Alone Suomi- yksin erämaassa
Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.
Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.
Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (315)
Tuskin jaksan tätäkään mettässä tarpomista seurata alkujaksoa pitemmälle, ovat kaikki vastaavat kisat niin samanlaisia. Ja aika ahdistavaa oli aloitusjakso kaiken kaikkiaan katsoa.
Ihmetyttää, että joku änkeää ittensä tuollaiseen paikkaan vapaaehtoisesti. Minä olen hyvin kiitollinen kodista, sen mukavuukista ja ihmisistä ympärillä jne. En rahastakaan vaihtaisi kotiolojani tuollaisiin oloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että sinne on valittu yksi eräilyn ammattilainen. Varma voitto tiedossa. No helpot massit tienaa
Henkinen kantti ja miten saa ravintoa ratkaisee voiton tässä kilpailussa. Jenkkien Alonen 2. kauden voittaja oli vanha mies, joka onnistui kalastuksessa hyvin, ja voitti siksi.
Vois heittää tästäkin talosta muutaman eläkeläisukon jotka tuntuu olevan aina kalassa ja mökillään tuohon kisaan ja nuo 3kk päästä tulisi metsästä ihmetellen että mitä tuossa nyt muka oli ja miten ne muut luovutti jo kuukaudessa.
On täysin eri juttu asua täysin varustellussa mökissä ja vaikka mökissä ei kaikkia hienouksia olisikaan, niin kuitenkin huussi ja jonkinlainen keittiö ja sänkykin, ja seinät ympärillä.
Ei voi verrata mökkiä ja pressua keskenään. Kalastamaan nyt pystyy monikin, mutta siinäkin vene ja kunnon välineet on plussaa.
Ja luultavasti niillä on siellä mökillä kunnon kuivamuonavarastot ja ruokaa muutenkin, eikä tarvitse elää marjoilla, juurilla, sienillä ja kalalla.
Nuo tuntemasi eläkeukot tuskin elää pelkällä kalalla ja marjoilla siellä mökillä ja kunnon kattokin on päänpäällä. Ei ollenkaan vertailukelpoisia.
Eli asiasta mitään tietämättä debunkkasit koko väitteen sen perusteella miten itse mutuilet asioiden olevan.
Mitäs luulisit, kertooko mutuilusi enemmän sinusta vai noista ukoista joita et tunne ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että sinne on valittu yksi eräilyn ammattilainen. Varma voitto tiedossa. No helpot massit tienaa
Henkinen kantti ja miten saa ravintoa ratkaisee voiton tässä kilpailussa. Jenkkien Alonen 2. kauden voittaja oli vanha mies, joka onnistui kalastuksessa hyvin, ja voitti siksi.
Vois heittää tästäkin talosta muutaman eläkeläisukon jotka tuntuu olevan aina kalassa ja mökillään tuohon kisaan ja nuo 3kk päästä tulisi metsästä ihmetellen että mitä tuossa nyt muka oli ja miten ne muut luovutti jo kuukaudessa.
No varmaan ne muutkin kilpailijat asuisi mökissä ja niillä olisi kunnon muonavarastot ja omaksi huvikseen kävisivät hakemassa vähän särvintä järvestä. Sieltä tulis puolen vuoden päästä ukko ihmettelemään, että vieläkinkö ne muut siellä on.
Mikäs mökillä asuessa ja kalastellessa vaikka loppu elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä ohjelmia. Olisi edes julkkiksia. Ketä kiinnostaa tuntemattomat. Toisaalta jos olisi julkkiksia niin kattaus olisi melkein sama kuin selviytyjissä ja muissa reality ohjelmissa.
Samaa mieltä. Ne 2000-luvun Suomen robinsonit ja suuret seikkailut kiusallisen huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liisa on mun suosikki .
Munkin mielestä se oli hauska, sai nauraa :D
Mulla tulee siitä mieleen joku Pirkka-Pekka Peteliuksen sketsihahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan ne muutkin kilpailijat asuisi mökissä ja niillä olisi kunnon muonavarastot ja omaksi huvikseen kävisivät hakemassa vähän särvintä järvestä. Sieltä tulis puolen vuoden päästä ukko ihmettel
Vaikea kuvitella että nuo ukot lähtee pressun ja kalaverkon kanssa sinne metikköön ilman mitään ruokia, mutta voihan se tietysti noinkin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jaksan tätäkään mettässä tarpomista seurata alkujaksoa pitemmälle, ovat kaikki vastaavat kisat niin samanlaisia. Ja aika ahdistavaa oli aloitusjakso kaiken kaikkiaan katsoa.
Ihmetyttää, että joku änkeää ittensä tuollaiseen paikkaan vapaaehtoisesti. Minä olen hyvin kiitollinen kodista, sen mukavuukista ja ihmisistä ympärillä jne. En rahastakaan vaihtaisi kotiolojani tuollaisiin oloihin.
Ole sitten kotonasi äläkä valita. Äläkä katso kun noin jo ahdistaa. Me toiset tykätään ohjelmasta ja metsässä oleilusta.
Vierailija kirjoitti:
No jos jo alussa ahdistaa katsoa, niin varmaan kannattaa ohjelma unohtaa. Eikä tarvii sitten käydä täälläkään valittamassa miten huono ohjelma on :D
Minusta ohjelma on hyvä ja aion mielenkiinnolla katsoa loppuun asti.
Mukava tätä on katsoa, vaikka itse tykkääkin istua kotonaan mukavassa tuolissa.
Mutta joo, jos ei tykkää, kukaan ei pakota katsomaan. Katsotaan vain niitä ohjelmia joista tykätään, niin pysyy mielikin parempana, kun ei tarvitse tv ohjelman takia nostaa verenpaineitaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä armahdan sinut. Sinun ei tarvitse katsoa tätä. Saat elinikäisen vapautuksen tämän formaatin katsomisesta. Aamen.
Seuraavaksi sitten sarja Asunnottomana ja rahattomana Helsingissä. Mukana viisi tuntematonta tavista kokeilemassa selviytymistä pääkaupungin pakkasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelmassa on taviksia katson. Jos julkkiksia, en katso. Julkkiksia ja samoja naamoja joka vtun reality täynnä ei vaan enää kiinnosta.
Paljon mielenkiintoisempia ovat tavikset, julkkikset ovat saastaa.
Se pullea tatuointi "Mies" itkee kuin vauva kun on ollut erossa nyt noin 50 minuuttia. Nolo tapaus, kiusallinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että se tatuoija pakkaa kimpsut ja kampsut ekana. Sen verran jo itki ja valitti ensimmäisessä jaksossa
Näin veikkaan minäkin. Kotiin lähtee, koska ei siedä epämukavia tunteita.
Porin Liisahan on ohjelman mauste ja hyvällä. Häntä oli hauska seurata. :) Mitä nyt porilaisia tunnen, tuollaisiahan he ovat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin eri juttu asua täysin varustellussa mökissä ja vaikka mökissä ei kaikkia hienouksia olisikaan, niin kuitenkin huussi ja jonkinlainen keittiö ja
"Mitäs luulisti kertooko tuo mutuilisi enemmän sinusta, kuin noista ukoista joita et tunne ollenkaan"
No enhän minä niitä ukkoja tunne, mutta kun ne asuu MÖKISSÄ, eikä pressun alla niin tilanne on eri. Enkä usko, että olipa ukot minkälaisia tahansa, heillä ei olisi ruuan murentakaan siellä mökillä kaapeissa, pelkällä kalastuksella eläisivät. Ja oletko todellakin tutkinut heidän kaappinsa siellä mökillä, että mitään ruokatarviketta ei ole?? ja etteivät vaan käy välillä kaupassa? Oot ihan varma, etteivät käy? Ja ettei vaan ole savustuspönttöä tai grilliä siellä???
En väitä tuntevani niitä ukkoja, mutta olosuhteet on heillä ja näillä kilpailijoilla ihan erit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan ne muutkin kilpailijat asuisi mökissä ja niillä olisi kunnon muonavarastot ja omaksi huvikseen kävisivät hakemassa vähän särvintä järvestä. Sieltä tulis puolen vuoden päästä ukko ihmettel
Jos puhe oli tuohon kisaan osallistumisesta niin mistä sinä tuon mökin ja ruokavarastot siihen tempaisit? Vai harrastatko useinkin palstalla väkisin vastaanvänkäämistä ilman että sinulla on asiasta mitään sanottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka tykkää siitä henkäys äänestä klippien välillä? Luo tunnelmaa ja se kuulostaa raskaalta henkäykseltä, niin kuin erämaassa raskasta onkin. Sellaiselta ns viimiseltä hengenvedolta
Mulla tulee siitä vaan mieleen mies, joka hönkii mikrofoniin "höö" ja tuotanto kuuntelee oliko nyt hyvä "höö". Tosin taitaa olla jostain äänipankista otettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelmassa on taviksia katson. Jos julkkiksia, en katso. Julkkiksia ja samoja naamoja joka vtun reality täynnä ei vaan enää kiinnosta.
Paljon mielenkiintoisempia ovat tavikset, julkkikset ovat saastaa.
Se pullea tatuointi "Mies" itkee kuin vauva kun on ollut erossa nyt noin 50 minuuttia. Nolo tapaus, kiusallinen hahmo.
Kieltämättä vähän kiusallinen. Ohjelman edetessä selvinnee, miten kiusallinen. Mutta ehkä tähän on etsitty se selvästi heikoin lenkki? Kaikki eivät voi olla salomaiden jääriä tervaskantoja, muuten tulisi liian kova ohjelma kun he eivät tulisi kutsumallakaan pois. Yksi itkijä ja ikävöijä pitää olla.
Hyvä kasting, kerrankin ohjelma missä ei ole loppuun kulutettuja julkkeja mukana. lisäksi Voitto perustuu johonkin muuhun kuin juonitteluun ja kieroiluun. olisi ollut kuitenkin mukava tietää mitä kukakin oli ottanut mukaansa tai mistä valittavat hyödykkeet oli valittavissa
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä jaksa kuunnella sinun vinkunaa palstalla, minne et selvästi kuuluu. Aina saa ihmetellä ihmisiä, jotka inhoavat selvästi jotakin, mutta heidän pitää silti katsoa väkisellä ja valittaa.
On täysin eri juttu asua täysin varustellussa mökissä ja vaikka mökissä ei kaikkia hienouksia olisikaan, niin kuitenkin huussi ja jonkinlainen keittiö ja sänkykin, ja seinät ympärillä.
Ei voi verrata mökkiä ja pressua keskenään. Kalastamaan nyt pystyy monikin, mutta siinäkin vene ja kunnon välineet on plussaa.
Ja luultavasti niillä on siellä mökillä kunnon kuivamuonavarastot ja ruokaa muutenkin, eikä tarvitse elää marjoilla, juurilla, sienillä ja kalalla.
Nuo tuntemasi eläkeukot tuskin elää pelkällä kalalla ja marjoilla siellä mökillä ja kunnon kattokin on päänpäällä. Ei ollenkaan vertailukelpoisia.