Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lamauttava häpeä

Vierailija
13.07.2025 |

Koko ikäni olen kärsinyt häpeästä, joka liittyy ihan jokaiseen asiaan itsessäni.

Miten tällaisesta pääsee eroon? Olen käynyt koko elämäni terapeuteilla ja psykologeilla, mutta en ole saanut tähän vaivaan apua. Häpeän tunne on kokonaisvaltainen ja liittyy kaikkeen mitä olen tai mitä teen. Kuitenkin eritysesti ulkonäköni aiheuttaa usein tunteen, että voisinpa muuttua näkymättömäksi. Tämä saattaisi yllättä jonkun, joka minut tietää, sillä olen aika kaunis nainen ja olen aina saanut kuulla kehuja sekä ulkonäöstäni että luonteesta.

Kaikesta huolimatta on paljon päiviä kun pelkkä kauppaan lähteminen jännittää ja ahdistaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄMÄ VÄÄRIN SYYTTÖMIÄ SYYTTÄVÄT JOUTUU KUOLEMANSA JÄLKEEN TULIHELVETTIIN . SIELLÄ SOPII HÄVETÄ. 

Vierailija
42/45 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet se nainen. Se. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttää mongoloideja 666. 

Vierailija
44/45 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elämä terapeuteilla Kelan piikkiin. Sillälailla. 

#naiset

Kelan tukemaa kuntoutusterapiaa voi saada max 3 vuotta. 3 vuotta ei ole koko elämä.

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
45/45 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet vanhempi ihminen.

Se häpeä nyt oli sodassa olleiden vanhempien keino saada lapset tottelevaiseksi. Mitä enemmän vastusti sitä enemmän häpeää sai tuntea.

Samalla sukupolvella ( ei toki läheskään kaikilla) oli mottona, joka vitsaa säästää, lastaan vihaa.

Onneksi noista ajoista on jo kauan ja muutama sukupolvi ehtinyt kasvattamaan lapsensa fiksummalla tavalla.

Omat vanhempasi olivat traumatisoituneet eivätkä kyenneet parempaan.

Luulen, ettei sinulla ole lapsia ja se on hyvä. Koska siinä on riski, että olisit siirtänyt häpeää lapsillesi.

Sinun pitäisi hakea apua ammattilaisilta. Täältä et sitä löydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä