Nolotti olla miehen kanssa rannalla kun tuijotti aurinkolasien takaa vieressä olevaa bikineissä olevaa naista
En oikeasti kehtaa enää lähteä hänen kanssaan rannalle. Onko kaikki miehet tuollaisia?
Kommentit (103)
Miten mies reagoi kun kovaan ääneen kielsit häntä salaa tuijottelemasta ihmisiä? Entä bikininainen, oliko hän loukkaantunut vai imarreltu kun kuuli miehesi tuijotelleen häntä?
Mitään laitonta ei tapahtunut joten sopeudu tilanteeseen
Johan nyt on älytöntä jos naiset kuvittelee ettei muka oma mies katsoisi joskus muita naisia. Ihan normaalia. Kyllä jos itsekkin näkee kunnon komistuksen niin katse viivähtää vähän pidempään siinä tyypissä. Ja sitten se hetki on jo ohi. Ja elämä jatkuu. Jos nyt tuommoisesta alkaa nalkuttamaan niin itsessä on vikaa. Pitää olla heikko itsetunto jos ei tuommoista kestä.
Kyseessä voi olla myös naisviha ja sinun alistaminen rai tahallinen nolaaminen.
Itse olin tuollaisessa suhteessa ja se meni koko ajan räikeämmäksi. Lopulta miehen oli kokeiltava vetovoimaansa (ja aika pientä sellaista) jokaiseen naiseen ja härskisti minua loukaten.
Yritin puhua asiasta ja siitä, että hän ei nolaa yksin minua vaan samalla myös itsensä. Niitä sääliviä katseita muilta ihmisiltä ei ole ikävä.
Jätä se mies ja etsi parempi. Luultavasti 99/100 osaa käyttäytyä paremmin. Tuollainen paskiainen saa elää yksinään ruikuttaen.
Vierailija kirjoitti:
Johan nyt on älytöntä jos naiset kuvittelee ettei muka oma mies katsoisi joskus muita naisia. Ihan normaalia. Kyllä jos itsekkin näkee kunnon komistuksen niin katse viivähtää vähän pidempään siinä tyypissä. Ja sitten se hetki on jo ohi. Ja elämä jatkuu. Jos nyt tuommoisesta alkaa nalkuttamaan niin itsessä on vikaa. Pitää olla heikko itsetunto jos ei tuommoista kestä.
Hei, pikkasen väliä sillä tavalla miten katselee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, pikkasen väliä sillä tavalla miten katselee!
Ja sinäkö sen määrittelet? Katse viivähtää pidempään jossakin niin entäs sitten? Alappa siitä nillittämään niin onpa aika epäaikuismaista käytöstä itseltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä voi olla myös naisviha ja sinun alistaminen rai tahallinen nolaaminen.
Itse olin tuollaisessa suhteessa ja se meni koko ajan räikeämmäksi. Lopulta miehen oli kokeiltava vetovoimaansa (ja aika pientä sellaista) jokaiseen naiseen ja härskisti minua loukaten.
Yritin puhua asiasta ja siitä, että hän ei nolaa yksin minua vaan samalla myös itsensä. Niitä sääliviä katseita muilta ihmisiltä ei ole ikävä.
Jätä se mies ja etsi parempi. Luultavasti 99/100 osaa käyttäytyä paremmin. Tuollainen paskiainen saa elää yksinään ruikuttaen.
Miten voi olla noin dramaattista?? Huoh....
Itse olen nainen ja silti vilkulen kauniita naisia (sekä miehiä). Naisvartolo nyt omaan silmään vaan on kauniimpi, niin niitä tulee katseltua. En kuitenkaan kiihotu naisista.
N33
Vierailija kirjoitti:
Luin eilen Pariisin tämän hetken menestyneimmistä klubista . Vain naisille eli tarjolla hyvää ruokaa, juomaa ja tanssia. Kun Vaasa Lattia täynnä ihmisiä nauttimassa musiikista ja hauskanpidosta ystävien kanssa ilman hinkkaavia tai kourivia juntteja. Voitte arvata mitä törkyä miehet oli jutun alle kommentoineet. Aivan, jokainen törkyturpa oli osoitus siitä miksi kyseiset paikat on tarpeellisia.
Ilmiannettu rasistisena.
On kyllä mielenkiintoisia näkymiä kun pyllybikininaisia muutama ylemmän rivin vilteillä mahallaan ottamassa aurinkoa.
Kaikki paikat näkyvissä anuksen rypyistä lähtien, pieni naru vain keskellä.
Sivistymätön juntti. En kattois tollasta hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies reagoi kun kovaan ääneen kielsit häntä salaa tuijottelemasta ihmisiä? Entä bikininainen, oliko hän loukkaantunut vai imarreltu kun kuuli miehesi tuijotelleen häntä?
Kyllä se tuijotuksen tai katselun kohde sen aina huomaa. Nimim miehet tuijottaa tai katsoo muka vaivihkaa aina rannalla, kaupassa, you name it. Ei anna hyvää kuvaa varatusta miehestä tuollainen. Aina käy sääliksi sellaisen kumppania ja perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Mitään laitonta ei tapahtunut joten sopeudu tilanteeseen
Juu ei mutta mies on ällöttävä joka ei kunnioita kumppaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Näissä on iso ero huomioiko näyttävän ihmisen ja miten sitten reagoi siihen.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mielenkiintoisia näkymiä kun pyllybikininaisia muutama ylemmän rivin vilteillä mahallaan ottamassa aurinkoa.
Kaikki paikat näkyvissä anuksen rypyistä lähtien, pieni naru vain keskellä.
Noniin Seppo jatkahan niitä päiväunia siellä äitin kammarissa ja ole hiljaa.
Kaikki niitä katsoo ja kuolaa mielessään. Jotkut näkyvämmin, jotkut huomaamattomasti.
Sanoisit siitä.Minä ainakin sanoisin ettei tarvitse tuijottaa kuin ei olisi ikinä nähnyt persettä ja tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuijotuksen tai katselun kohde sen aina huomaa. Nimim miehet tuijottaa tai katsoo muka vaivihkaa aina rannalla, kaupassa, you name it. Ei anna hyvää kuvaa varatusta miehestä tuollainen. Aina käy sääliksi sellaisen kumppania ja perhettä.
Veikkaan, että miehiin on rakennettu biologiaan huomata kaikki pantavat naaraat ja naisiin on rakennettu huomata se tuijotus vaikka olisi selin siihen tuijottajaan.
Olisiko nolottanut vielä enemmän jos miehen uikkarien etumus olisi mystisesti muodostunut teltaksi?