Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ruoan tilaamisesta tuli näin SAATANAN VAIKEAA??

Vierailija
12.07.2025 |

Olen tosissani. Toinen ihminen asunnossa ei pysty liikkumaan, joten toivoi ruokaa kotiin. Nepalilainen olisi ollut hyvää. Mutta ei. Joka saakelin paikassa "Lataa äppi, pöppi ja möppi" Ja kun lataat, ne EIVÄT TOIMI! "Salasana ei käy/ osoite ei käy/ emme löydä mitään kartalta/ kaikki on vaikeaa". Ei jumalauta!! Miksi, oi miksi, en enää voi vaan SOITTAA sinne ravintolaan ja tilata? Bonusta olisi jos joku siellä vastaavista puhuisi suomea (harvinaista), mutta vähimmäisvaatimus olisi edes ymmärrettävä englanninkielen taito. "We cannot deliver because jfirjrbgö" ei varsinaisesti auta. 

Anteeksi avautuminen, mutta kyllä, on nälkä, ja vihaan tätä täysin älypuhelimeen kiinnittynyttä maailmaa. 

Perkele.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas rakasta äpeillä tilaamista. Toki asun miljoonakaupungin keskustassa eli koskaan ei ole kuljetuksen kanssa ongelmia, ja kuljetus myös maksaa vain pari euroa. En todellakaan soita yhtään mihinkään jos ei ole aivan pakko, ja tilaan jopa alakerran ravintolan ruoat heidän nettisivultaan ettei tarvitse puhua siellä kenellekään (no, oma nimi pitää sanoa). Introvertin unelmaelämää 😅.

Introvertti miljoonakaupungin keskustassa. Luulis että tuossa olis sosiaalinen ahdistus huipussaan. 

Ei itse asiassa ole. Introverttiys ei ainakaan mulla tarkoita sitä että ahdistun muiden ihmisten olemassaolosta vaan sitä että tarvitsen paljon aikaa yksin ja että sosiaaliset tilanteen vievät energiaa. Täällä, juuri siksi että ihmisiä on paljon kaikkialla, saa lopulta olla täysin yksin jos haluaa. Kukaan ei kiinnitä huomiota eikä kysele mitään jos en niin haluaa. Kaksioni on turvapaikkani ja äpit palvelevat tässä erinomaisesti.

Vierailija
82/88 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette vaan soita sinne ravintolaan? Ovat vaan iloisia, kun wolt/foodora ei vie välistä. Lähiseudun ravintolat löytyy Googlesta ja sitten vaan soittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätietokenttä ja kynäillyt ohjeet ei paljoo auta jos ruokakuskin kielitaito on niin ja näin. Oon laittanu suomeks ja englanniks, ei mitään merkitystä. Kuski on hukassa. Pitäis varmaan laittaa lisätiedot arabiaks ja pykkänkielellä.

Jos mediaa on uskominen tämän päivän nuoriso läpäisee peruskoulun ilman luku- ja/ tai kirjoitustaitoa. Ehkä ne lähetit ei siis todellakaan osaa lukea. Mihin me vielä joudutaan, kansan sivistystaso laskee rajua vauhtia.

Vierailija
84/88 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa nyt jalkavaivaisena olen soittanut pizzeriaan ja tilannut pizzan. Toi kotiovelle, maksoin lähimaksulla. Näin täällä Turussa. 

Toimii hyvin myös Helsingissä. Ap: lle tiedoksi, että monesta pitseriasta saa myös muuta ruokaa, itse tilaan vakkarina kana- annoksia ja runsaita, erittäin hyviä salaatteja. Ihan puhelimitse 

Vierailija
85/88 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pysäköinnin kanssa. 

Ja Helsingin julkisilla matkustamisen kanssa.

Taksin tilaus vielä joissain paikoissa onnistuu puhelimella.

TÄMÄ! Äppiä siellä, äppiä täällä. Kohta mihinkään ei pääse eikä mitään voi tehdä ellet ole naimisissa älypuhelimen kanssa.

Jos nyt haluaa taksin tilaamisen tehdä mahdollisimman kalliiksi niin soittaa sitte ja jonottaa, minimi 6e/ puhelu. Se äppi on ihan ehdoton, Taksi Helsinki toimii laajalla alueella myös Helsingin ulkopuolella ja ilmanen äppi toimii todella hyvin. 

Vierailija
86/88 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
87/88 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saakelin sovellukset joutaisi sanonko minne... Kohta me ei voida viedä roskiakaan jäteastioihin ilman sovelluksia!

Nyt ihan oikeasti pitäisi kaikkien alkaa vastustaa niitä! Itse en käytä mitään sovellusta ihan periaatesyistä. Voisin ehkä joitain käyttää, jos ne olisi & pysyisi vapaaehtoisina ja aina löytyisi perinteisiä vaihtoehtoja niille, jotka ei jostain syystä pysty tai halua niitä käyttää. Niitä kuitenkaan tullaan käyttämään koko ajan lisääntyvään ja lopulta pahimmillaan täyteen kontrolliin.

Lisäksi kun esteettömyys ja tasa-arvo ovat nykypäivän trendiaiheita, niin tässä ne ei kyllä toteudu.

Vierailija
88/88 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voihan woltin ja foodoran sivuiltakin tilata, ei tarvi ladata mitään? Kirjautua kyllä tarvii mut se on tosi kevyt prosessi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi