Alone Suomi- yksin erämaassa
Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.
Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.
Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadin ja Vantaan jätkät ovat olleet yllättävän sisukkaita, vaikka ovat vähemmän kokeneita. He ei ole luovuttaneet siltikään vielä, vaikka on ollut rankkaa. Päät ovat kestäneet, vaikka näyttää ettei kestä.
Luulin jo pariin otteeseen jakson aikana, että nyt jompikumpi heistä nyt lähtee, mutta vieläkin ovat mukana.
Molempia olen epäillyt alusta saakka palkatuiksi näyttelijöiksi. Eivät ole aitoja, varsinkaan "repe"
Niin että salaliitto teoreetikko iski taas..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen taitaa syödä vanhaa kalaa ja kohta sairastuu. Lisäksi alkanut pelkäämään vettä niin ettei kohta uskalla kokea verkkoja. Veikkaan, että lähtee seuraavaksi.
Järkevästi ottanut se yksi mies vapaavalintaisesti pähkinöitä ja pärjännyt tähän asti vaikkei ole saanut kalaa.
Jotenkin tuntuu uskomattomalta että repe muka pärjännyt 2vk syömättä muka mitään. Sitten yhtäkkiä kaivaa 500g pähkinäpussin että "joo vois kai nää syödä" ja sitten illalla jo sanoo että kamala nälkä. Minä olisin syönyt tuon pähkinäpussin viimeistään toisena päivänä jos joutuisin olemaan kokonaan syömättä. Vai tarkoitetaanko syömättä olemisella tässä ohjelmassa että on syönyt kuitenkin marjoja muutaman litran päivässä.
Miettikää nyt itse, jos jätätte aamupalan välistä niin lounaalla on jo järkyttävä nälkä, tämä väittää ettei ole syönyt 2 viikkoon mitään?
Ei mulla ole nälkä jo lounaalla, jos jätän aamupalan syömättä.
Ja kun paastoaa, nälkä on pahimmillaan toisena tai kolmantena päivänä. Sitten se jonkin verran helpottaa. Kyllä kaksi viikkoa voi ruoatta olla.
Mutta jos kahden viikon paaston jälkeen vetää 500 g pähkinöitä ja rusinoita, niin voikin muutaman tunnin päästä taas olla kamala nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetun ajopuulautta oli toimivin, muiden lautat ovat vähemmän toimivia, tai ei toimi ollenkaan. Tuo lauttajuttu saattaa olla ratkaiseva tekijä pelissä.
Donitsilautat tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa, niin seuraaville osallistujille pitäisi neuvoa tekemään Eetun ajopuulautan kaltainen laitos.
Eihän nuo pressuveneet mitään itse keksittyjä ole vaan pelkkiä kopioita jenkkien edellisiltä kausilta tehdyistä.
Eikä ne ole jenkkien aiemmilla kausilla keksimiä, vaan Suomessa partiolaiset on tehneet tuollaisia. Yleistä retkeilytietoutta.
Donitsivene on ihan hyvä, jos on tarpeeksi pressua niin että mahtuu havujakin kunnolla, ja sellainen vesistön pohja, että onnistuu vesille lähtö ja rantautuminenpressua puhkomatta. Näillä ei nyt ihan kaikki tuossa ole toiminut. Petra on tainnut pisimpään pärjätä, on kokenut verkkojaankin donitsista käsin.
Vierailija kirjoitti:
Järkevästi ottanut se yksi mies vapaavalintaisesti pähkinöitä ja pärjännyt tähän asti vaikkei ole saanut kalaa.
Niin siis nämä sai kaikki valita kaksi seuraavista neljästä:
Suklaata, 600g
Kuivattuja pähkinöitä, rusinoita ja hedelmiä, 500g
Biltong kuivalihaa, 500g
Suolaa, 100g
Onko noista nyt pähkinä-rusina-hedelmäsekoitus jotenkin sen järkevämpi kuin muutkaan? Suunnilleen samanarvoinen suklaan kanssa minusta.
Suolaa olisin kyllä itse ottanut, ja sitten yksi jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetun ajopuulautta oli toimivin, muiden lautat ovat vähemmän toimivia, tai ei toimi ollenkaan. Tuo lauttajuttu saattaa olla ratkaiseva tekijä pelissä.
Donitsilautat tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa, niin seuraaville osallistujille pitäisi neuvoa tekemään Eetun ajopuulautan kaltainen laitos.
Eihän nuo pressuveneet mitään itse keksittyjä ole vaan pelkkiä kopioita jenkkien edellisiltä kausilta tehdyistä.
Eikä ne ole jenkkien aiemmilla kausilla keksimiä, vaan Suomessa partiolaiset on tehneet tuollaisia. Yleistä retkeilytietoutta.
Donitsivene on ihan hyvä, jos on tarpeeksi pressua niin että mahtuu havujakin kunnolla, ja sellainen vesistön pohja, että onnistuu vesille lähtö ja rantautuminenpressua puhkomatta. Näillä ei nyt ihan kaikki tuossa ole toiminut. Petra on tainnut pisimpään pärjä
Petrahan teki sitä venettä oikein huolella, taisi siinä kohtaa mainita olevansa perfektionisti. Ehkä miehet teki lauttansa enemmän hutaisten ja joku kyllä repi omansa hajalle rantakivissä. Toisaalta Petralla on tietenkin painoakin vähemmän kuin miehillä, joten sekin epäilemättä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
""Ilahduttaa, että Aki on jaksanut olla tuolla noinkin pitkään, vaikka ei ole yhtä kokenut kuin mitä Eetu oli. ""
Eetulla kyse ei ollut jaksamisesta vaan erittäin kovista kivuista joka liittyi hänen sairauteen johon ei ole parannuskeinoa.
Juuri näin, Eetu olisi todennäköisemmin voittanut jos keho olisi kestänyt. Siitä järveen tippumisesta kaikki johtui.
hitto että hyvä ohjelma on pilattu kokoajan toistuvalla valkovälähdyksellä ja huokauksella. Kakara-aipant olleet tekemässä ohjelmaa taas. On kivaa kun välkyy kokoajan. Monille se jatkuva välkkyminen käy silmiin! Fuck!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akista on tullut uusin suosikkini. Plussajaksossa hän avasi omia taustoja, niin se vaikutti asiaan.
Mikä on plussajakso?
Katsomossa se maksullinen jakso, joka näkyy vasta kahden viikon päästä maksuttomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaata, 600g
Biltong kuivalihaa, 500g
Suolaa, 100gOnko noista nyt pähkinä-rusina-hedelmäsekoitus jotenkin sen järkevämpi kuin muutkaan? Suunnilleen samanarvoinen suklaan kanssa minusta.
Olisin sen kuivalihan ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akista on tullut uusin suosikkini. Plussajaksossa hän avasi omia taustoja, niin se vaikutti asiaan.
Mikä on plussajakso?
Katsomossa se maksullinen jakso, joka näkyy vasta kahden viikon päästä maksuttomana.
Okei, kiitos infosta, olen sitten nähnytkin sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on plussajakso?
Sarja on katsottavissa maksullisella MTV Katsomo + suoratoistokanavalla, siellä tuli tänään jakso nro 7 nähtäville, eli ollaan 2 jaksoa edellä telkkarista katsovia. Kun puhutaan Plussa jaksosta, puhutaan yleensä viimeisestä jaksosta, joka maksullisella on nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""Ilahduttaa, että Aki on jaksanut olla tuolla noinkin pitkään, vaikka ei ole yhtä kokenut kuin mitä Eetu oli. ""
Eetulla kyse ei ollut jaksamisesta vaan erittäin kovista kivuista joka liittyi hänen sairauteen johon ei ole parannuskeinoa.
Juuri näin, Eetu olisi todennäköisemmin voittanut jos keho olisi kestänyt. Siitä järveen tippumisesta kaikki johtui.
Varmaan, mutta on se kuitenkin niin, että kestävää fysiikkaakin tässä tarvitaan.
Jeee, taas HHÖÖÖÖÖÖÖHHH😃 tää on hyvä sarja.
Harmittaa kun tuo mummo ja kalamies lopettavat kesken.
Hyvä Aki 👌👍
Esa saa myös 👍 elä hyvä mies loukkaa itteesi 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaata, 600g
Biltong kuivalihaa, 500g
Suolaa, 100gOnko noista nyt pähkinä-rusina-hedelmäsekoitus jotenkin sen järkevämpi kuin muutkaan? Suunnilleen samanarvoinen suklaan kanssa minusta.
Olisin sen kuivalihan ottanut.
Ihan mielenkiinnosta: Miksi? Siinä ei ole kuitenkaan olennaisesti eri ravintoaineet kuin kalassa (pl. rautaa jonkin verran, mutta ei anemia niin pian iske).
Mietin, että rasvaa ennen muuta haluaisin, joten siksi ehkä suklaata. Ihmetyttää muuten, miksi jättävät kalojen päät syömättä. Olisihan niissäkin ravintoa, ja sitä rasvaa jopa muuten kuivalihaisissa hauessa ja mateessa.
Ärsyttää tuo hööööh tupakantuprutuksen hönkäys näissä inserttien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuo hööööh tupakantuprutuksen hönkäys näissä inserttien välissä.
Eroon tupakasta -realityyn voisi sopia.
Annetaanko jo tuon höö- ja huokaus-valituksen olla?
Mikä on plussajakso?