oon kokeillu lähes kaikkea ja mikään ei sovi=( meikkiapua kuivaihoiselle!!!
Eli meikkivoidetta kaipaan. mulla on niin tajuttoman kuiva iho ja kaikki meikkivoiteet näyttää ihan hirveiltä naamassa ton kuivuuden takia. Mikä ois hyvä meikkivoide? Entä joku ihan super hyvä todella kosteuttava rasva siihen alle? Ja mitään marketti p*skaa en nyt ole hakemassa, vaan ihan kunnon laatutuotteita;)
Kommentit (7)
kunnossa. Hoida iho ensin kuntoon, mene kosmetologille. Kuiva iho on kaunis jos on hyvin hoidettu!
päivävoiteen ja sitten mulla kuivaihoisena toimii lancomen photegenic meikkivoide....tosin olen 40-v, joten jos olet nuori, ota joku nuoremman ihon tuote. Stockmannin kosmetiikasta saat (ainakin minä olen aina saanut Tapiolasta varsinkin) apua, olen saanut esim. pieneen purkkiin kotiin kokeiltavaksi tuotteita, joista en ole ollut varma, että toimiiko. Sitten mulla on myös blascon pohjameikkiä, sitä kun laittaa sienellä, jonka kostuttaa vedellä, tulee kevyempi ja kosteampi versio. Yksi hyvä herkän ja kuivan ihon kosteuttava tuote on biothermin spring mist kosteussuihke, jota voi suihkuttaa meikin päällekin, se auttaa myös esim. punaisuuteen.....
Kosteusvoiteena käytän Avènen skin recovery creamia.
ja sit Biothermiä mäkin suosittelisin. Kosmetologilta voi pyytää näytteitä siellä käytetyistä tuotteista, esim. kosteusvoiteesta. Jos tuntuu vaikuttaa hyvältä, niin suosittelen ostamaan sieltä.
se on minun kauniin ihoni salaisuus....
kun käytän näin kotiäitinä vain irtopuuteria mun kuivalle iholle, mutta kokeile sebamedin yövoidetta apteekista. Kun yöllä hoitaa ihonsa kuntoon ja rasvatasapainon kuntoon, niin iho jaksaa päivällä " kantaa" meikkiä paemmin.
Ei kutise eikä punoita naama enää meikkauksen jälkeen.