Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suodatinkahvi 4€. Pullan kanssa 9€. Selittäkää nyt miten nuo kahvilat eivät muka olisi rahantekokoneita?

Vierailija
11.07.2025 |

Miten tuolle alalle ei ilmesty halpiskilpailija joka pitää hinnat alhaalla?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta 9€ sää ehkä 50 senttiä kahvilan pitäjälle.

Todella hyvä tuotto pääomalle jos jokaiselta asiakkaalta jää 50 senttiä. Tuskin maksaa montaa tonnia perustaa kahvila.

Ja päivässä käy 100 asiakasta niin on jo 50€ kasassa. Joko ajattelit perustaa kahvilan? 

Vierailija
62/64 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä halpiskilpailjoita, kuten vaikka Biltema, kahvi ja pulla euron jne. He tosin ovat ensin perustaneet tavaratalon, minkä ohessa sitä halpaa kahvia ja pullaa myydään, että ei mene erikseen vuokraa jne. siitä liiketilasta jne.

Todennäköisesti se puoli ei tulosta tee vaan toimii vaan lisähoukuttimena että saadaan lisää asiakkaita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4e suomen suurin pehmis porissa ja kauppa käy!

Vierailija
64/64 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pidä kahvilaa huvikseen vaan kyllä sillä on tarkoitus myös tienata. Kyllä niitä halpojakin kahvipaikkoja on hinnoista kitisijöille. Esim. omalla paikkakunnalla Citymarketissa voi piipahtaa ostosten lomassa kahville; paistopisteen karjalanpiirakka (ilman munavoita) ja kahvi taisi maksaa alle 3 euroa. Itse käyn aika useinkin nautiskelemassa tunnelmasta ja leivonnaisista kaupunkimme eri kahviloissa ja olen myös valmis maksamaan siitä. 

itsekin olen valmis maksamaan 40 € maitotölkistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi