Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alone Suomi- yksin erämaassa

Vierailija
12.07.2025 |

Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.

Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1664)

Vierailija
1661/1664 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki vihaa, vaikka ei kaikista tykkää. Nyt on vaan tapana keuhkota, koira, kissa ym ym  ihmisvihasta. Typerää olisi mässyttää kaikesta, upeeta voi kuinka ihkua😡Tuo edellinen viesti oli mukava, positiivinen!Kiitos!

Toinen on ulina kateudesta. Jos kommentoit kriittisesti, jos et pidä jostakusta olet kateellinen. Ok. Ei kovin paljon järki päätä paina kateushuutelijoilla ja todennäköisesti kuvaavat siinä vain oman ajatusmaailmansa. 

Ja se saamarin rsismi, eivät kaikki tänne rantautuneet pidä meistä,  eivät edes meidän viattomista lapsistamme joka on aivan hirveää. 

Minä en pidä kaikista, eivätkä kaikki pidä minusta työpaikallakaan mutta tulemme toimeen. 

Tapaan päivittäin lenkkeillessäni koiran ulkoiluttajia lemmikkinsä kanssa. Huomaan että kaikki koirat eivät pidä minusta,  mutta ihanaa kun joku koira tulee iloisena minua tervehtimään. Varovaisuus on aina paikallaan, ei kannata kritiikittömästi kehenkään luottaa.

Vierailija
1662/1664 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin luin ketjusta ohjelmassa olevista huohotuksista.  Mulla oli silloin ihan virheellinen käsitys niistä, oletin, niiden olevan esiintyjien ääntelyjä rämpiessään siellä maastossa.  Kun asia tarkentui, niin kuvittelin, ettei mua ainakaan mitkään huohotukset tule estmään ohjelman seuraamista, mutta toisin kävi.  Muutaman jakson Katsomon kautta katsoessani, huomasin, sain sellaisen efekti-tuntemuksen jostain kauhuleffasta.  Yritin aavistuskonstilla napata äänen pois, kun oletin huohotuksen tulevan.  Osoittautui liian hankalaksi ja hutejakin tuli tehtyä. Yllätyksenä itsellenikin, mua alkoi hieman ahdistaa.  En nykyisin edes katso mitään kauhu- tai väkivalta leffoja.  Se jakso jäi sitten kesken, en jatkanut katsomista.  Kun ne äänet jäljittelee alkuperäisen formaatin pohjalta, niin ne ovat osa sarjaa.  Jäi mun osalta mietintään, jatkanko ohjelman seuraamista. Osallistujat ovat sympaattisia höpöttäjiä.  En varmuudella voi väittää, etteikö ahdistavaan oloon olisi voinut vaikuttaa myös, heidän ankeat olot, kylmää ja märkää.  Lunta ja pakkasta odotettavissa. 🥶   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1664 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut puhuvat USA-versiosta. Mistä sen näkee? Onko nähtävissä vain jollain maksullisella kanavalla?

Vierailija
1664/1664 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin luin ketjusta ohjelmassa olevista huohotuksista.  Mulla oli silloin ihan virheellinen käsitys niistä, oletin, niiden olevan esiintyjien ääntelyjä rämpiessään siellä maastossa.  Kun asia tarkentui, niin kuvittelin, ettei mua ainakaan mitkään huohotukset tule estmään ohjelman seuraamista, mutta toisin kävi.  Muutaman jakson Katsomon kautta katsoessani, huomasin, sain sellaisen efekti-tuntemuksen jostain kauhuleffasta.  Yritin aavistuskonstilla napata äänen pois, kun oletin huohotuksen tulevan.  Osoittautui liian hankalaksi ja hutejakin tuli tehtyä. Yllätyksenä itsellenikin, mua alkoi hieman ahdistaa.  En nykyisin edes katso mitään kauhu- tai väkivalta leffoja.  Se jakso jäi sitten kesken, en jatkanut katsomista.  Kun ne äänet jäljittelee alkuperäisen formaatin pohjalta, niin ne ovat osa sarjaa.  Jäi mun osalta mietintään, jatkanko ohjelman seuraamista. Osallistujat ovat sympaattisia höpöttäjiä.

Hönkäämistä on Pirunpelissäkin, mutta  tässä erämaajutussa ihan liikaa. Itkevät ja huokailevat muutenkin , tulee mieleen se viimeinen korahdus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme