Alone Suomi- yksin erämaassa
Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.
Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.
Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka tykkää siitä henkäys äänestä klippien välillä? Luo tunnelmaa ja se kuulostaa raskaalta henkäykseltä, niin kuin erämaassa raskasta onkin. Sellaiselta ns viimiseltä hengenvedolta
Mulla tulee siitä vaan mieleen mies, joka hönkii mikrofoniin "höö" ja tuotanto kuuntelee oliko nyt hyvä "höö". Tosin taitaa olla jostain äänipankista otettu.
Kyllä minä mieluummin kuuntelisin sitä henkäilyä sen kova äänisen pimputuksen sijaan. Miksi täytyy olla niin kova taustamusiikki, että puheista ei tahdo saada mitään selvää. Ei siellä Lapin asumattomassa korvessa kuulu muuta kuin luonnon äänet, ne kyllä riittäisi.
Oon ite ton Liisan ikäinen enkä oo ehkä myöntänyt itselleni mimmonen mummo sitä on. Ei oo asetta, pakko kai vaan elää.
Tuo laiskanpulskea läskipullero tatuointitaiteiteilija, miten toi on tuolla? Ei aja pitkillä valoilla. Toivottavasti sen emäntä on muuttanut pois ennen kuin gubbe tulee himaan. Pelottavaa tommonen, ehkä luetaan Alibista joskus.
Tyypilliseen suomalaiseen tapaan on pilattu hyvä formaatti ainakin ensijaksosta päätellen. Ei Suomesta löydy taitoa näihin ohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Tyypilliseen suomalaiseen tapaan on pilattu hyvä formaatti ainakin ensijaksosta päätellen. Ei Suomesta löydy taitoa näihin ohjelmiin.
Jep, mä jätän nykyään kaikki ohjelmat väliin missä on "Suomi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelmassa on taviksia katson. Jos julkkiksia, en katso. Julkkiksia ja samoja naamoja joka vtun reality täynnä ei vaan enää kiinnosta.
Paljon mielenkiintoisempia ovat tavikset, julkkikset ovat saastaa.
Se pullea tatuointi "Mies" itkee kuin vauva kun on ollut erossa nyt noin 50 minuuttia. Nolo tapaus, kiusallinen hahmo.
Tuo kommenttisi kertoo kaiken vain sinusta ja minusta sinä olet nolo:D
Mitä kertoo ihmisestä se, että ihminen kiusaantuu, jos joku itkee, varsinkin, jos tuo itkijä on mies?
Eikös nykyään aina saarnata, että mieskin saa näyttää tunteensa ja vaikka itkeä? Mutta sitten ei kuitenkaan saakaan? Vaan on nolo ja ihan on kiusallinen tilanne vaikka sitä itsku vaan töllöstä katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit sen sitten tänne kertomaan. Mitäpä jos otat itseltäsikin sen suomi liitteen pois ja siirryt keskustelemaan sinne paremmin osaavien puolelle.
Eetulla menee turhaksi näyttelemiseksi koko homma ja jotain tapahtuu eikä pääse loppuun.
Kaikki sen videotkin ovat jotain suurentelua eikä kunnon eräilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelmassa on taviksia katson. Jos julkkiksia, en katso. Julkkiksia ja samoja naamoja joka vtun reality täynnä ei vaan enää kiinnosta.
Paljon mielenkiintoisempia ovat tavikset, julkkikset ovat saastaa.
Se pullea tatuointi "Mies" itkee kuin vauva kun on ollut erossa nyt noin 50 minuuttia. Nolo tapaus, kiusallinen hahmo.
Tuo kommenttisi kertoo kaiken vain sinusta ja minusta sinä olet nolo:D
Mitä kertoo ihmisestä se, että ihminen kiusaantuu, jos joku itkee, varsinkin, jos tuo itkijä on mies?
Eikös nykyään aina saarnata, että mieskin saa näyttää tunteensa ja vaikka itkeä? Mutta sitten ei kuitenkaan saakaan? Vaan on nolo ja ihan on kiusallinen tilanne vaikka sitä itsku vaan töllöstä katso
Kai nyt saatana ihmisen pitää itte tajuta jos on noin säälittävä ja läheisriippuvainen. Olis ollut vaikka viikon pois himasta vaikka hotellissa ja kokeillut kestääkö pää. Tuonne ois voinu tulla jotain oikeita luonnosta nauttivia. Miksi tuotanto on ottanut tän vaikka tekee itsestään naurunalaisen? Tutti vain puuttui.
Mitenköhän on turvallisuus taattu? Jotain laitetta niile annettiin. Mutta jos sattuu jotain niin, ettei saa apua hälytettyä.
Joku täällä Amerikan versiosta sanoi, että siellä ovat oikeasti yksin jossain saarella. Siis mistä muka sen tiedät?! Sekin tiedetään, että Selviytyjiä kuvataan paikoissa, joissa on välillä myös muiden maiden Selviytyjät-ryhmiä jopa näköetäisyydellä läsnä. Että se siitä autiosta paikasta. Google väitti, että Alone USAssakaan ei olla yksin, vaan vain eristyksissä, mutta yhteydessä johonkin. Oishan nää ohjelmat ihan pääkallotouhuja muuten, jos ne ihmiset oikeasti jätettäisiin oman onnensa nojaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo laiskanpulskea läskipullero tatuointitaiteiteilija, miten toi on tuolla? Ei aja pitkillä valoilla. Toivottavasti sen emäntä on muuttanut pois ennen kuin gubbe tulee himaan. Pelottavaa tommonen, ehkä luetaan Alibista joskus.
Miten ihmisistä on tullut tämmösiä? Minä taidan pelätä sinua :(
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Minusta tämä oli hyvä. Tykkäsin.
Iltalehti tästä jotain kirjoittikin. "Kilpailijoiden vointia seurattiin ympärivuorokautisesti gps-laitteen ja sos-messengerviestimen kautta." Turvassa ja ei turvassa, miten toi nyt sit käytännössä menee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti seuraat tätäkin ketjua ja anna kun arvaan, niin kaikkia muitakin, missä on mainittu "Suomi" :D
Jos jätät ohjelmat väliin, niin kannattaa jättää ketjutkin/kommentointikin väliin, koska et tiedä ohjelmasta mitään, kun et sitä katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisistä on tullut tämmösiä? Minä taidan pelätä sinua :(
Vaikuttaako toi mies täyspäiseltä? Mun mielestä ei. Pelkää ihan rauhassa, osta vaikka muumimuki ja suklaata niin tulee parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jaksan tätäkään mettässä tarpomista seurata alkujaksoa pitemmälle, ovat kaikki vastaavat kisat niin samanlaisia. Ja aika ahdistavaa oli aloitusjakso kaiken kaikkiaan katsoa.
Ihmetyttää, että joku änkeää ittensä tuollaiseen paikkaan vapaaehtoisesti. Minä olen hyvin kiitollinen kodista, sen mukavuukista ja ihmisistä ympärillä jne. En rahastakaan vaihtaisi kotiolojani tuollaisiin oloihin.
Ole sitten kotonasi äläkä valita. Äläkä katso kun noin jo ahdistaa. Me toiset tykätään ohjelmasta ja metsässä oleilusta.
Onko sinulla joku yksinoikeus valittamiseen? Ja juurihan sanoin, etten rahastakaan menisi tuollaiseen ja että tuskin katson enempää. Mikä siinä jäi menemättä ymmärrykseen?
Eikä aloituksessa peräänkuulutettu kommentteja vain niiltä, jotka tykkäsivät ohjelmasta. Koita nyt kestää lempiohjelmasi kritiikiä. Et sinäkään siellä mettässä ole, vaan sohvallasi.
On se vaan hieno nojatuolista käsin katsella metsässä rämpiviä ihmisiä ja esittää sohvaselviytyjää samalla kun popsii popcornia ja kiskoo kaljaa, +20 astetta on sisälämpömittarissa.
Tästä tulee niin campiä. Eihän ne siellä Selvityjissäkään itke kotiin parin päivän päästä. Jos lähtee niin lähtee, mitenkähän se tatuoija pärjää rintamalla jos sota alkaa, onko intti käyty
Liisa on aivan huippu täti, mun ehdoton suosikki! Tulevissa jaksoissa vaan paranee, naurattaa jo valmiiksi kun se ilmestyy ruutuun. Hänellä on hyvää itseironiaa, tulee mieleen Siskonpeti-huumori.
Toivottavasti pääsee pitkälle, ilman häntä ohjelma muuttuu huomattavasti tylsemmäksi ja totisemmaksi.