Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ruoan tilaamisesta tuli näin SAATANAN VAIKEAA??

Vierailija
12.07.2025 |

Olen tosissani. Toinen ihminen asunnossa ei pysty liikkumaan, joten toivoi ruokaa kotiin. Nepalilainen olisi ollut hyvää. Mutta ei. Joka saakelin paikassa "Lataa äppi, pöppi ja möppi" Ja kun lataat, ne EIVÄT TOIMI! "Salasana ei käy/ osoite ei käy/ emme löydä mitään kartalta/ kaikki on vaikeaa". Ei jumalauta!! Miksi, oi miksi, en enää voi vaan SOITTAA sinne ravintolaan ja tilata? Bonusta olisi jos joku siellä vastaavista puhuisi suomea (harvinaista), mutta vähimmäisvaatimus olisi edes ymmärrettävä englanninkielen taito. "We cannot deliver because jfirjrbgö" ei varsinaisesti auta. 

Anteeksi avautuminen, mutta kyllä, on nälkä, ja vihaan tätä täysin älypuhelimeen kiinnittynyttä maailmaa. 

Perkele.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä onnistuu tilaaminen mutta sitten meneekin vaikeaksi kun ne wolttikuskit ei osaa tänne.  

Tämä on tavallinen kerrostalo Helsingin kantakaupungissa.  

Ei jaksa enää yrittää.  Viime talvena menin ulos hakemaan tilauksen kun näin kuskin rämpivän lumihangessa.  

Meillä uusi talo. Kun tilaan ruokaa kaupasta kotiin, siinä on kohta johon voi laittaa kuljettajalle viestiä. Siihen voi siis laittaa kuinka tulla paikalle, jos on hankalaa. 

Ihmettelen ettei Wolttien ja Foodorien apeissa sellaista kohtaa ole. Luulisi tekevän heidän toimintansa tehokkaammaksi.

On Woltissa ainakin semmonen lisätietokenttä.

Vierailija
62/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä onnistuu tilaaminen mutta sitten meneekin vaikeaksi kun ne wolttikuskit ei osaa tänne.  

Ei jaksa enää yrittää.  Viime talvena menin ulos hakemaan tilauksen kun näin kuskin rämpivän lumihangessa.  

Meillä uusi talo. Kun tilaan ruokaa kaupasta kotiin, siinä on kohta johon voi laittaa kuljettajalle viestiä. Siihen voi siis laittaa kuinka tulla paikalle, jos on hankalaa. 

Ihmettelen ettei Wolttien ja Foodorien apeissa sellaista kohtaa ole. Luulisi tekevän heidän toimintansa tehokkaammaksi.

Sitähän minäkin. Sitten on tietysti se ongelma yllä olevalla valittajalla, että vaikka hän siihen kirjoittaa ajo-ohjeet, niin ymmärtääkö se kuljettaja sen? Kannattaa ehkä laittaa ohjeet englanniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään voit tilata ruokaa kotiin. Tänne missä asun, ei ole ruoankuljetuksia ravintoloista eikä ruokakaupoista.

Tölkkiruokaa pystyy tilaamaan Amazonista Postin kotiinkuljetuksella. Viimetilauksesta oli pöllitty 3 tuotetta. Oli Postin tarra, että paketti oli avoinna. Postin kuljetusta en tule käyttämään enää koskaan.

Vierailija
64/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen saanut tilattua ihan puhelimitse, sekä suomalaisten, turkkilaisten että afgaanien ravintoloista. Vähän on pitänyt toistaa sanomisiaan, mutta kukaan ei ole vaatinut mitään appia asentamaan. Enkä viitsi asentaakaan, kun puhelin on keksitty

Vierailija
65/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmimmin oikea annos, kun on kirjallisena tilattu eikä ole minkään karvakäden ymmärryksen varassa.

Vierailija
66/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poika parka. Käy kaupassa ja valmista ruokasi itse, niin et ole riippuvainen muista.

Terveisin Mummu74v.

Vierailija
67/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armotonta valitusta ja ruikutusta täällä. On tullut vuosia tilattua ruokaa kotiin Woltilla (ruokakaupat ja useita eri ravintoloita) ja Kotipizzasta eikä koskaan mitään ongelmaa. Olisikohan taas vika jossain muualla kuin ravintoloissa, sovelluksissa tai ruokaläheteissä? Esim. peilissä?

Vierailija
68/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan AP:ta. Piti tilata KAUPASTA äidille kotiin läjä ruokaa. Katin v*tut, ei mitenkään helppoa, ei jumankauta. Äidillä ei siis älylaitteita eikä pankkitunnuksia, koska todella iäkäs. Asiakaspalvelukin v'ttuilee minkä ehtii. Eri kaupunki, eri osoite, eri kortti jne. ARGH!

Minä tilasin äidilleni ruuat kaupasta kotiinkuljetuksella, laitoin tilaukseen toimitusosoitteeksi äidin kotiosoitteen. Äiti sitten maksoi minulle summan takaisin maksupalvelukuoressa. Hyvin toimi.

Vierailija
69/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kyllä tilata ruokaa möpeillä & apeilla, mutta kun navigaattori osoittaa 700 metriä pieleen, niin sitä ruokaa ei sitten vaan saa kotiinsa yhtään mitenkään.

Tähän päivään mennessä  yksi musta jantteri osasi katsoa oikean osoitteen talojen numeroista.

Ja kyllä, olen valittanut väärästä osoitteesta vaikka kuinka monta kertaa kaikkia mahdollisia kanavia pitkin, mutta arvatkaapa onko mitään vaikutusta.

Meillä ei ole noin paljon ohi, navi näyttää noin 5 metriä ovelta. Silti tämä on jopa taksikuskeille liikaa ja pyörivät ihmeissään korttelia ympäri (kun taksikin pitää  nykyään tilata pöpillä möpillä taikka puhua robotin kanssa jos ei halua jonottaa maksullisesti). 

Vierailija
70/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän minäkin. Sitten on tietysti

Ei se lisätietokenttään kirjoitettu teksti taianomaisesti auta, jos lähetti ei lue tai ymmärrä sitä. Näin ainakin minulle käy joka kerta.

Vierailija
71/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa woltin kautta

Vierailija
72/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"on nälkä, ja vihaan tätä täysin älypuhelimeen kiinnittynyttä maailmaa." 

Arvaa mitä? On olemassa kauppoja, joista saa ennakkoon ostettua ruokaa niitä tilanteitä varten, kun tulee nälkä. Nälkäsi on oma vikasi, ei minkään äppien vika. 

Vierailija
73/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään voit tilata ruokaa kotiin. Tänne missä asun, ei ole ruoankuljetuksia ravintoloista eikä ruokakaupoista.

Tölkkiruokaa pystyy tilaamaan Amazonista Postin kotiinkuljetuksella. Viimetilauksesta oli pöllitty 3 tuotetta. Oli Postin tarra, että paketti oli avoinna. Postin kuljetusta en tule käyttämään enää koskaan.

Eikö Saksan Amazonista saa kotiin tuotuna? Ainakin tavarat tuodaan ovelle. En kuitenkaan huonekaluja tilannut. Se oli niiden oma kuljetus, ei postin. Kai vaadit postilta korvauksia? valokuvat mukaan. 

Vierailija
74/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae itte ruokas. ei pääse välikädet räplään ja saat lämpimänä

Vierailija
75/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä sääliäni kaipaa. Ei se saa tuskaa puutumaan...

... Tuo tuska laulun tämän kirjoittaa. Tuo tuska kiinni saa kenet vaan. Tuo tuska kiinni saa...

Vierailija
76/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätietokenttä ja kynäillyt ohjeet ei paljoo auta jos ruokakuskin kielitaito on niin ja näin. Oon laittanu suomeks ja englanniks, ei mitään merkitystä. Kuski on hukassa. Pitäis varmaan laittaa lisätiedot arabiaks ja pykkänkielellä.

Vierailija
77/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa nyt jalkavaivaisena olen soittanut pizzeriaan ja tilannut pizzan. Toi kotiovelle, maksoin lähimaksulla. Näin täällä Turussa. 

Vierailija
78/88 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pysäköinnin kanssa. 

Ja Helsingin julkisilla matkustamisen kanssa.

Taksin tilaus vielä joissain paikoissa onnistuu puhelimella.

TÄMÄ! Äppiä siellä, äppiä täällä. Kohta mihinkään ei pääse eikä mitään voi tehdä ellet ole naimisissa älypuhelimen kanssa.

Vierailija
79/88 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi olen saanut tilattua ihan puhelimitse, sekä suomalaisten, turkkilaisten että afgaanien ravintoloista. Vähän on pitänyt toistaa sanomisiaan, mutta kukaan ei ole vaatinut mitään appia asentamaan. Enkä viitsi asentaakaan, kun puhelin on keksitty

Missä? Saatan muuttaa sinne

Vierailija
80/88 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tilannut kotiin ruokaa. En edes silloin kun auto oli korjaamolla parisen viikkoa. Raahasimme luumme lähikauppaan ihan itse. Otimme pyörät kantoavuksi. Sen sarviin ja koriin mahtui vaikka kuinka monta kassia ruokaa. Toki emme voineet pyöräillä kotimatkalla kun olisimme ajaneet varmaan ojaan kassien painosta. 

Ja seuraavana aamuna kävelit lumihangessa  kolme kilometriä ennen kuin pääsit käsiksi suksiin joilla sitten hiihdit kahdeksan kilometriä töihin, eiks je.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi