Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin tehdä mieheni mustasukkaiseksi ja hän ilmoitti lähtevänsä.

Vierailija
13.07.2025 |

Mikä neuvoksi tässä tilanteessa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan miehesi kohdalla älä tee uudelleen tuota virhettä.

Vierailija
2/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen vaan mennä,ja hommaa itse uusi,entistä parempi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on varmaan jo miehen puolelta ollut loppu jo ennen tuota. Pelaaminen ei kannata ja usein se onkin suhteen loppuaikoja, kun tällaista ilmenee, ellei sitten koko suhde ole ollut sellaista.

Vierailija
4/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille neuvoksi: Pelaa tyhmiä pelejä, saa tyhmiä palkintoja. 

Vierailija
5/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään miestä ole. 😒

Vierailija
6/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottanut vaan tilaisuutta lähteä.

Vierailija
7/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menit tekemään?

Vierailija
8/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehesi teki sinällään aivan oikein, mutta tuossa on just hyvä esimerkki siitä kuinka jotkut naiset saa olla vaikka millaisia vittupäitä, roikkua vieraissa miehissä ja vaikka pettääkin mutta mies ei lähde mihinkään, ei tinttaa turpaan ketään vaan kohtelee naista kuin kuningatarta ja palvoo maata tämän alla vielä aiempaakin enemmän.

Vierailija
9/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä. Mikä ei ole niin ärsyttävää kuin tyhmä pelaaminen. Olet peluri eikä sinuun voi enää luottaa. 

Vierailija
10/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna sen vaan mennä,ja hommaa itse uusi,entistä parempi..

Sitä saa mitä tilaa!

Typerästi tehty!

Oisit voinut saada selkääsi!

ihmettelen alapeukkua!

"Suomessa naisista yli puolet (57 %) on kokenut fyysistä väkivaltaa, seksuaaliväkivaltaa tai uhkailua."

Vierailija
11/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehesi teki sinällään aivan oikein, mutta tuossa on just hyvä esimerkki siitä kuinka jotkut naiset saa olla vaikka millaisia vittupäitä, roikkua vieraissa miehissä ja vaikka pettääkin mutta mies ei lähde mihinkään, ei tinttaa turpaan ketään vaan kohtelee naista kuin kuningatarta ja palvoo maata tämän alla vielä aiempaakin enemmän.

Surullista, ettei sinua opetettu käyttäytymään kotona. 

Vierailija
12/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Anna sen vaan mennä,ja hommaa itse uusi,entistä parempi..'

'Sitä saa mitä tilaa!

Typerästi tehty!

Oisit voinut saada selkääsi!'

Nå kuulkaa,

tämä ei minulta.

😬

Ihmisten ainaiset

valtapelidraamat.

Niinpä.. #facepalm

Vierailija
13/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi oli haaveillut erosta jo pitkään ja toivonut, että ottaisit puheeksi tai antaisit syyn erota. Tunnen useamman miehen, jotka on vuosia haaveilleet erosta ja sanovat suoraan, että suurin haave olisi, että rouva löytäisi toisen miehen. Ero menisi riidatta ja siististi. Ei tarvitsisi tapella, ei sukulaisten syyttelyä jne. Yhden kohdalla haave sitten toteutuikin ja oli ihan innoissaan, kun vaimo lähti toisen miehen perään. Auttoi jopa muutossa ja antoi tuparilahjan uuden miehen kanssa uuteen asuntoon. Ja ihan vilpittömin mielin. Hänelle tämä oli pelastus siitä tilanteesta, jossa koki olevansa jumissa.

Vierailija
14/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että lähtee. Tuollaista pelleilyä harrastaa lähinnä wt-teinit ja näköjään samalle tasolle jäänyt ap.

Vierailija
15/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi olla provo, mutta naiset tekee tuollaisia paskatestejä.

Ainoa keino läpäistä se on jättää nainen ilman tunteiden ilmaisua. 

Vierailija
16/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa sinkkuina mieluummin

kuin tällaisissa kuluttavissa

draamasuhteissa. Mä en 

kokisi riitapurasuhdetta 

millään tavalla järkevänä.

Pakatkaa kamat ja kantapäät

eri suuntiin. Suomessa 1,2

miljoonaa soolotaloutta, luulisi 

löytyvän uusi Irmeli miehellekin.

Vierailija
17/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex harrasti tuota että yritti tehdä mustasukkaiseksi. Kai sen tarkoitus oli osoittaa mulle että hänellä olisi vientiä ja mun pitäisi olla kiitollinen siitä että hän on mun kans tms. Se vaan että muhun tuo vaikutti niin että tunteet kuoli. En ole yhtään kilpailuhenkinen ja lopulta koin että jos mies kerran haluaa jonkun muun niin hän saa mennä. Ei ne tunteet enää palanneet edes vaikka mies yritti kuinka selittää että oli vaan halunnut testailla mua jne

Vierailija
18/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toivo on nyörtyä ihmiseksi ja tunnustaa oma tyhmyys. Tunnustaa että yritit tehdä hänet mustasukkaiseksi, koska itsetuntosi on heikko tai ego kaipasi sitä. Ja pyytää miestä jäämään, luvaten että lopetat tuollaisen.

Mutta naisten voimaantumisen aikana on harvinaista että nainen luopuisi egostaan näin. Ennemmin luopuu hyvästä miehestä kuin ylimielisyydestä.

Vierailija
19/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannalta paras tapa on tämän testin jälkeen odotella muutama viikko tai jopa kuukausia ja sitten vaan lopettaa. Siis suhtautua kuin mitään ei olisi tapahtunut, ei etenkään ilmaista huomanneensa testin olemassaoloa. Sitten vaan jonkin normaalin viikonloppureissun alla ilmoittaa ettei muuten lähdetä mihinkään. Naikkonen kysyy että miksi, niin voi vastata että katsos kun tämä oli tässä. Ei perusteluja, ei keskusteluja, ainoastaan ilmoitus että homma oli tässä. 

Vierailija
20/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Porvoossa olisi kerrankin

vapaapäivä, wink wink.

Menkää ulos, rannalla 

nätit naiset biksuissaan

ja komeat Herculekset

paidattomina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi