Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos katsot synnytysvideon, tuleeko sinulle

Vierailija
20.09.2008 |

a) kauhea olo

b) kiinnostunut olo

c) kateellinen olo

d) kauhu

e) hyvä olo

f) jotain muuta, mitä?

Ja perustelut kehiin.. :)

Minä aloitan:

Mulle tulee jollain lailla kiinnostunut ja hyvä olo. Kun näen jonkun toisen synnytyksen niin tunnen oikein kun kohtuani polttelee ja alan vaistomaisesti jännittää vatsalihaksia.. "Ponnistan" mukana.

Olen synnyttänyt kaksi lasta ja haluaisin synnyttää uudelleenkin. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluun nähdä huutaako se yhtä kovin kuin minä...

Vierailija
2/10 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyynelehdin aina aamupäivisin niiden synnytyssairaalaohjelmien äärellä ja haluaisin kamalasti saada itsekin lisää lapsia...

Sen sijaan jos näytettäisiin jotain piiiiiiiiiitkää, tuskallista ja puuduttavan tylsää "muistathan että raskaana oleminen oli tällaista" -videota niin ehkä sitten muistaisin että kyllä meidän lapsiluku on sittenkin täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykset ihan suht koht ok mutt avideoita en , ok, uskalla katsoa

Vierailija
4/10 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi synnytystä takana, lisää ei tule. Se on kuitenkin aina niin mahtava hetki ja tapahtuma että kiinnostuneena katson kuinka tuo suuri onni liikauttaa muitakin :)

Vierailija
5/10 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksiä ei ole ollut eikä myöskään tule.

Vierailija
6/10 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulee itku ja sitten vauvakuume. On se vaan niin liikuttavaa katseltavaa. Meillä on jo 5 lasta, joten en taida enää ikinä itse päästä samaan tilanteeseen. Siksi fiilikset on niin haikeat. Syntymä on maailman kainein tapahtuma.

Vierailija
7/10 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnistan mukavana :D minäkin!

ja samalla kiinnostunut,kiinnostaa just huutaako kukaan :D yhtä lujaa kuin minä ja sit et miltä se todella näyttää sieltä alhaalta päin :D

Vierailija
8/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. Itken ja nauran. Meen syntymän nähdessäni sekasin. Vaikuttaa mun tunteisiin ihan hulluna. Tulee semmonen ihmetys ja onni olo.

Kaks lasta mulla on. Enempää en aio tehä.

Vierailija
9/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana selittämätön kauhu, kuoleman pelko. Yhden lapsen hankin pelkosektiolle. Nyt keski-ikäisenä epämukava olo ja suunnaton helpotus, että asia ei ole koskaan enää minulle ajankohtainen.

Vierailija
10/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

F: Myötä häpeän tunne. En ikinä haluaisi synnytystäni videolle saati kaiken kansan nähtäväksi. Maksetaankohan tv-kameroiden edessä synnyttäville paljon rahaa kun suostuvat moiseen...