Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin sapettaa toi Merikukan tempaus! Lomailee ja palkka juoksee

Vierailija
29.03.2007 |

Siis ei voi olla totta, että eduskunnassa ei valvota poissaoloja! kansanedustajan pitäisi olla esimerkillinen ja siihen palkkaan (54ooe plus kulukorvaukset) pitäisikin töitä paiskia niska limassa..Mutta ei..Kanarialle vaan lomailemaan

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

verorahat ei riitä maksamaan palkkoja. Ja miksi sitten kansanedustaja näyttää tällaista esimerkkiä?

Vierailija
22/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt Merikukkaa ja vaikka olisinkin, en olisi ajatellut, että hän on jotenkin pettänyt äänestäjät. Katsotaan sitten moniko noista edustajista oikeasti jaksaa istua eduskunnan istunnoissa painelemassa nappeja ja pitämässä palopuheita äänestäjiensä puolesta.

Olen edelleen sitä mieltä, että jokaisen pitää osata laittaa asiat tärkeysjärjestykseen elämässään ja siitä yhä nostan hattua Merikukalle, vaikka hän varmaan oli tietoinen siitä, että kateellinen kansa taas puhuu ja niin puhuukin ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on burnout vaalien jälkeen, niin haet sairaslomaa ja lepäät kotona. Tidat 14 olla kukan kaveri

Vierailija
24/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta niin perseessä komeilee komea kengän jälki....

Vierailija
25/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kansa maksaa viulut. Ei tavallisessakaan työssä tehdä noin.

Vierailija
26/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sapettaa kun kaikkialla vaan halutaan lyödä puukolla selkään. Itsepähän äänestäjät ovat Merikukan sinne valinneet ja nyt elävät sen päätöksensä kanssa. Olisi varmaan sitten kannattanut sisällyttää vaalikoneisiin kysymys ehdokkaille -Aiotko lomailla heti valintasi jälkeen?

Vierailija
27/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en voi 14. sua ymmärtää

Vierailija
28/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan osaa suuttua tuollaisista asioista...tämä maa on pullollaan ihmisiä jotka tekevät vieläkin hirveämpiä juttuja, eikä tuo Merikukan tempaus nyt ollut mikään ihmeellinen. Ehkä hänen olisi kannattanut ottaa se sairausloma ja lähteä sitten sen aikana matkalle, kaikki olisivat sen varmasti hyväksyneet paremmin.

Enkä minä mielipiteilleni mitään ymmärtäjiä kaipaakaan :-D

Vierailija
29/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja selkään puukottamisesta tässä tuskin on kysymys vaan kansalaisten tasavertaisuudesta vai onko käsite 14:lle liian vaikea?

Vierailija
30/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä suhteessa kansanedustajat ovat yhdenvertaisia kansalaisten kanssa muutenkaan? Ero on kuin yöllä ja päivällä...

Vierailija
31/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se, että kukaan poliittisesta eliitistä ei ole regoinut asiaan, kertoo, kuinka syvälle systeemiin on juurtunut ajattelutapa,jossa normit, lait ja työelämän säännöt koskevat vain tavallisia ihmisiä, eivät Arkadianmäellä istuvia. Ois aika paljon kirveellä töitä.

Vierailija
32/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä tosi ihanaa, että lähti sinne ja vielä kaksistaan poikansa kanssa.. Miettikää nyt sitäkin, kuinka vähän aikaa hänellä on luultavasti ollut pojalleen. Tuo kertoo vain siitä elämän tärkeysjärjestyksestä. Hyvä, että keskittyy hetkeksi poikaansa ison rutistuksen jälkeen.

Vierailija
33/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kansa purnaa, mitä nyt av:lla vähän kitisee. Missä on kapina? Missä on barrikaadit? Tavalliset palkansaajat samiastuvat kokoomuksen läoinään, onan se kiva leimautua menestyjiin ja vaimonhakkajiin (lue:huoranhakkajiin) Niinistönkin haastattelu eilen TV 1:ssä oli sellaista sopaa, että oksat pois. Onneksi olkoon, Suomen kansa, Seitsemän päivää ja Lordi riittäävät, ja hyvin pyyhkii.

Vierailija
34/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan kaikille. En kyllä mäkään tykkää tommosesta lusmuilusta. olisi vaikka hoitanut tuon eduskunnan alun eka kunnolla ja lomaillut sitten sen poikansa kanssa. Kyllä se nyt hetken ois voinut meidän äänestäjien takia nähdä vielä vaivaa...!

Vierailija
35/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi....

Jos nyt Merikukka sattuu pääsemään valtakunnan ykkösmiehen(huom. arajärven penaa ei lasketa mieheksi) housuihin niin johan on akat nokkimassa!!!

Loma on vaan hyvä tekosyy päästä arvosteleen.

Missä se aina tilanteen tullen on se paljon mainostettu naisten välinen solidaarisuus?

Nyt on taas saatu hampaisiin kaunis, menestyvä ja vielä julkisuuttakin matin kainalossa saanut nainen. Siitä nauttii joka mamma!

Vierailija
36/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaan kuvitella tilanteen.. Itse kärsisin tosi paljon siitä, että joutuisin olemaan erossa lapsestani, perhe se on kaikista tärkein!!!! Mitä hemmettiä sitä rahaa sotketaan kaikkeen, oletteko tosiaan noin kateellisia toisille???? Kuka tahansa voi pyrkiä eduskuntaan, ei sekään mitään huvitusta taatusti ole. Ei se raha tee ihmistä onnelliseksi, hienoa, että joku arvostaa lastaan noin paljon! Lukekaa vaikka jostain Versacen perheestä... Ääriesimerkki.

Vierailija
37/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa rakkaat, kyllä minäkin mielellään menisin ihan lapseni kannsa kahdestaan vaikka kuuhun lomalle, jos olisi siihen rahaa ja töihin ei tarvitsisi edes ilmoittaa ja palkka yli 5000/kk:ssa. Kivaa kun kansanedustajat saa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, kun minimi ä-rahalla kituuttava opiskelija ei saa edes talouspaperia áina ostettua.

Mutta kyseessä ei ole kateellisuus asemasta ja rahasta, vaan velvollisuuksien rikkominen. Edelleen, kansanedustja on kirjaimellisesti koko kansan edustaja

Vierailija
38/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait ilmaistua pointtini, jota ei kukaan täällä ymmärtänyt :-)! Olisihan MK voinut lähteä reissuun yksinkin, jolloin olisin varmaan älähtänyt minäkin...

T. 14

Vierailija
39/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erossaoloa perheestä. Valinta on sekin. En ole naiselle susi, oli sitten tämän tehnyt Halme tai Kukka, niin yhtä käärmeissäni olen moisesta käytöksestä ja aseman väärinkäytöstä. Vai pitäisikö tässä selkään taputtaa ja sanoa, hyvä hyvä, ei töihin tarvi mennä kenenkään.

Ja mitä siihen Vanhaseen tuleen, niin EVVK

Vierailija
40/57 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä voi kuin sääliä suurta osaa teistä. Miksi ihmiset uhraavat aikaansa moiseen kateuteen??????? Itse olen todellakin köyhimmästä päästä tällä hetkellä, opiskeleva äiti, mutta tosiaankin tietoinen siitä, että jokainen luo uransa ja tekee valintansa itse. Parempi kai lomailla nyt, kun varsinaiset työt sielläkään eivät ole edes alkaneet, kuin myöhemmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän