Alone Suomi- yksin erämaassa
Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.
Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.
Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (342)
Onkohan metsästäminen kokonaan kielletty?
Vähän sellaiset ooningit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää jo eka metreillä tuo huokuminen klippien välissä, lääh... miksi??? Hääh....
Ollaan me ihmiset erilaisia. Katsoin kaikki 3 jaksoa, enkä edes huomannut tuota : D
Niinpä, ja kyllä metsässä saa ja kuuluu huokailla!
No kun ei se ole huokaus, vaan sellainen outo höö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää jo eka metreillä tuo huokuminen klippien välissä, lääh... miksi??? Hääh....
Ollaan me ihmiset erilaisia. Katsoin kaikki 3 jaksoa, enkä edes huomannut tuota : D
Sama. Olin ihan ihmeissäni, kun luin iltapaskasta, että monet ovat ärsyyntyneet tuosta. Itse en kiinnittänyt yhtään huomiota tällaiseen seikkaan.
Monet? Muutama ritva ja Maire kirjoittanut jonkun FB kommentin ja lehdet repii siitä otsikon. Tuollainen älyvapaa uutisointi pitäisi lopettaa.
Katsoin mielenkiinnolla kaksi jaksoa, sitten kolmatta katsoessa tajusin, että jokin mua häiritsee ja tuntuu masentavalta. Juuri ne synkät huokaukset tuntuivat painavan yhä enemmän. Ja kun sen huokailun kerran huomasi, alkoi odottaa, milloin se taas tulee. Loppujen lopuksi häiritsi uskomattoman paljon. Oudointa on, että kahta ensimmäistä jaksoa katsoessa en huomannut mitään.
Tunnelma olisi kiin paljon mukavampi ja kevyempi ilman näitä synkkiä huokailuja. RitvaMaire siis minäkin, kai.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti. Hyvä kun kuitenkin kalastaa saavat. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ei kyllä häiritse kukaan. Kerrankin saa olla rauhassa. Ei piippaa kassat eikä liikennevalot, ei rämise bussit eikä rekat eikä kilju ihmiset eikä kukaan aja skuutilla päin. Vain tuuli humisee.
🤗🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmasti. Hyvä kun kuitenkin kalastaa saavat. :D
Pöh. Jotenkin menee se "survivalin" maku laimeaksi kun pitää olla tuollaisia rajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olin ihan ihmeissäni, kun luin iltapaskasta, että monet ovat ärsyyntyneet tuosta. Itse en kiinnittänyt yhtään huomiota tällaiseen seikkaan.
Monet? Muutama ritva ja Maire kirjoittanut jonkun FB kommentin ja lehdet repii siitä otsikon. Tuollainen älyvapaa uutisointi pitäisi lopettaa.
Katsoin mielenkiinnolla kaksi jaksoa, sitten kolmatta katsoessa tajusin, että jokin mua häiritsee ja tuntuu masentavalta. Juuri ne synkät huokaukset tuntuivat pain
Juu. Viittäsin lähinnä tuohon lehtien nykyiseen tapaan tehdä jostain FB muutamasta somekommentista otsikko.
Tämä sarja herättää varmasti keskustelua :)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi sitten sarja Asunnottomana ja rahattomana Helsingissä. Mukana viisi tuntematonta tavista kokeilemassa selviytymistä pääkaupungin pakkasissa.
Ei ollu hauska:(
Mitäs ne sitten syö kun maa jäätyy ja kala painuu talviunille eikä liiku verkkoonkaan? Metsästää ei saa. Ruokahan loppuu varmasti.
Alku on vielä leppoisaa kun nälkä ei kurni. Antaapa mennä eteenpäin niin mites sitten?
Maastopalovaroituksen vuoksi ei saanut tehdä tulia. Kunhan sitten taas saa niin miten tulusten käyttö onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Maastopalovaroituksen vuoksi ei saanut tehdä tulia. Kunhan sitten taas saa niin miten tulusten käyttö onnistuu?
Millä ne sen trangian sytytti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi sitten sarja Asunnottomana ja rahattomana Helsingissä. Mukana viisi tuntematonta tavista kokeilemassa selviytymistä pääkaupungin pakkasissa.
Ei ollu hauska:(
Moontv kai teki jo (löyhästi tosin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ne sen trangian sytytti?
No siellähän myrskysi ja satoi vettä heti ensimmäisenä yönä ja sateen jälkeen sitten metsäpalovaroitus poistui. Kyllä ne sitten tuloksilla sytyttivät nuotioita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa ei ole juontajaa, tässä on hönkääjä, hööh aah uuuh :D Tosin parempi noin. Tommostahan se on, vaikeaa metsässä.
Onhan se ihan luonnollista, että tasoerojaolevassa / vaikeakulkuisessa maastossa liikkuvasta tarpojasta irtoaa ääniä vaikkapa ähkimistä / puuskuteltua, mutta se on outoa jollei sitä ohjelmassa näytetty kuka henkilö oli missäkin tilanteessa puuskuttamassa, kun kuitenkin itse itsensä etenemistä kuvasivat. Palstalla olevia mielipiteitä luettuani, tulin siihen tulokseen, ettei kyseessä ole kovinkaan hääppöinen tai (uudenlainen) mielenkiintoinen ohjelma. Tämän pohjalta päädyin vielä odottamaan ja jätän alkuähkyt väliin ja saatan liittyä (uskon, että liityn) ohjelman katsojaksi myöhemmin. Valitut osallistujat vaikuttavat kaiketi loistavalta valinnalta, eikä joka-tositv:n luutia, niin ajattelin, että heidän takiaan tulen seuraamaan ohjelmaa, itselle sopivassa ajankohdassa. Hyvä uutinen on myös, ettei ohjelmalle ole valittu ketään "selostajaa". Vaikka se kuitenkin on "huvittavaa", ettei hyvää yllätystä "juontajattomuutta" voitu etukäteen infota tuleville katsojille. Saattaa olla, että kaikki etukäteen oletetut totuudenvastaiset kömmähdykset voivat karkoittaa katsojia. Tarkoitan tällä kaikenlaista salailua, mm. oletetun uteliaisuuden herättämisen lisäämiseksi. Katsojat ovat nykyisin valistuneita, eivätkä haksahda kovin herkästi vanhakantaiseen harhautukseen. Mutta ymmärrän, että kaikkea kannattaa yrittää, jotta ohjelmalle saadaan katsojia
Jos tuo on kuvattu Inarijärven maisemissa (Vätsärissä tai saarilla) niin eipä taida kovin runsaita luonnon antimia löytyä. Kalastamaankin pitäisi päästä kauemmas rannasta, lieneekö joukossa veneenrakentajia...
Milloin kuvaukset on aloitettu? Tuskin nyt syksyllä, kun pakkaset, ainakin yöpakkaset ovat mahdollisia. Maassa kasvavat useat ravinteet ovat jo parhaat ajat taakseen jättäneet.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne sitten syö kun maa jäätyy ja kala painuu talviunille eikä liiku verkkoonkaan? Metsästää ei saa. Ruokahan loppuu varmasti.
Talvivarastoon kerääminen, pilkkiminen.
Eikö nämä ole saarilla?