Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä asioita katsot miehen asunnossa?

Vierailija
13.07.2025 |

Mihin kiinnität huomiosi, mitkä ovat isoja plussia tai miinuksia miehen asunnossa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteys, kirjahylly.

Vierailija
22/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallintaa, joka näkyy eniten siisteydestä. Myös sitä, että onko "reviiri" jo varattu toiselle naiselle. Jos siellä on miehen äidin valitsemat pitsiverhot tai exän hiustuotteet kylppärin hyllyssä, niin se on moido.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kun menin miesystävän kotiin, niin ajattelin että myös viimeistä kertaa. Siivottu ei varmaan ikinä, petivaatteet olivat parin muunkin naisen jäljiltä, vessa likainen, samoin keittiö, pyyhkeistä puhumattakaan. Paljastui myöhemmin että elämän hallinta aivan hukassa, mt-ja alko-ongelmat vielä siihen päälle. On exä nykyään.

Vierailija
24/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiaa. Olen ujo.

Ei, vaan että onko imuroitu ja luututtu. Perussiisteyttä. Mua ei kiinnosta pelituolit, taide tai sarjakuvakasat. Lähinnä se, että osaako pitää kotinsa suunnilleen hygienisenä.

Erään tutun miehen vessa haisee aivan miestenvessalle. Kun huomautin hänelle pistävästä hajusta, hän sanoi, että siltähän vessan kuuluukin haista. No ei kuulu. 🤢

Vierailija
25/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen kattoa

Vierailija
26/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson onko siivonnut Tutkin nurkat ja sängyn alta onko pölyä. Siivoaminen kertoo yllättävän paljon miehestä enkä ole miehen kanssa joka ei siivoa. Olen nähnyt todella sotkuisia asuntoja jossa mies asuu ja miehet oli olevinaan jotain fiksuja ja hyvässä ammatissa. Yllättäen olin yhden työttömän kanssa treffeillä ja miehen asunto teki vaikutuksen. Mies kertoo että siivoo usein ja otin siitä miehen itselle. Mies oli pitkään töissä ja korona aikana sai potkut mutta ei ole mies jäänyt kotiin vaan tekee kaikkea pikkuhommaa kuten remontoi.

Vierailija
27/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpöydän alin laatikko. 

Dildo ja luikkari.... Juoksen...

Vierailija
28/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyä. Se kertoo enemmän ihmisestä kuin  mikään muu. Jääkaapin sisältö kertoo elintavoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi