Juotteko kuumalla ilmalla ihan vain vettä janojuomana vai mehua, limsaa, olutta, valkoviiniä??
Kommentit (29)
Vettä, vissyä, piimää, maitoa ja joskus harvoin jopa limpsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vettä, vissyä, piimää, maitoa ja joskus harvoin jopa limpsaa.
Pimpsaa aina kun on saatavilla
10 olutta, 10 punkkua , 10 viskiä ja 10 kaikkee😎 zippis 🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍷🍷🍷🍷🍷🥃🥃🥃🥃
Vettä tai Funlight sokeritonta mehua.
Vettä ja nesteytysjuomaa. Käytän apteekkivalmisteita tai teen itse: litraan 2,5dl täysmehua ja 3/4tl suolaa, 1tl ruokasoodaa ja 4tl sokeria (ohje suolistosairaiden ravitsemus oppaasta)
Vierailija kirjoitti:
Vettä ja nesteytysjuomaa. Käytän apteekkivalmisteita tai teen itse: litraan 2,5dl täysmehua ja 3/4tl suolaa, 1tl ruokasoodaa ja 4tl sokeria (ohje suolistosairaiden ravitsemus oppaasta)
Viinaa ja alkoholijuomaa. Käytän Alkon valmisteita tai teen itse: litraan 2,5dl kossua ja 3/4tl absinttia, 1tl pirtua ja 4tl limocelloa (ohje mielisairaiden baarioppaasta)
vichy on hyvä, koska siinä myös suolaa hieman. Pelkkä vesi ei ole hyvä jos sitä juo paljon.
Jos ei tarvitse juuri tehdä mitään, vesi on ihan ok juoma. Jos taas pitää tehdä töitä, eli hikoilla, vesi tulee vain läpi. Silloin pitää juoda muutakin, jotta neste imeytyisi. Esim. vissy pienellä määrällä mehua on oikein hyvä juoma. Mä oon kyllä joskus vain imeskellyt merisuolakiteitäkin, kun ei ole ollut saatavilla muuta kuin vettä. Alkoholijuomat ovat diureetteja, joten niillä nesteyttäminen on tuhoon tuomittu yritys.