Alone Suomi- yksin erämaassa
Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.
Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.
Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (344)
Vierailija kirjoitti:
Minä symppaan tatuointitaiteilijaa. Olen itse herkkä, ja miehenikin on herkkä, muunlaista en ottaisikaan. Nuorihan hän vielä on, minun näkökulmastani siis. Tuo kokemus on hänelle hyvä mahdollisuus oppia itsestään uutta ja kehittää uudenlaisia ominaisuuksia. Voi olla, että alkushokin jälkeen hän pärjää oikein hyvin.
Minä en ole mikään herkkä mutta ei minua tuo tatuointitaitelija häirinnyt. Minusta hän ihan selkeästi totesi että alussa tulee olemaan ikävä, se tunnetila käydään läpi ja sitten aletaan keskittyä haasteeseen. Se on sitten toinen juttu miten pärjää, mutta kannustan häntä kyllä. Nallekarhumaisia miehiä tarvitaan.
Siitä vanhasta papasta olen vähän huolissani, vaikutti ensin ihan pätevältä mutta meni sitten esittämiseksi ja säheltämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee niin campiä. Eihän ne siellä Selvityjissäkään itke kotiin parin päivän päästä. Jos lähtee niin lähtee, mitenkähän se tatuoija pärjää rintamalla jos sota alkaa, onko intti käyty
Selviytyissä ei olla yksin, vaan porukassa toisten kanssa, siinä on pieni ero. Kun on ihan yksin omien ajatusten kanssa ilman, että voi puhua kenenkään kanssa (kameralle toki puhuvat, mutta siltä ei saa vastauksia), niin kyllä se ikävä voi nopeammin iskeä. Olen silti ihan samaa mieltä, että vähän enemmän sitkeyttä saisi olla, ettei ihan parin päivän jälkeen kotiin haluta, kun kerran mukaan on lähdetty.
Vierailija kirjoitti:
Minä symppaan tatuointitaiteilijaa. Olen itse herkkä, ja miehenikin on herkkä, muunlaista en ottaisikaan. Nuorihan hän vielä on, minun näkökulmastani siis. Tuo kokemus on hänelle hyvä mahdollisuus oppia itsestään uutta ja kehittää uudenlaisia ominaisuuksia. Voi olla, että alkushokin jälkeen hän pärjää oikein hyvin.
Luulen että tollekin jannulle paras mahdollisuus oppia uutta itsestään ja kehittää uudenlaisia ominaisuuksia olis joku Erikoisjoukojen leiri missä itkeminen lopetetaan, stop tykkänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jaksan tätäkään mettässä tarpomista seurata alkujaksoa pitemmälle, ovat kaikki vastaavat kisat niin samanlaisia. Ja aika ahdistavaa oli aloitusjakso kaiken kaikkiaan katsoa.
Ihmetyttää, että joku änkeää ittensä tuollaiseen paikkaan vapaaehtoisesti. Minä olen hyvin kiitollinen kodista, sen mukavuukista ja ihmisistä ympärillä jne. En rahastakaan vaihtaisi kotiolojani tuollaisiin oloihin.
Enkä minä jaksa kuunnella sinun vinkunaa palstalla, minne et selvästi kuuluu. Aina saa ihmetellä ihmisiä, jotka inhoavat selvästi jotakin, mutta heidän pitää silti katsoa väkisellä ja valittaa.
Joo en ole ikinä ymmärtänyt, miksi pitää katsoa jotain, mitä itse pitää ihan paskana ja sitten tulla vielä valittamaan tälläisiin kommemtointiketjuihin. Keksikää itsellenne parempaa tekemistä!
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää jo eka metreillä tuo huokuminen klippien välissä, lääh... miksi??? Hääh....
Ollaan me ihmiset erilaisia. Katsoin kaikki 3 jaksoa, enkä edes huomannut tuota : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tollekin jannulle paras mahdollisuus oppia uutta itsestään ja kehittää uudenlaisia ominaisuuksia olis joku Erikoisjoukojen leiri missä itkeminen lopetetaan, stop tykkänään.
Ja sanon tämän ns kokemuksen syvällä rintaäänellä. Onko se herkkyyttä vai heikkoutta. Itse velloin tuossa herkkyydessä/heikkoudessa, en nyt sentään ihan tolla tasolla kuin tää tatskatyyppi. Voin luvata, se ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää jo eka metreillä tuo huokuminen klippien välissä, lääh... miksi??? Hääh....
Ollaan me ihmiset erilaisia. Katsoin kaikki 3 jaksoa, enkä edes huomannut tuota : D
Sama. Olin ihan ihmeissäni, kun luin iltapaskasta, että monet ovat ärsyyntyneet tuosta. Itse en kiinnittänyt yhtään huomiota tällaiseen seikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on käsittämätöntä, että herkkyys herättää ihmisissä niin voimakkaita kielteisiä reaktioita. Ei se välttämättä ole heikkous, eikä se välttämättä tee ihmisestä toimintakyvytöntä. Tunteiden kanssa opitaan pärjäämään niin, että annetaan itselleen lupa tuntea niitä. Tunteet kieltämällä tulee pahaa jälkeä, tosin monesti se haittaa enemmän muita ihmisiä kuin ihmistä itseään, koska hänhän ei enää huomaa pahaa oloaan vaan purkaa sen muihin ilkeilemällä. Minä olen ollut pahoissa paikoissa, itkenyt, selvinnyt, oppinut että kyllä minä pärjään ja itku kyllä loppuu aikanaan.
Eikö yhtään kiintiö-etnistä tai homoseksuaalista henkilöä? Hurraa, woken pahin aallonpohja jo ohitettu!
Oletan, että tää on kuvattu Vätsärissä? Siellä oltiin ainakin nyt kuumimman vaellussesongin aikana kaksi viikkoa, eikä törmätty ristin sieluun koko aikana. Ainoastaan mennessä ja tullessa, kun pysähdyttiin autiotuvalla, oli muutama vaeltaja vastassa. Että kyllä siellä aika rauhassa saa olla.
Hitto en pysty katsomaan enää. Vihaan sitä saakelin huokailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka tykkää siitä henkäys äänestä klippien välillä? Luo tunnelmaa ja se kuulostaa raskaalta henkäykseltä, niin kuin erämaassa raskasta onkin. Sellaiselta ns viimiseltä hengenvedolta
Mulla tulee siitä vaan mieleen mies, joka hönkii mikrofoniin "höö" ja tuotanto kuuntelee oliko nyt hyvä "höö". Tosin taitaa olla jostain äänipankista otettu.
Olet luultavasti ainoa, minä vihaan sitä henkäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja kyllä metsässä saa ja kuuluu huokailla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olin ihan ihmeissäni, kun luin iltapaskasta, että monet ovat ärsyyntyneet tuosta. Itse en kiinnittänyt yhtään huomiota tällaiseen seikkaan.
Monet? Muutama ritva ja Maire kirjoittanut jonkun FB kommentin ja lehdet repii siitä otsikon. Tuollainen älyvapaa uutisointi pitäisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka tykkää siitä henkäys äänestä klippien välillä? Luo tunnelmaa ja se kuulostaa raskaalta henkäykseltä, niin kuin erämaassa raskasta onkin. Sellaiselta ns viimiseltä hengenvedolta
Mulla tulee siitä vaan mieleen mies, joka hönkii mikrofoniin "höö" ja tuotanto kuuntelee oliko nyt hyvä "höö". Tosin taitaa olla jostain äänipankista otettu.
Olet luultavasti ainoa, minä vihaan sitä henkäilyä.
En minä sanonut että tykkäsin siitä. Vaikea tietää mihin sillä edes viitataan? Luonnossa kuulee kyllä kaikenlaisia ääniä, mutta miehen hönkäily ei ole sellainen, jonka siellä, tai ylipäätään missään muuallakaan, haluaisi kuulla. Tuulensuhina tai joku eläimen yms ääni olisi toiminut paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet? Muutama ritva ja Maire kirjoittanut jonkun FB kommentin ja lehdet repii siitä otsikon. Tuollainen älyvapaa uutisointi pitäisi lopettaa.
Joo naurettava oli koko otsikko. Tyhjästä pitää repiä huuhaa-uutisia. Pitäs jättää moinen lehti lukematta. Ihan kuin olis haluttu latistaa katsojamääriä. Ohjelma on älyttömän hyvä, sanoi pskalehdet mitä hyvänsä. Minä katson ainakin.
Kivalta sarjalta vaikuttaa ekan jakson perusteella. Helpolla kyllä pääsevät jos vertaa vaikka siihen sarjaan missä Duudson-Jukka seikkaili erämaassa pakkasessa ja viimassa, ilman vaatteita aloitti ja sukelteli vaatekirstun avainta jostain järven pohjasta.
Nyt on vertailukohtaa siihen typerään Summittiin; Alone Suomi kun alkoi, The Summit Suomi näytti entistä idioottimaisemmalta mitä se oli jo aiemmin ollut.
Alone Suomi on huippu. Tätähän katsoo mielellään. Ei malttaisi television tahdissa odottaa seuraavaan viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo naurettava oli koko otsikko. Tyhjästä pitää repiä huuhaa-uutisia. Pitäs jättää moinen lehti lukematta. Ihan kuin olis haluttu latistaa katsojamääriä.
Niinhän nuo "somemyrskyt" on aina. Muutama tyyppi kirjoittaa jotain ja siitä uutisoidaan kuin yleisestä mielipiteestä.