Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolotti olla miehen kanssa rannalla kun tuijotti aurinkolasien takaa vieressä olevaa bikineissä olevaa naista

Vierailija
13.07.2025 |

En oikeasti kehtaa enää lähteä hänen kanssaan rannalle. Onko kaikki miehet tuollaisia?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousiko teltta pystyyn?

Ja joku vielä ihmettelee miksi "women only" tyyppiset palvelut lisääntyvät maailmalla. Hyo hitto. Mikset tehnyt jotain? Nyrkillä vähän tapakoulutusta esimerkiksi.

Luin eilen Pariisin tämän hetken menestyneimmistä klubista  . Vain naisille eli tarjolla hyvää ruokaa, juomaa ja tanssia. Kun Vaasa Lattia täynnä ihmisiä nauttimassa musiikista ja hauskanpidosta ystävien kanssa ilman hinkkaavia tai kourivia juntteja. Voitte arvata mitä törkyä miehet oli jutun alle kommentoineet. Aivan, jokainen törkyturpa oli osoitus siitä miksi kyseiset paikat on tarpeellisia.

Ja SILTI monet naiset antavat pimppaansa miehille ja pervoimmat lisääntyy niille 😬

Vierailija
42/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun kehitysvammaiset pariutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistymätön juntti. En kattois tollasta hetkeäkään. 

Se mieshän katsoi naista.

Vierailija
44/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään laitonta ei tapahtunut joten sopeudu tilanteeseen

Kaikkea sellaista ei kuitenkaan tarviis tehdä mitä ei ole erikseen säädetty laittomaksi.  

Vierailija
45/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mieshän katsoi naista.

Muualta tulleet miehet pakottavat naisensa pukeutumaan kaapuihin, ettei kukaan tuijottaisi. Suomessa taas naiset pakottavat miehet kulkemaan sokeina ulkona, etteivät he pystyisi näkemään muita naisia.

Vierailija
46/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuijota läheskään kaikki. Ex oli tuollainen möllöttäjä, vieläkin ihmetyttää että tuhlasin nuoruudesta pari vuotta tuollaiseen apinaan. Nykyinen ei ole yhtään tuollainen tuijottaja, luojan kiitos. Tunnen myötähäpeää näitä kohtaan niin paljon. 

Vierailija
47/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut oman mieheni käytöstä uimarannalla eikä ole vielä koskaan saanut häntä kiinni muiden naisten tuijottamisesta. Jos saisin, en sietäisi sitä hetkeäkään. Tosi epäkunnioittavaa. 

Vierailija
48/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä voi olla myös naisviha ja sinun alistaminen rai tahallinen nolaaminen.

Itse olin tuollaisessa suhteessa ja se meni koko ajan räikeämmäksi. Lopulta miehen oli kokeiltava vetovoimaansa (ja aika pientä sellaista) jokaiseen naiseen ja härskisti minua loukaten.

Yritin puhua asiasta ja siitä, että hän ei nolaa yksin minua  vaan samalla myös itsensä. Niitä sääliviä katseita muilta ihmisiltä ei ole ikävä.

Jätä se mies ja etsi parempi. Luultavasti 99/100 osaa käyttäytyä paremmin. Tuollainen paskiainen saa elää yksinään ruikuttaen.

TÄMÄ!

Vierailija
49/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mielenkiintoisia näkymiä kun pyllybikininaisia muutama ylemmän rivin vilteillä mahallaan ottamassa aurinkoa.

Kaikki paikat näkyvissä anuksen rypyistä lähtien, pieni naru vain keskellä.

Noniin Seppo jatkahan niitä päiväunia siellä äitin kammarissa ja ole hiljaa.

Olen täällä rannalla mielummin.

Vierailija
50/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mistä lie AP tuommoisen luolamiehen löytänytkin ?! 

Vierailija
51/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮

Vierailija
52/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita naisia katsotaan aina mutta herrasmies tekee sen huomaamattomasti eikä suu auki toljottaen! 

Katse saa kestää vain sekunnin tai polttaa ja paljastuu 👍

Vierailija
53/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se luuseri. Kunnon mies ei näkyvästi tuijottele muita naisia.

Vierailija
54/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta siellä rannalla voi edes tehdä kuin ihailla bikinibeibejä? Ei ainakaan mitään parempaa.

Vierailija
55/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muuta siellä rannalla voi edes tehdä kuin ihailla bikinibeibejä? Ei ainakaan mitään parempaa.

Olisi esim huomioinut vaimoaan ja leikkinyt lapsensa kanssa?

Vierailija
56/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mielenkiintoisia näkymiä kun pyllybikininaisia muutama ylemmän rivin vilteillä mahallaan ottamassa aurinkoa.

Kaikki paikat näkyvissä anuksen rypyistä lähtien, pieni naru vain keskellä.

Tämä on kyllä totta. En tiedä onko kukaan pakarabikinien omistaja koskaan laittanut peiliä lattialle ja seisonut sen yllä? Tämä on sama näkymä minkä takanasi rantapyyhkeellä oleva näkee kun makaat jalat vähän auki pötkölläsi.

Vierailija
57/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan se on kun tahalleen lihotetaan ittesä.

Vierailija
58/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valuiko sillä kuola? 

Ja spermaa?

Vierailija
59/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan nyt on älytöntä jos naiset kuvittelee ettei muka oma mies katsoisi joskus muita naisia. Ihan normaalia. Kyllä jos itsekkin näkee kunnon komistuksen niin katse viivähtää vähän pidempään siinä tyypissä. Ja sitten se hetki on jo ohi. Ja elämä jatkuu. Jos nyt tuommoisesta alkaa nalkuttamaan niin itsessä on vikaa. Pitää olla heikko itsetunto jos ei tuommoista kestä.

Niin on. Kyllä voin myöntää että rantakahvilassa juteltiin työkavereiden kanssa, siitä että komeimmat hyvä kroppaiset nuoret miehet laittoi paidan päälle sisään tullessa, vaikka olis voitu kyllä ihailla niitä "tatuointeja", vanhat ukot tuli sitten nahka roikkuen ilman paitaa. Ihan aikuisia 50+ ikäisiä naisia ollaan. Joten en edes kuvittele etteikö mies katso hyvä kroppaisia nuoria naisia

Vierailija
60/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä voi olla myös naisviha ja sinun alistaminen rai tahallinen nolaaminen.

Itse olin tuollaisessa suhteessa ja se meni koko ajan räikeämmäksi. Lopulta miehen oli kokeiltava vetovoimaansa (ja aika pientä sellaista) jokaiseen naiseen ja härskisti minua loukaten.

Yritin puhua asiasta ja siitä, että hän ei nolaa yksin minua  vaan samalla myös itsensä. Niitä sääliviä katseita muilta ihmisiltä ei ole ikävä.

Jätä se mies ja etsi parempi. Luultavasti 99/100 osaa käyttäytyä paremmin. Tuollainen paskiainen saa elää yksinään ruikuttaen.

Tämä on niin totta.

Kannattaa sanoa tästä miehelle ja jos hän jatkaa kyseessä on misogyninen paskapää, jonka voi laittaa luiskaan samantien.