Alone Suomi- yksin erämaassa
Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.
Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.
Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1829)
Vierailija kirjoitti:
Mua se hönkä ei ärsytä mutta noiden syömisäänet on kamalaa kuunnella kuulokkeilla 🤢
Aki ainakin maiskuttaa niin, että se olisi minulle dealbreaker. Ehkä pitää oikein esittää, kuinka herkullista se ruoka on, kun lopulta saa syödäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua se hönkä ei ärsytä mutta noiden syömisäänet on kamalaa kuunnella kuulokkeilla 🤢
Aki ainakin maiskuttaa niin, että se olisi minulle dealbreaker. Ehkä pitää oikein esittää, kuinka herkullista se ruoka on, kun lopulta saa syödäkseen.
No voi, sallitaan heidän nyt pitopöytiensä ääressä pikkasen maiskutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet 10 päivää melkein syömättä, niin voi olla, että sinäkin maiskutat, kun vihdoin ruokaa. En oikein usko, että siinä tarvitsee "esittää" miten hyvältä maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vihataan vuoroin kaikkia kilpailijoita. Kaikki haukutaan yksi kerrallaan. Ei kannata ottaa liikaa itseensä, jos kilpailijat käyvät lukemassa, valitettavasti vauvapalstalla taso on tämä. Toki on paljon myös fiksujakin kommentteja.
Ihmeellistä vihaamista! Nuo ovat tosi mukavia tyyppejä nuo kilpailijat.
Ei vihata, yksi tykkää hurjasti ja toista taas pikkasen ärsyttää. Pitääkö jokaisen hymistellä ja olla samaa mieltä, ei pidä!
Akista on tullut uusin suosikkini. Plussajaksossa hän avasi omia taustoja, niin se vaikutti asiaan. Vielä jaksaa olla kisassa mukana, vaikka on nälkää nähnyt tuolla. Ei heti ole luovuttamassa, yllättävän sisukas mies.
Aki & Repe pysyneet pidempään tuolla, kuin etukäteen ajattelin.
Näyttää siltä, että voitto voi osua kelle tahansa noille loppukisaajille. Se riippuu täysin olosuhteista. Ei taidoista, vaan nyt enemmän olosuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että maiskuttaa kotioloissa. Tuolla kilpailussa on kaikki vähän erilaista kuin kotona. Sitä nälkäisenä ei aina ajattele, että miltä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että maiskuttaa kotioloissa. Tuolla kilpailussa on kaikki vähän erilaista kuin kotona. Sitä nälkäisenä ei aina ajattele, että miltä kuulostaa.
Kun on ollut 10-päivää syömättä ja sitten vihdoin saa ruokaa, niin eiköhän se "maiskutus" refleksi tule ihan luonnostasn siinä kohtaa. Siinä haluaa takuulla nautiskella kunnolla myös ruoan mausta, ei vain hotkaista niitä kalanpaloja kitusiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Akista on tullut uusin suosikkini. Plussajaksossa hän avasi omia taustoja, niin se vaikutti asiaan. Vielä jaksaa olla kisassa mukana, vaikka on nälkää nähnyt tuolla. Ei heti ole luovuttamassa, yllättävän sisukas mies.
Näyttää siltä, että voitto voi osua kelle tahansa noille loppukisaajille. Se riippuu täysin olosuhteista. Ei taidoista, vaan nyt enemmän olosuhteista.
Minä myös löysin nyt Plussa jakson katsottuani samaistumis kohtia Akiin. Ja jakson lopussa tuli tosiaan sellainen olo, että eihän sitä tiedä miten tässä lopulta käy. Kaikilla tuntui olevan vähän vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen taitaa syödä vanhaa kalaa ja kohta sairastuu. Lisäksi alkanut pelkäämään vettä niin ettei kohta uskalla kokea verkkoja. Veikkaan, että lähtee seuraavaksi.
Järkevästi ottanut se yksi mies vapaavalintaisesti pähkinöitä ja pärjännyt tähän asti vaikkei ole saanut kalaa.
Jotenkin tuntuu uskomattomalta että repe muka pärjännyt 2vk syömättä muka mitään. Sitten yhtäkkiä kaivaa 500g pähkinäpussin että "joo vois kai nää syödä" ja sitten illalla jo sanoo että kamala nälkä. Minä olisin syönyt tuon pähkinäpussin viimeistään toisena päivänä jos joutuisin olemaan kokonaan syömättä. Vai tarkoitetaanko syömättä olemisella tässä ohjelmassa että on syönyt kuitenkin marjoja muutaman litran päivässä.
Miettikää nyt itse, jos jätätte aamupalan välistä niin lounaalla on jo järkyttävä nälkä, tämä väittää ettei ole syönyt 2 viikkoon mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen taitaa syödä vanhaa kalaa ja kohta sairastuu. Lisäksi alkanut pelkäämään vettä niin ettei kohta uskalla kokea verkkoja. Veikkaan, että lähtee seuraavaksi.
Järkevästi ottanut se yksi mies vapaavalintaisesti pähkinöitä ja pärjännyt tähän asti vaikkei ole saanut kalaa.
Jotenkin tuntuu uskomattomalta että repe muka pärjännyt 2vk syömättä muka mitään. Sitten yhtäkkiä kaivaa 500g pähkinäpussin että "joo vois kai nää syödä" ja sitten illalla jo sanoo että kamala nälkä. Minä olisin syönyt tuon pähkinäpussin viimeistään toisena päivänä jos joutuisin olemaan kokonaan syömättä. Vai tarkoitetaanko syömättä olemisella tässä ohjelmassa että on syönyt kuitenkin marjoja muutaman litran päivässä.
Miettikää nyt itse, jos jätätte aamupalan välistä niin lounaalla on jo järkyttävä nälkä, tämä väittää ettei ole syönyt 2 viikk
Korjataan sen verran, että Repe sanoi olleensa nyt melkein 10 päivää syömättä, sehän ei ole ihan kahta viikkoa. Ja eiköhän marjoja sentään ole metsästä napsinut hänkin. Mutta joo, mullakin on lounaalla kauhea nälkä, jos aamupala on jäänyt syömättä, saati että jos ei ehdi lounaalle, niin johan vatsa kurnii ja nälkäkiukku kiusaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös löysin nyt Plussa jakson katsottuani samaistumis kohtia Akiin. Ja jakson lopussa tuli tosiaan sellainen olo, että eihän sitä tiedä miten tässä lopulta käy. Kaikilla tuntui olevan vähän vaikeaa.
Akissa on paljon enemmän syvyyksiä, kuin mitä pinnalta näyttää. Ihmisten vaikeat kokemukset elämässä ei aina näy päälleppäin.
Sitä usein ymmärtää ihmisiä paremmin, kun heidän tarinoita kuulee.
Ilahduttaa, että Aki on jaksanut olla tuolla noinkin pitkään, vaikka ei ole yhtä kokenut kuin mitä Eetu oli.
Stadin ja Vantaan jätkät ovat olleet yllättävän sisukkaita, vaikka ovat vähemmän kokeneita. He ei ole luovuttaneet siltikään vielä, vaikka on ollut rankkaa. Päät ovat kestäneet, vaikka näyttää ettei kestä.
Luulin jo pariin otteeseen jakson aikana, että nyt jompikumpi heistä nyt lähtee, mutta vieläkin ovat mukana.
Eetun ajopuulautta oli toimivin, muiden lautat ovat vähemmän toimivia, tai ei toimi ollenkaan. Tuo lauttajuttu saattaa olla ratkaiseva tekijä pelissä.
Donitsilautat tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa, niin seuraaville osallistujille pitäisi neuvoa tekemään Eetun ajopuulautan kaltainen laitos.
""Ilahduttaa, että Aki on jaksanut olla tuolla noinkin pitkään, vaikka ei ole yhtä kokenut kuin mitä Eetu oli. ""
Eetulla kyse ei ollut jaksamisesta vaan erittäin kovista kivuista joka liittyi hänen sairauteen johon ei ole parannuskeinoa.
Vierailija kirjoitti:
Stadin ja Vantaan jätkät ovat olleet yllättävän sisukkaita, vaikka ovat vähemmän kokeneita. He ei ole luovuttaneet siltikään vielä, vaikka on ollut rankkaa. Päät ovat kestäneet, vaikka näyttää ettei kestä.
Luulin jo pariin otteeseen jakson aikana, että nyt jompikumpi heistä nyt lähtee, mutta vieläkin ovat mukana.
Molempia olen epäillyt alusta saakka palkatuiksi näyttelijöiksi. Eivät ole aitoja, varsinkaan "repe"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet 10 päivää melkein syömättä, niin voi olla, että sinäkin maiskutat, kun vihdoin ruokaa. En oikein usko, että siinä tarvitsee "esittää" miten hyvältä maistuu.
En kehtaisi. Olen kyllä joskus paastonnut sen 10 päivää, ja kyllä ruoka sen jälkeen oli hyvää, mutta en silti kehtaisi maiskutella tuolla tavoin. Tai siis se se ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Eetun ajopuulautta oli toimivin, muiden lautat ovat vähemmän toimivia, tai ei toimi ollenkaan. Tuo lauttajuttu saattaa olla ratkaiseva tekijä pelissä.
Donitsilautat tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa, niin seuraaville osallistujille pitäisi neuvoa tekemään Eetun ajopuulautan kaltainen laitos.
Eihän nuo pressuveneet mitään itse keksittyjä ole vaan pelkkiä kopioita jenkkien edellisiltä kausilta tehdyistä.
Emme tiedä. Joo, sadekuurot voi olla hyvin paikallisia, mutta tuuli tapaa olla vakaampi. Tuolla on joillakin ollut suhteellisen tuuntä samalla kun toisilla käy melkoinen puhuri.