Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan rikkaan naisen elättäjäksi?

Vierailija
13.07.2025 |

Vinkkejä?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, mietitäänpä....

Vaikeaa se on, mutta ehkä onnistuisi, jos olet älykäs sekä hyvännäköinen? Sitten sun pitää keksiä mistä ja miten tunnistat sopivan naisen, mutta siihen mulla ei ole vinkkiä. Tiedän vain köyhiä tai keskituloisia naisia, jotka vähistä tuloistaan elättävät miestä, yleensä juoppoja ovat nuo miehet.

Vierailija
2/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden naisen, jolla on oikein hyvät tulot, mutta voi olla, ettei hän herätä sinussa yhtään seksuaalista kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan!

T.lepso

Vierailija
4/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi keskituloinen elättäjä nainen. En juo alkoholia kovinkaan paljoa. Mistä löytyisi?

Vierailija
5/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi keskituloinen elättäjä nainen. En juo alkoholia kovinkaan paljoa. Mistä löytyisi?

Lavatansseista? Naapurissa maalla asui muinoin tällainen nainen, jonka kaikki miehet olivat elätettäviä ja enemmän tai vähemmän outoja tapauksia. Kaikille näille miehille oli myös lapsia ja hän kävi usein lavatansseissa. Hän oli oikein nätti ja hoikka nainen, kampaaja ammatiltaan.

Vierailija
6/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tänne yhteystietosi niin kyllä joku mamma sinut kaappaa ihan varmasti.

Vierailija
7/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset, muoviset aurinkolasit päähän, hiukset syljellä taaksepäin ja verkkopaita päälle - takuuvarmasti toimii. Tarvittaessa voi tanssia discoa tai pelata tennistä tms. 

Vierailija
8/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tuntemani tapaus on hyvännäköinen ja mukava ja tekee lisäksi perheen kotityöt. Hän laittaa jumalaista ruokaa, vie ja hakee lapsia, hoitaa pihan ja mökin ja veneen, huolehtii että koti on siisti, kestitsee vieraat ja muutenkin tekee vaimon elämästä helppoa kotona. Näin vaimo voi keskittyä uraan ja kuitenkin ehtii jokaå päivä viettää lasten kanssa hyviä hetkiä.

Vierailija
9/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis yli 55v jostain jääkiekköilijasta eronneeseen ex-missiin jolla on kolme lasta.

Vierailija
10/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa vain naiset, jotka perivät runsaasti.

Vierailija
11/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin rikasta naista, tai köyhää miestä, etteikö nainen silti hyötyisi miehestä rahallisesti. Naiset ovat itsekkäitä ja ahneita, eivätkä käytä rahojaan muiden hyväksi, kuten miehet.

Vierailija
12/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Perintö saadaan sen verran myöhään elämässä, ettei sen toivossa kannata tehdä nuoruuden valintoja.

Vierailija
13/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla oli elätettävä mies. Kaikki olisi mennyt ihan hyvin, mutta mies osottautuikin ihän idiootiksi ja erohan siitä tuli.  Jos mies olisi ollut fiksu, olisi saanut kissanpäiviä jatkaa, mutta kun ei.

Vierailija
14/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Kauniaisten seurakunnan tapahtumissa ja hurmaa sieltä joku rikas leski?

Vierailija
15/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jäisit todennäköisesti tyhjän päälle, jos tulee ero tai jäät leskeksi, koska vanhemmat ovat taatusti rajanneet testamentilla puolison avio-oikeuden ulkopuolelle. Fiksumpaa olisi tavoitella naista, joka ansaitsee paljon.

Vierailija
16/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Perintö saadaan sen verran myöhään elämässä, ettei sen toivossa kannata tehdä nuoruuden valintoja.

Ei välttämättä. Itsekin sain isohkon perinnön jo lapsena isoäidin kuoltua.

Vierailija
17/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nr.2 kommentti 

Vierailija
18/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin rikasta naista, tai köyhää miestä, etteikö nainen silti hyötyisi miehestä rahallisesti. Naiset ovat itsekkäitä ja ahneita, eivätkä käytä rahojaan muiden hyväksi, kuten miehet.

Ei ole niin köyhää ja laiskaa miestä, ettei kokisi tulevansa parisuhteessa hyväksikäytetyksi. Vaikka vaimo elättäisi ja tekisi kotityöt 100 % sekä olisi miehen kiitollinen p*rnoseksilelu.

Mies on aina uhri.

Vierailija
19/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, mitä taloudellista hyötyä nainen saa nollatuloisesta opintotukikuukautensa loppuunkäyttäneestä sohvallamakaajasta? Ihan omin sanoin.

Vierailija
20/75 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pystyt tarjoamaan? Aika vaikea on katsoa miestä ylöspäin, joka ei omillaan tule toimeen. Ja siinä loppuu sängyssäkin halut. Eli, mitä pystyt tarjoamaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän