Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua vuosikymmeniä tupakkaa polttanut pelota keuhkosyövän riski?

Vierailija
13.07.2025 |

Saa avautua.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin saatan saada keuhkosyövän, mutta ihan sama. Olen päättänyt, että ikinä en voivottele tai jeesustele jos näin käy, ihan oma valinta ollu. Haluan pitää tupaköinnin silti elämässäni, se antaa minulle sen verran paljon. Lisäksi en usko, että tämä elämä on meille ainoa, vaan sielu on kiertolainen ja tämä on vain murto-osa jostain suuremmasta. Siksikin isossa kuvassa varsin yhdentekevää.

Kylläpä ihan helvetin hienoilla ajatuksilla oikeutat itsesi haisemaan aivan paskalta kanssaeläjien nokkaan.

Vierailija
82/89 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele hirveesti asiaa. Sen mitä oppinut 50 elinvuoden aikana niin tuurilla ne laivatkin seilaa. Tunnen 2 keuhkosyöpään menehtynyttä henkilöä, toinen kuoli 21v ja toinen 38,v. Kumpikaan ei polttanut..

Työkaveri kuoli 50v sydän ongelmiin. Mies harrasti maratoneja ja koko elämän oli ollut raitis/ savuton..

Mun pappa kuoli 80v. Veti röökiä ja oli täys alkoholisti viimeisen 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele hirveesti asiaa. Sen mitä oppinut 50 elinvuoden aikana niin tuurilla ne laivatkin seilaa. Tunnen 2 keuhkosyöpään menehtynyttä henkilöä, toinen kuoli 21v ja toinen 38,v. Kumpikaan ei polttanut..

Työkaveri kuoli 50v sydän ongelmiin. Mies harrasti maratoneja ja koko elämän oli ollut raitis/ savuton..

Mun pappa kuoli 80v. Veti röökiä ja oli täys alkoholisti viimeisen 40v.

Jatkan vielä. Olin taksissa asiakkaana joku 10v sitten. Taksia ajoi 80v isäntä. Oli polttanut 2 askia per pv 60v. 

Oli myös tehnyt työuraa teollisuuden siivoojana 20vuotta. Kertoi et oli hullua aikaa kun ei ollut suojaimia, verta valui nenästä monta x päivässä... Mietti siinä et kuinkahan monta vuotta elämästä meni siinä hommassa..

Kertoi myös että suurin osa työkavereista on kuollut nuorena.

Vierailija
84/89 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
85/89 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelottaa, kuten myös sodat, perinnölliset sairaudet, työmatkan ajaminen runsaasti hirvieläimiä vilisevällä tiellä, hyttysten levittämät taudit, punkkien levittämät taudit yms.

Pelko on vain tunne, eikä kukaan meistä elä ikuisesti vaikka kuinka pelkäisi ja välttelisi riskejä.

Vierailija
86/89 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua vuosikymmeniä autolla ajaja pelota että kuolet liikenteessä?

Vuosikymmeniä autolla ajaja 😂😂😂😂😂 mene kouluun. 🙄

Joka vuosi kuolee (etenkin nuoria) vasta juuri ajokortin saatuaan.

Eli autoilu on vaarallisempaa lyhyellä tähtäimellä kuin tupakointi.

Vierailija
87/89 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. En ylipäätään ole ajatellut elää pitkään, vaan lyhyen mieleisen elämän. En jää mihinkään syöpähoitoihin/muistisairauksiin/reumaan kitumaan, vaan päätän päiväni kun elämä ei ole enää mielekästä.

Vierailija
88/89 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keuhkoahtauma on myös todella ikävä tauti.

Tämä on, ainakin itselleni, se syöpää ikävämpi vaihtoehto mitä kylkiäisiä siitä polttelusta voi seurata. 

Vierailija
89/89 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me kuollaan joskus. Oikeesti?! Älykäs kommentti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän