Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin tehdä mieheni mustasukkaiseksi ja hän ilmoitti lähtevänsä.

Vierailija
13.07.2025 |

Mikä neuvoksi tässä tilanteessa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin jättäisin puolison, joka yrittää tahallaan tehdä mustasukkaiseksi. En jaksaisi katsella mitään keskenkasvuista lasta, joka pelaa typeriä pelejä.

Play stupid games, win stupid prizes. Kasva aikuiseksi ja älä tee seuraavassa suhteessasi samaa virhettä.

Vierailija
22/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seuraavassa suhteessa olet viisaampi ja et turhaan pelleile. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi just noin. Yritin saada ennen sitäkin huomiota, koska en saanut minkäänlaista. Olin vaan hänen lapsensa äiti ja pakollinen panoreikä. Sitten menin pettämään miestäni ja mieheni sai tietää siitä ja lähti. ONNEKSI. Tajusin, että hän oli jo jonkin aikaa halunnut erota, mutta ei paskaperseenä uskaltanut tai kehdannut (koska sukulaiset) .Itsekin tajusin kuinka olin mukarakastunut häneen, en todellakaan ollut. meillä oli ihan kulissia kaikki. Muutama vuosi eron jälkeen sinkkuna rakastuin tulenpalavasti erääseen mieheen ja hän tunsi myös samoin. Rohkaisin itseni ja kerroin tunteeni. Mies liki juoksi luokseni ja nyt ollaankin oltu yhdessä 5 vuotta ja olemme rakastuneita toisiimme joka päivä. Ei täällä missään pumpulissa pompita vaan ollaan todella vahva pari, kuunnellen toisiamme, tsempaten ja rakastaen. Löydät kyllä ihmisen joka arvostaa sinua.

Vierailija
24/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi just noin. Yritin saada ennen sitäkin huomiota, koska en saanut minkäänlaista. Olin vaan hänen lapsensa äiti ja pakollinen panoreikä. Sitten menin pettämään miestäni ja mieheni sai tietää siitä ja lähti. ONNEKSI. Tajusin, että hän oli jo jonkin aikaa halunnut erota, mutta ei paskaperseenä uskaltanut tai kehdannut (koska sukulaiset) .Itsekin tajusin kuinka olin mukarakastunut häneen, en todellakaan ollut. meillä oli ihan kulissia kaikki. Muutama vuosi eron jälkeen sinkkuna rakastuin tulenpalavasti erääseen mieheen ja hän tunsi myös samoin. Rohkaisin itseni ja kerroin tunteeni. Mies liki juoksi luokseni ja nyt ollaankin oltu yhdessä 5 vuotta ja olemme rakastuneita toisiimme joka päivä. Ei täällä missään pumpulissa pompita vaan ollaan todella vahva pari, kuunnellen toisiamme, tsempaten ja rakastaen. Löydät kyllä ihmisen joka arvostaa sinua.

NIIN anna vaan lähteä. Ei arvosta sinua paskaakaan. On ollut aikeissa lähteä jo jonkin aikaa. Äläkä missään nimessä ota takaisin.

Vierailija
25/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö mies millaisen petturin kanssa päätyi yhteen?

Vierailija
26/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEP.Mies tietää minusta kaiken.

Vierailija
27/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex harrasti tuota että yritti tehdä mustasukkaiseksi. Kai sen tarkoitus oli osoittaa mulle että hänellä olisi vientiä ja mun pitäisi olla kiitollinen siitä että hän on mun kans tms. Se vaan että muhun tuo vaikutti niin että tunteet kuoli. En ole yhtään kilpailuhenkinen ja lopulta koin että jos mies kerran haluaa jonkun muun niin hän saa mennä. Ei ne tunteet enää palanneet edes vaikka mies yritti kuinka selittää että oli vaan halunnut testailla mua jne

Aivan sama kokemus, suoraan vielä sanoi että tahallaan yrittää tehdä mustasukkaiseksi. Se " yritys" oli sitä luokkaa että minä näytin ulko- ovea. Pyrki takaisin mutta ei käy minulle, jos ei sivistystä ole niin sitä ei ole.

Vierailija
28/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla mitään miestä ole. 😒

Ei ainakaan enää XD

Vierailija
29/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on naisen typerä käytös taas saatu miehen syyksi. Aikamme ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan