Antipsykoottien lopetus
Olen siis eilen ottanut viimeisen kerran lääkkeen ja mietin millon eron pitäisi tuntua?
Lopetin lääkkeen koska mulla oli väärä diagnoosi enkä tartte niitä. 2v mennyt tähän, mutta jotenkin en tunne eroa. En edes tiedä pitäisikö?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet se skitsofreenikko vai mitä? Ja nyt lopetat omin päin lääkkeet? Siinä käy varmasti hyvin.
En. En ominpäin. 2v ajettu alas. Eli en todellakaan ominpäin. Sen sijaan C-PTSD+ADHD löytyy ja anoreksia. HYKSin vanhempi lääkäri vaihtoi mun diagnoosin
Kaikki ongelmasi taitavat johtua nimenomaan PTSD:tä. Voi olla,että ennen traumaattisia tapahtumia sinulla oli tilanteita,jotka laukaisivat muitakin "diagnosoitavia" ongelmia, mutta ota nyt järki käteen: sinä tiedät,ettei mitään väkivalta,raiskaus,pedofilia,insestiongelmaa voi hoitaa lääkkeillä-ne hoidetaan erittäin pitkäkestoisessa vaativan erityistason keskusteluterapiassa ja sinne et pääse,ellet voi käyttää terapiaan tuhansia ja tuhansia euroja-siis ihan ilman Kelapaskan tukea. Tarvitset terapiaa? Mene umpimetsään ja huuda! Ammu valokuvia tai ihmisten nimiä ilmakiväärillä tai heittele veitsiä! Hakkaa esineitä paskaksi! Mene jäiseen suihkuun/kylpyyn/avantoon/saunaan! Ahdistus on myös takautumien tuottama oire-vain sinä itse tiedät, mikä sen hoitamiseen auttaa parhaiten. T.Erittäin traumatisoituneen ammatisotilaan puoliso ja hyvin paljon väkivaltaa nähnyt/kokenut nainen
Ei niitä diagnooseja noin vain vaihdella. Vaikka ois 160-vuotias lääkäri.