Antipsykoottien lopetus
Olen siis eilen ottanut viimeisen kerran lääkkeen ja mietin millon eron pitäisi tuntua?
Lopetin lääkkeen koska mulla oli väärä diagnoosi enkä tartte niitä. 2v mennyt tähän, mutta jotenkin en tunne eroa. En edes tiedä pitäisikö?
Kommentit (22)
Muutama päivä menee siihen, että eroa alkaa tuntumaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutama päivä menee siihen, että eroa alkaa tuntumaan.
Ok. Vika oli 50mg Leponexia. Mietin vain, viime kerrasta on 6v. Ja joo, aika kauan kesti saada oikea diagnoosi
Sä olet se skitsofreenikko vai mitä? Ja nyt lopetat omin päin lääkkeet? Siinä käy varmasti hyvin.
Oletko lopettanut lääkärin ohjeiden mukaan? Kyllä se olo huononee jos tarvitsetkin lääkettä. Paranee jos et tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet se skitsofreenikko vai mitä? Ja nyt lopetat omin päin lääkkeet? Siinä käy varmasti hyvin.
En. En ominpäin. 2v ajettu alas. Eli en todellakaan ominpäin. Sen sijaan C-PTSD+ADHD löytyy ja anoreksia. HYKSin vanhempi lääkäri vaihtoi mun diagnoosin
Vierailija kirjoitti:
Oletko lopettanut lääkärin ohjeiden mukaan? Kyllä se olo huononee jos tarvitsetkin lääkettä. Paranee jos et tarvitse.
Toivon ettei huonone. Vika annos oli 50mg eli ei iso. 2v ajettu alas just ettei yllätyksiä tule. Oon niitä jotka saanu väärän diagnoosin ja tartti oikean lääkärin tutkimaan uudestaan
Jos on ajettu noin hitaasti alas, niin tuskin mitään muutosta huomaatkaan. Se on se pointti, ettei muutosta vointiin tulisi, kun lopetellaan hitaasti asteittain.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ajettu noin hitaasti alas, niin tuskin mitään muutosta huomaatkaan. Se on se pointti, ettei muutosta vointiin tulisi, kun lopetellaan hitaasti asteittain.
Sain ite valita ja otin ehkä turhankin konservatiivisen linjan. 50mg kahen kuukauden välein näin about nopeus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ite valita ja otin ehkä turhankin konservatiivisen linjan. 50mg kahen kuukauden välein näin about nopeus
Joo kyllä kannattaa mieluusti lopettaa niin hitaasti kuin mahdollista. Minulta meni vuoden verran päästä ihan vaan escitalopramista eroon kun tuli niin kauheat viekkarit, ja tuo sinun lääkkeesi on sitä paljon tujumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä kannattaa mieluusti lopettaa niin hitaasti kuin mahdollista. Minulta meni vuoden verran päästä ihan vaan escitalopramista eroon kun tuli niin kauheat viekkarit, ja tuo sinun lääkkeesi on sitä paljon tujumpi.
Oisin saanu vuodessakin. Se lääkäri oli niin varma että en saa mitään oireita enään. Pahin tässä ironisesti on ollut vatsa. Lopetus saanu sen ihan sekasin
Toinen mitä mietin on pysyvät vaikutukset? Sain 17v ja nyt oon 23....
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pysyviä vaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pysyviä vaikutuksia.
Hyvä. Kuulostaa hassulle, mutta jännittää vähän. Aloitan yliopistossa syksyllä
Laitetaas nyt tänne päivitys jos jollakulla vastaava:
Ainakin nyt kun veriarvot vissiin vähenee niin hirveä päänsärky tullut
En voi vielä kertoa kokemuksista. Olen vasta lopettelemassa.
Vierailija kirjoitti:
En voi vielä kertoa kokemuksista. Olen vasta lopettelemassa.
Mulla tää vika 50mg on näköjään se pahin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei huonone. Vika annos oli 50mg eli ei iso. 2v ajettu alas just ettei yllätyksiä tule. Oon niitä jotka saanu väärän diagnoosin ja tartti oikean lääkärin tutkimaan uudestaan
Tuo 50mg on kyllä aika paljon kuitenkin, senkin vois vaikka puolittaa vielä. Jolloin se lasku ois lievä. Koska tarkoitus olisikin että sitä eroa ei juurikaan huomaa silloin kun sitä lääkettä ei enää ota. Mutta kannattaa jutella lääkärin kanssa.
Minulla meni 2-3 kuukautta lääkkeen lopettamisesta ennen kuin alkoi tuntua olossa. Lääkkeenä Ketipinor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En ominpäin. 2v ajettu alas. Eli en todellakaan ominpäin. Sen sijaan C-PTSD+ADHD löytyy ja anoreksia. HYKSin vanhempi lääkäri vaihtoi mun diagnoosin
Älä ainakaan Stimulanttilääkitystä aloita, koska tuo anoreksia, noi vie ruokahalun kokonaan.
Mene töihin