesti kamalaa ja liian kovalla, ja mitään nuo paikat eivät tarjoa.

Kunnon tissibaariin voisin mennä. Muute  rauhallisemmat kaljakuppilat riittävät. Ja jos sellainen joskus ottaa topless-tarjoilijat käyttöön niin pesee yökerhotissien kattelun mennen tullen.

Vierailija
22/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallista on ja ihmiset tympeitä omaan napaansa ja älylaitteeseensa tuijottajia. 

Minusta tuli sellainen paskojen kokemusten myötä, ennen olin kiltti ja auttavainen. Helpoimmalla pääsee, kun pitää välimatkaa muihin eikä uhraudu milläänlailla muiden puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa enää huvita lähteä baariin ja vielä vähemmän yökerhoon, mutta jostain syystä ulkomailla tulee lähettyä lähes joka ilta.

Vierailija
24/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn bilettämässä rafloissa vain ulkomailla, Suomessa ehkä kerran kahdessa vuodessa. Ulkomailla bilettämisessä on yhä oma hohtonsa. Matkustan paljon. Mulle hinnat on yhdentekeviä, fiilis on tärkeintä.

Vierailija
25/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisin maksaa isot summat rahaa siitä että pääsen hämärään huoneeseen jossa musiikki jumputtaa niin ettet mitään kuule, jonoa joka paikkaan ja ihmiset ovat sekaisin kuin seinäkellot?

Ihmettelin tätä jo vuonna 2000, kun tulin täysi-ikäiseksi. Kyllä mulle kuppi maistuu ja rahaa on, mutta mielelläni valitsen silloin seurani ja vallitsevan ympäristön itse.

Vierailija
26/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset vetää kotona tai kaverin luona huumeita.

Ei ,vaan ihan niitä perinteisiä kalsarikännejä tai pussikaljija puistossa.

Vierailija
27/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu maksaa drinkeistä vähintään kympin, kun samalla hinnalla saa kaupasta litrakaupalla samaa litkua? Hinnat on järkyttäviä.

Vierailija
28/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BIletän nykyään enää vain keski-euroopassa. Ja joka kerta lähtenyt ihana femboy mukaan. ;)

Vierailija
29/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yössä pitkästä aikaa stadissa, eikä se nyt niin hintavaksi tullut. Matkoineen, juomineen ja syömisineen vajaat 200 euroa. Kivaa oli.

Tietysti jos joka vkl on radalla, niin tuleehan se sitten kalliiksi.

30/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen nykyään huono asiakas yökerhossa. Maksan sisäänpääsyn ja tanssin koko illan juoden vain vettä. 

Jos kaikki tekisivät näin pitäisi pääsymaksu moninkertaistaa tai muuten paikka sulkisi ovensa kannattamattomana.

M60

Vierailija
31/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhee, enää ei baarit tee rahaa. Krääsäkin tilataan temusta. Nyt nopee joku kansalaisaloite tulille, missä kalja on ostettava baarista, eikä sieltä mistä haluaa.

Vierailija
32/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yössä pitkästä aikaa stadissa, eikä se nyt niin hintavaksi tullut. Matkoineen, juomineen ja syömisineen vajaat 200 euroa. Kivaa oli.

Njoo mut tuolla uutisketjussa joku muistelee, että sisäänpääsy oli tyyliin 2 euroa, narikka 1 euro, salmari 1 euro ja olut 3 euroa. Kahdella sadalla biletti 2000 puolivälin tienoilla joka viikonloppu. Harvalla on varaa laittaa 800€ humaltumiseen. Ja saako varmasti myös pillua?

Vierailija
33/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingille tuo tietysti ilmiönä on ikävä juttu, kun pääkaupunkiseudun asukkailla oli ainakin joskus iso syy mennä keskustaan tuo ravintolassa käyminen.

Jos käydään vain kehäteiden kauppakeskuksissa ostamassa kotiin olutta, niin keskusta jää aika tyhjäksi.

34/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauhee, enää ei baarit tee rahaa. Krääsäkin tilataan temusta. Nyt nopee joku kansalaisaloite tulille, missä kalja on ostettava baarista, eikä sieltä mistä haluaa.

Vähemmän kontakteja ihmisten välillä vähentää syntyvyyttä entisestään. Kun se jo nytkin on liian matalaa.

M60

Vierailija
35/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BIletän nykyään enää vain keski-euroopassa. Ja joka kerta lähtenyt ihana femboy mukaan. ;)

Hah, täytyy myöntää että vaikka olen ihan 100% hetero niin Thaimaassa on pari kertaa käynyt niin että on alkanut ladyboy kiihoittamaan, niin että on pitänyt kokeilla. Ikinä en ole vahingossa siellä sellaista ottanut, tunnistaahan ne, mutta tarkoituksella kyllä. 

Tulipa kokeiltua siellä kerran sukupuolta vaihtanuttakin, vehkeet oli leikattu pois ja tehty jonkinlainen vagina.

Vierailija
36/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njoo mut tuolla uutisketjussa joku muistelee, että sisäänpääsy oli tyyliin 2 euroa, narikka 1 euro, salmari 1 euro ja olut 3 euroa. Kahdella sadalla biletti 2000 puolivälin tienoilla joka viikonloppu. Harvalla on varaa laittaa 800€ humaltumiseen. Ja saako varmasti myös pillua?

Vuonna 2000 Markka-aikaan meidän kotikaupungissa oli pe-la puoleen yöhön asti kympin päivät. Olut, siideri, lonkero kymmenen markkaa. Sisäänpääsymaksu vaihteli siitä 5-10mk nurkilla.

Eurot kun tuli, kympin päivät muuttuivat kaksareiksi eli 2€, sisäänpääsy nousi 2,5-4€ hintaan..

Hinnat oli eri, mutta niin on palkatkin.

Silloin tienasin 7,5€/h, nyt saan 25€/h

Vierailija
37/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2000 Markka-aikaan meidän kotikaupungissa oli pe-la puoleen yöhön asti kympin päivät. Olut, siideri, lonkero kymmenen markkaa. Sisäänpääsymaksu vaihteli siitä 5-10mk nurkilla.

Eurot kun tuli, kympin päivät muuttuivat kaksareiksi eli 2€, sisäänpääsy nousi 2,5-4€ hintaan..

Hinnat oli eri

Lienee jokseenkin selvää, ettei näistä euron tuopeista yms. maksettu veroja aivan niin kuin olisi kuulunut, ja työntekijätkin saattoivat saada palkkansa käteisenä ilman palkkakuitteja.

Vierailija
38/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP EI ymmärrä lukemaansa!

"Sama tapahtuu kaikkialla. Sanomalehti The New York Times kertoi keväällä, kuinka Brooklynin teknoklubit sulkevat ovensa, kun vuokrat nousevat mutta tulot laskevat."

Vierailija
39/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on nykyään liian kalliita ja niissä saa vain alkoholeja eri muodossa. Jos olisi kannabis baari niin siellä voisin käydä.

Vierailija
40/176 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aiemmin ravintoloissa ja vein sinne asiakkaitakin. Nyt en tee kumpaakaan, jos minua ei palkata hakemiini työpaikkoihin.

Työkkäri ei laita minua mihinkään. Jos valinta ei kohdistu minuun, tulen olemaan työtön vuoteen 2044. Tulen hakemaan samoihin työpaikkoihin vuoteen 2044 asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän